Vindecarea cu ingeri – Doreen Virtue

Cum nimic nu este intamplator, intr-o perioada de mare incercare pentru sufletul iubitorilor de necuvantatoare, mi-a iesit in cale o carte. La inceput nu i-am dat mare atentie, pentru ca pentru o perioada nu am rezonat cu ceea ce se anunta a fi aceasta carte. Dar ceva m-a impins sa o citesc. Am descoperit cateva cuvinte care mi-au mers la suflet. Va invit sa cititi randurile de mai jos si sa lasati cuvintele sa va intre in suflet.

În multe privinţe, animalele de companie sunt îngerii noştri pământeşti. Ele ne oferă companie, dragoste necondiţionată şi distracţie. Ceea ce este minunat e că fiecare animal are îngeri păzitori. Prin urmare, atunci când sunteţi împreună cu animalul de companie, nu interacţionaţi doar cu animalul, ci sunteţi intraţi în contact şi cu îngerii săi păzitori.” (Doreen Virtue – “Vindecarea cu ingeri”)

Incercati intr-un moment de dificultate sa va ganditi la ingerii vostri pazitori. Va vor ajuta. Niciodata nu m-am gandit sa le cer ajutorul ingerilor mei pazitori, iar atunci cand am facut-o, am fost surprinsa cum de o rugaciune simpla m-a ajutat si mi-a deschis poarta spre o noua lume.  La fel de important este sa cerem ajutor ingerilor si pentru cei dragi, fie ca sunt cuvantatori sau necuvantatori.

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Pentru cuvantatori si necuvantatori. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

