Despre rautate…

Mi-ar fi placut ca rautatea sa nu existe, iar eu sa nu am de ce sa scriu pe acest blog.

In fiecare zi ma intreb la ce ajuta rautatea. Ii vad pe oameni incrancenati, dornici sa ucida, dornici sa raneasca un suflet. Este ciudat, pentru ca acesti oameni sustin ca iubesc oamenii, copiii si ca tocmai de aceea cainii de pe strada ar trebui ucisi.

Dar ca un paradox, desi sustin ca iubesc oamenii, tocmai prin aceasta dorinta de a scapa de fiinte inutile lor, sfarsesc prin a rani oamenii normali si mai ales copiii.

Deci tu criminal de caini (si alte fiinte necuvantatoare) iubesti oamenii, dar oare oamenii care iubesc si respecta animalele nu sunt ranite de faptele tale? Si atunci cum poti sa spui ca iubesti oamenii, cand tu de fapt ii ucizi? A, e o problema de logica. Nu cred ca ai facut asa ceva in scoala. Asa cum nu cred ca ai facut nici religie.

Iar ma lansez in discutii despre divinitate. Si ma intreb ce drept am eu sa invoc credinta in Dumnezeu intr-o problema atat de pamanteana si care tine mai mult de opusul credintei.

Ma indoiesc insa ca atunci cand Pamantul a fost creat, Dumnezeu a turnat rautate in sufletele oamenilor, asa cum nu cred ca trebuie sa existe un echilibru intre lumina si intuneric. Ma indoiesc ca acolo sus cineva se amuza cand cainii sau alte fiinte sunt ucise de catre autoritati, asa cum cineva spunea ca doreste sa se intample.

Ei bine, nu conteaza daca ucizi cainele cu mana ta sau nu. Faptul ca permiti si incurajezi aceste fapte te face criminal. Dar ne-am obisnuit sa ne spalam pe maini de pacate, sa le aruncam in curtea vecinului si sa intoarcem spatele sperand sa se rezolve problema. Nu conteaza cate suflete am ranit – fie ca sunt cuvantatori sau necuvantatori, avem senzatia ca nu se contabilizeaza.

In fiecare zi ma rog ca oamenii sa se cearna. Meritam sa fim inconjurati numai de oameni buni si iubitori. Poate ca meritam sa avem parte de cutremure mari si inundatii. Poate asa se va face loc celor care merita sa traiasca si sa creeze o lume mai buna, fara razboaie, fara crime indreptate impotriva oricaror fiinte.

Poate ca nu voi apuca sa ma bucur de iubirea oamenilor, dar sper ca toti copiii care se vor naste de acum incolo sa aiba ocazia de a trai intr-o lume linistita, intr-o lume plina de iubire neconditionata.

Nu cred ca cer mult, cand imi doresc doar iubire. Iubire pentru oameni, iubire pentru necuvantatoare si acceptarea lor, pentru ca nu ele ne-au invadat noua spatiul, ci noi le-am invadat lor spatiul. Acest aspect este uitat sau ignorat.

Acum te intreb pe tine Doamne? Pana cand vei mai tolera rautatea oamenilor? Pana cand vei mai hrani pofta lor de sange?  Cand le vei deschide acestor oameni (asa cred ei ca sunt, dar mai degraba i-as numi neoameni) ochii si rusinati de rautatea lor, sa inceapa sa se schimbe? Stii ce este mai ciudat? Acesti oameni primesc in fiecare zi cate un semn mai subtil sau mai puternic, prin care sunt atentionati ca vor plati pentru rautatea lor. Problema este ca pe mine nu ma intereseaza sa plateasca. Ma intereseaza sa fie buni si iubitori. Pentru ca daca platesc, inseamna ca pentru un suflet, o fiinta este prea tarziu.

Da-le Doamne oamenilor un semn sa se trezeasca inainte de a comite crime, inainte de a maltrata, otravi si inainte de a scrie mesaje improscand venin! Trezeste-i acum! Faca-se voia ta, Doamne!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Ganduri. Bookmark the permalink.

9 Responses to Despre rautate…

  1. Irina says:

    Multumesc pentru articolul asta…ai multa dreptate si sa-ti dea Dumnezeu sanatate si putere sa mergi mai departe si sa faci tot ce poti pentru fiintele nevinovate. Oameni ca tine sunt prea rari…asta e problema…dar sa stii ca daca nu ar fi foame si frig, cred ca oamenii ar fii mai buni. Eu sunt de parere ca rautatea asta de care vorbesti nu este innascuta, si in nici un caz nu e de la Dumnezeu. Este un sentiment creat de sistemul in care traim. Nu este natura omului, este doar un comportament datorat situatiei. Natura omului este una de empatie, dragoste si colaborare dar banul (sau mai bine zis lipsa de bani…si nici macar lipsa de bani dar inegalitatea) distruge. Iti sugerez miscarea zeitgeist, purtatoarea de cuvant a proiectului venus.

    http://www.thezeitgeistmovement.com si http://www.thevenusproject.com

    Sunt mai optimista, sper ca lumea sa se trezeasca o data si sa-si dea seama de tot ce spui tu.

    Te pup.

    • xnici says:

      Multumesc din suflet pentru mesaje. Ma bucur cand primesc astfel de mesaje, pentru ca stiu ca mai avem o sansa. Sunt sigura ca se va schimba ceva, cu atat mai mult cu cat am inceput sa platim pentru rautatile noastre chiar acum. Asta, asa pentru a nu ne mai face iluzii ca vom plati in vietile viitoare si ca ne putem permite sa facem acum tot ce dorim. Pamantul a inceput sa respire din ce in ce mai greu si ma gandesc ca in curand isi va da sufletul. Doar de noi depinde sa-l resuscitam.
      Multumesc mult pentru informatiile cu privire la miscarea Zeitgeist. Este foarte interesant. Voi studia zilele urmatoare site-urile.
      Chiar daca acum suntem putini, cred ca oamenii incep sa se trezeasca, incet, dar sigur.

    • georgia says:

      buna seara….dati-mi voie sa va raspund la ceea ce a-ti spus,ca omul este bun si bla bla ….o sa va spun eu ce este omul, din natura sa….omul este cel mai mare monstru care s-ar fi putut naste pe pamant….omul este din fire nascut cu binele si cu raul…..este de la dumnezeu data logica, constiinta, ca sa ne ajute sa inclinam mai mult spre bine decat spre rau….dar, puterea este un tigru…acum il mangai pe cap si nu stii cand se va repezi sa te sfasie….se spune ca omul nu este constient de ce este in stare pana in clipa cand i se va da ocazia sa o afle…homo homini lupus…..asta este omul….

  2. Irina says:

    Uite, am gasit un site care cred ca ti-ar place:

    http://www.animalequality.net/

    • xnici says:

      Mi-au dat lacrimile cand am vazut pozele. Cand privesc in urma si-mi dau seama cate animale au murit pentru a-mi satisface mie niste placeri trecatoare ma trec fiori reci.
      As fi vrut sa ma nasc intr-o familie vegetariana, care sa nu imbrace sau sa incalte nimic care implica uciderea animalelor.

      M-as bucura daca am deveni constienti de crimele pe care le comitem si daca ne-am da seama ca toate bolile noastre sunt produse de carnea animalelor ucise. Pe langa faptul ca mancam o mortaciune in definitiv, toate energiile produse de suferinta animalului ucis o integram in noi.

      Chiar daca suntem putini acum, trebuie sa ne amintim ca acum cateva sute de ani nu existau deloc vegetarieni, iar acum cativa ani erau foarte putini. Suntem pe drumul cel bun.

  3. eu acelasi says:

    E bine sa fii rau, te ajuta mult si eu ma simt bine atunci cand sunt rautacios, mint mult, imi place sa vad cum reusesc sa intristez pe cineva doar din cateva vorbe, imi place sa dau vestile rele sub pretextul ca sunt prieten si vreau sa ajut dar nu ajut, multe modalitati sa faci rau fara sa incalci legea stiu si imi place sa le folosesc,chiar acum vreo ora am avut o cearta cu cineva foarte apropiat si ma simteam foarte bine in timp ce ne certam vazand ca se enerveaza rau si eu ii alimentam acei nervi cu vorbe spuse calm, peste picior, si razand:)))))=))))) daca v a placut dati un like:))))=))) v-am pupat

    • xnici says:

      Orice prost poate sa faca rau, este insa o arta sa faci bine. Faptul ca te bucuri de raul altei persoane, inseamna ca ai avut niste probleme in copilarie si doar asa poti sa fii satisfacut, pentru ca esti incapabil sa obtii placere din bucuria altei persoane. Sunt sigura ca nu esti fericit si esti foarte singur. Ai putea sa fii ajutat, daca ti-ai dori. Este pacat sa-ti ratezi viata pentru ca ai avut niste probleme sau nefericiri in copilarie.

  4. eu acelasi says:

    atata timp cat vor exista oameni pe care sa i mint sa i intristez etc etc e bine pt mine, daca sunt singur nu ma simt deloc bine, trebuie sa fac rau cuiva mereu:))) si pe voi v as lua peste picior daca am sta fata in fata si v as face sa fiti tristi as reusi sigur

Leave a Reply

