Rugaciune pentru un necuvantator pierdut

In primul rand as dori sa urez “La multi ani!” tuturor celor care poarta numele sfinte ale Arhangelilor Mihail si Gavril. Sa va dea Dumnezeu sanatate, iubire si faptele bune sa va fie rasplatite!

In al doilea rand, pentru ca este o zi atat de importanta si pentru ca mesajele cu sufletei pierduti se inmultesc pe zi ce trece, vreau sa va impartasesc o rugaciune care va va ajuta sa gasiti mai usor necuvantatorii iubiti (cel putin asa sper).

Rugaciunea este din cartea – Vindecare cu ingeri scrisa de Doreen Virtue, pe care va recomand din tot sufletul sa o cititi.

Rugaciune pentru un animal pierdut

Doamne Dumnezeule,

Stiu ca nimeni si nimic nu poate fi pierdut vreodata cu adevarat, caci tu esti pretutindeni si poti vedea orice si pe oricine. Afirm ca nimic nu este pierdut in ochii lui Dumnezeu. Te rog pe Tine, pe Arhanghelul Mihail, pe Arhanghelul Rafael, pe ingerii naturii si pe ingerii mei pazitori sa ma ajute sa-mi regasesc animalul preferat (aici spuneti numele sufletelului vostru) acum. Ii rog pe ingerii pazitori ai animalului meu preferat (la fel inserati numele sufletelului vostru) sa-mi trimita un semnal, pentru a-l putea gasi. Acum ma calmez, stiind ca Dumnezeu, ingerii si eul meu superior comunica deja cu animalul meu preferat (numele puiului vostru). Multumesc.

Puteti sa scrieti aceasta rugaciune pe hartie, sa o spuneti cu voce tare sau in gand. Nu conteaza carei religii apartineti. Arhanghelii, ingerii si Dumnezeu (chiar daca are alt nume) ne vegheaza pe toti si exista pentru toti. De asemenea arhanghelii si ingerii pot sa fie in mai multe locuri in acelasi timp, asa incat tot ce va ramane de facut este sa va rugati cu incredere si speranta.

Sa-i ajute Dumnezeu pe toti cuvantatorii si necuvantatorii sa se regaseasca si sa fie fericiti impreuna!

Daca doriti sa achizitionati aceasta carte sau alta carte scrisa de Doreen Virtue va recomand sa vizitati doua site-uri:

http://www.divin.ro/

http://www.editura-foryou.ro/

Departe de mine gandul de a face reclama. In afara de faptul ca aceste carti mi-au mangaiat sufletul si chiar m-au ajutat rugaciunile, nu am niciun castig. Dar trebuie sa recunosc ca nici nu-ti poti dori castig mai mare decat linistea sufleteasca si fericirea de a-i avea pe cei dragi alaturi si sanatosi, fie ca sunt cuvantatori sau necuvantatori.

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Pentru cuvantatori si necuvantatori. Bookmark the permalink.

4 Responses to Rugaciune pentru un necuvantator pierdut

  1. Iulia says:

    E foarte frumoasa rugaciunea…aveam neboie sa citesc asa ceva,deoarece tocmai mi-a murit motanul si il tin in brate inca….si simt ca a murit ceva si in mine…:((

    • xnici says:

      Stiu cum este sa-ti moara un suflet drag. Cand voi avea putere va voi povesti despre Mogutul meu, cel care mi-a schimbat viata. Acum, insa la mai bine de 6 luni de cand a mers intr-o lume mai buna, inca nu pot sa vorbesc despre el fara sa-mi vina sa plang sau sa ma invinovatesc ca nu am reusit sa-l ajut sa traiasca.

  2. Oana Nicolaescu says:

    Multumesc pentru postarea acestei rugaciuni.De ieri dimineata sunt distrusa,sfasiata de durere.Mi-am pierdut pisicuta,Misha, pe care o iubeam din tot sufletul,azi am fost si la Patriarhie pentru a ma ruga ca ea sa se-ntoarca.N-a plecat fiindca asa a dorit,ci a cazut de la geam si nu stiu unde este.De ranit nu s-a ranit,altfel as fi gasit-o in zona…Sper ca aceatsa rugaciune sa ma ajute s-o gasesc.

    • xnici says:

      Eu mi-am gasit catelusa dupa 1 an si 2 luni. Am cautat-o neincetat si in urma postarii pe facebook, dupa o lunga perioada de rugaciuni, acatiste etc cineva mi-a semnalat prezenta ei. Nici acum nu-mi vine sa cred ca am gasit-o. Sa cauti un catel negru, maidanez in Bucuresti pare o nebunie. Si cu toate acestea nu am renuntat nicio clipa si miracolul a venit cu ajutorul unei iubitoare de animale. Sa nu renuntati nicio clipa si sa o cautati permanent. Sa adormiti cu gandul la ea. Intre timp sa va rugati pentru a fi protejata pana o gasiti.

Leave a Reply

