Antiperspirant natural

Cand am cumparat piatra de alaun am facut-o cu o spranceana ridicata. Chiar sa fie atat de bun si oamenii sa fie atat de incuiati incat sa prefere chimicalele daunatoare in locul acesteia?
Ei bine s-a dovedit a fi foarte buna. Chiar daca e iarna, de stres transpir. Chiar si cand transpiram putin, cu deo pe care il foloseam (si am folosit aproape tot ce este pe piata) miroseam a transpiratie de ziceai ca nu m-am spalat inainte de a pleca de acasa.
Prefer sa folosesc piatra de alaun decat alte produse cu chimicale. In plus este vegana, nu are miros, si nu dauneaza mediului. Varianta de piatra bruta este de la o firma care nu testeaza produsele pe animale, dar cred ca nici varianta slefuita nu este testata pe animale.
Eu am cumparat-o de aici cu 20 lei:

http://www.eco-baby.ro/Produse_pentru_Mamici//id-8da02d4c5eb1400e39bc779f919ba9f7-tab-3.htm

dar o gasiti mai scumpa la L’Occitane cu 80 de lei si daca dati cautare si pe alte site-uri cu 50 lei sau poate si mai putin. Pe site-ul de mai sus aveti ocazia sa cumparati si piatra in format brut. Dar dupa ce dati comanda, la cateva zile sa sunati, pentru ca au avut o problema cu trimiterea e-mail-urilor.

Am intrebat si un medic daca este in regula sa utilizez acest produs si mi-a confirmat ca este bun si nu vede niciun risc.

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Am incercat si mi-a placut, Utile pentru vegani. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

