O vizita (placuta) in bucataria Ligiei Pop

Intr-o zi incercand sa-mi indeplinesc visul de a manca sanatos (dupa ce am ajuns la spital cu o toxiinfectie alimentara de la produse vegane cumparate din comert), am inceput sa navighez pe internet printre retete vegane preparate in casa. Astfel am descoperit cateva site-uri care prezentau mancarea raw vegana. Mda, hrana vie… nu-i de mine. La acea data credeam ca hrana vie inseamna doar mancare fada, fara gust si fara forma.

Primul site care mi-a atras atentia a fost cel al Ligiei Pop. Mi-am aruncat un ochi pe retetele cu prajituri, pasiunea mea de o viata. Prajituri raw?, m-am intrebat privind cu suspiciune acele retete. Nu, nu exista asa ceva. Dar deh, sunt ca o pisica, curioasa, asa ca la primul targ mi-am cumparat si cartea. De atunci repet in mod obsesiv o reteta care imi place la nebunie – “Prajitura cu mere”, iar de sarbatori voi pregati un tort. Am fost surprinsa sa observ ca sunt foarte satioase, sanatoase si …. surpriza, nu ingrasa.

Inca nu am incercat si mancarurile raw, dar dupa primul episod din noul show al Ligiei, pe care puteti sa-l vizionati aici: http://ligiapop.com/2010/12/15/noul-meu-show-un-cadou-de-craciun-pentru-toti/ , voi trece la treaba.

Accesati cu incredere site-ul Ligiei http://ligiapop.com/ si puneti in aplicare retetele. Nu veti regreta si nu va veti simti vinovati dupa ce veti savura deserturile apetisante si mancarurile sanatoase.

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Am incercat si mi-a placut, Utile pentru vegani. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

