Produse cosmetice vegane si netestate pe animale – Alverde DM Drogerie Markt

In urma cu aproximativ o luna de zile am decis sa-mi arunc privirea prin DM Drogerie Markt. Nu mica mi-a fost suprinderea cand am gasit produse vegane – linia de produse cosmetice ALVERDE. Pe ambalaj nu scria daca sunt testate pe animale, asa incat le-am scris pentru a ma lamuri si a-mi da o lista cu toate produsele vegane produse pentru DM.

Iata primul raspuns primit din Romania, desi initial m-am adresat direct firmei mama in Germania:

„Produsele marca proprie dm, sunt produse care nu sunt testate pe animale. Producatorii produselor noastre trebuie sa indeplineasca mai multe conditii atunci cand produc un articol pentru noi, conditii in care sunt incluse si lipsa testelor pe animale. Toate produsele marca proprie sunt testate pe oameni, voluntari. Fiecare produs nou este testat pe aproximativ 50 de oameni voluntari, iar in urma rezultatelor testarii pe ambalajele produselor va aparea specificatia “Produs testat dermatologic”.

Produsele cosmetice, produsele pentru ingrijire personala sunt toate produse testate doar pe oameni.

Producatorii cu care colaboram trebuie sa foloseasca pe cat posibil ingrediente deja testate si cunoscute, astfel incat sa nu mai fie necesara testarea altor ingrediente.

Ceea ce creeaza adesea confuzie este faptul ca nu toata lumea stie ca unele ingrediente continute de produsele cosmetice, au fost candva testate pe animale.

Mai nou exista produse pe care este inscriptionat faptul ca “Produsul contine ingrediente netestate pe animale” , dar acele ingrediente este posibil sa fi fost candva testate pe animale si din aceasta cauza pe produsele marca proprie de la dm aceasta inscriptionare nu apare pentru a nu induce clientul in eroare.”

Am cerut lamuriri suplimentare cu privire la ingredientele testate pe animale si care sunt produsele animale pe care produsele lor le contin si raspunsul a venit prompt si foarte clar (trebuie sa recunosc ca mi-a fost teama ca fie voi primi un raspuns evaziv, fie niciunul):

„Conform discutiei avute cu colegii mei din Austria in atasament veti gasi un tabel cu toate produsele de la Alverde, existente momentan in magazinele dm Romania. Produse care nu contin ingrediente de origine animala si sunt vegane.

Tin sa specific faptul ca produsele de la Alverde au ingrediente pe baza de plante, exceptie fac ingredientele de origine animala precum Ceara de albine, Proteinele din matase, Extractul din perle, Carminul, Ceara de bumbac si Shelacul.

Linia de produse Alverde nu foloseste alte ingrediente de origine animala decat cele amintite mai sus, care au fost in trecut testate pe animale. „

Pentru informatii detaliate despre fiecare ingredient de origine animala pe care o parte din produsele Alverde le contin, va invit sa accesati link-urile de mai jos:

– ceara de albine – http://www.proapicultura.ro/ceara.htm

– proteina din matase – http://www.elemental.ro/blog/proteina-de-matase-silk-protein.html

– carmin – http://www.ecomagazin.ro/carmin-sau-insecte-in-alimentatie/

– selac – http://en.wikipedia.org/wiki/Shellac ( este o rasina produsa de o insecta)

Toata lumea stie ce sunt perlele, asa ca nu am considerat necesar sa dau o definitie a extractului de perle, dar nu am gasit nimic despre ceara de bumbac, ci doar despre bumbacul cerat.

Mai jos aveti cu toate produsele vegane marca Alverde care se gasesc in magazinele DM din Romania:

Lista produse ALVERDE VEGANE

alverde balsam caise pg,50ml

alverde balsam cu cofeina, 200ml

alverde balsam lamaie si caise 200ml

alverde balsam par aloe vera hibiskus 200ml

alverde balsam par mesteacan salvie200ml

alverde balsam pt par saten, 200ml

alverde balsam regenerator, 200ml

alverde baza aplicat ruj,4,5ml

alverde caps ulei fata trandfsalb 7buc

alverde clear tonic fata,150ml

alverde crema de corp migdale-trandafir, 200ml

alverde crema de maini cu afine, 75ml

alverde crema de noapte cu fructe goji,30ml

alverde crema de zi cu fructe goji,30ml

alverde crema dus jojoba,200ml

alverde crema efect natural autobronzant30ml

alverde deo balsam roll-on cu calendula 50 ml

alverde deo cu salvie si limette75ml

alverde deo ylang ylang, 75ml

alverde fard de pleoape trio 36 natural,3,4g

alverde fard peloape duo no26 green dream

alverde fard pleoape basis

alverde fard pleoape duo no25 bronze auriu

alverde fard pleoape el beige 01

alverde fard pleoape gl mauve 02

alverde fard pleoape grn jewel 05

alverde fard pleoape int turquiose 06

alverde fard pleoape prl lilac 04

alverde fard pleoape sil grey 03

alverde fiole hidrat 5x1ml cu alge marine

alverde fond ten anti aging beige 010, 30ml

alverde fond ten anti aging h g 020, 30ml

alverde fond ten mineral beige rose 03, 30ml

alverde fond ten mineral m beige 04, 30ml

alverde fond ten mineral nat 01, 30ml

alverde gel curatare fata cu alge mare100ml

alverde gel de dus grapefruit si bambus 250ml

alverde gel dus masline si aloevera250ml

alverde gel dus peeling lamaie rosmarin150ml

alverde gel dus vanilie si mandarine 250 ml

alverde gel picioare menta,75ml

alverde gel sprancene, 7ml

alverde geldus exfoli cocos+floarelotus150ml

alverde lapte de corp iasomie, ceai alb, 250ml

alverde lotiune corp masline si aloev250ml

alverde lotiune corp masline si aloev250ml

alverde lotiune corp u-sens jojoba,250ml

alverde lotiune fata cu alge de mare 150 ml

alverde lotiune fata trandafir salbatic150ml

alverde make up crema no04 beige medium

alverde make up transparent

alverde men crema hidratare fata, 50ml

alverde men gel curatare, 100ml

alverde men sampon si gel dus 2in1 200ml

alverde pudra camuflaj 001 sand,3g

alverde pudra camuflaj 002, 3g

alverde pudra compact no010 natural

alverde pudra compact no030 beige

alverde pudra compact no050 terra

alverde sampon aloe vera si hibiskus 200ml

alverde sampon caise si flori de lamaie 200ml

alverde sampon cu cofeina, 200ml

alverde sampon masline si henna 200ml

alverde sampon pt par saten, 200ml

alverde sampon reparator,pg 50ml

alverde sampon salvie si mesteacan 200ml

alverde sapun lichid coacaze+cirese, 300ml

alverde sapun lichid lavanda si albs300ml

alverde sapun lichid menta si bergamote300ml

alverde sapun lichid menta, bergamota

alverde sapun solid grapefruit100g

alverde sapun solid lavanda100g

alverde sapun solid trandafir salbatic100g

alverde sapun ulei rodie100g

alverde spray corp kiwi-grapefr,100ml

alverde spray picioare, 150ml

alverde spumant de baie trandafir salbatic, 300ml

alverde tus de ochi negru, 1,5ml

alverde ulei corp bio cu bananutel200ml

alverde ulei corp cu trand.salbatic,100ml

alverde ulei masaj flori arnica,100ml

alverde unt de corp macadamia si karite 200ml

alverde unt pt. picioare pin,200ml

Ii multumesc doamnei Mag. Ioana-Elena PinteaMarketing & Einkauf dm drogerie markt SRL pentru amabilitatea de care a dat dovada raspunzandu-mi cu drag si interes la intrebarile adresate.

Pentru lista de magazine accesati site-ul: http://dmdrogeriemarkt.ro/contact.htm, iar pentru o lista completa a produselor Alverde pe care le gasiti in magazinele DM si o descriere a lor (doar in germana – dar exista google translate), intrati aici: http://www.dm-drogeriemarkt.de/dmDHomepage/generator/dmD/Homepage/Sortiment/Gesichts-__und__Koerperpflege/alverde__markenbeitrag/alverde.html

Mergeti cu incredere, preturile nu sunt mari. Un fond de ten este aprox. 20 lei, samponul in jur de 9 lei. Am mai achizitionat un rimel, un creion de ochi si un demachiant (nu mai stiu exact preturile). Toate sunt foarte bune si merita toti banii.

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Am incercat si mi-a placut, Utile pentru vegani. Bookmark the permalink.

27 Responses to Produse cosmetice vegane si netestate pe animale – Alverde DM Drogerie Markt

  1. Coco says:

    Buna ziua.

    Am si eu o intrebare. M-ar interesa mult gelul de sprancene de la Alverde. Stiti cumva in care dintre magazinele DM din Bucuresti se gaseste? Eu am tot cautat si nu prea am gasit…

    Multumesc mult!

  2. gina says:

    As dori un catoalog cu preturile si produsele dm

  3. ana says:

    buna seara🙂
    vreau si eu un deodorant pt femei netestat pe animale, dar care sa fie bun. am incercat alverde roll on si n-am fost prea multumita. stie careva?
    si daca e posibil sa se gaseasca in bucuresti, (in magazine), sa nu trebuiasca sa fac comanda. daca nu e, fac si comanda.

    ps. foarte frumos blogul, datorita lucrurilor citite aici am hotarat sa folosesc produse netesate pe animale

  4. ana says:

    am incercat si crema de maini cu galbenele, balsamul de buze cu galbenele de care sunt foarte multumita, iar de lotiunea de fata cu trandafir salbatic sunt de-a dreptul impresionata.

  5. Anda says:

    Buna, eu nu locuiesc in Bucuresti (ajung acolo ocazional cu animalutele la doctor), puteti sa-mi dati cateva adrese ale magazinelor DM ?

  6. elena says:

    eu folosesc produsele lush, am observat ca si ei au produse pentru vegani, chiar foarte multe

  7. xnici says:

    cel mai bine este sa accesati site-ul dm pentru a vedea exact si localizarea magazinelor. Unul este in Militari la intrarea in Bucuresti, langa Auchan, un altul este in zona Unirea, iar un altul este la Crangasi pe linia tramvaiului 41. Pe acestea le stiu, dar au in mai multe orase din Romania. Poate este si al dvs. pe lista. Mie mi-a trebuit mult sa ajung la ei. Erau si peste mana si nu stiam ca au aceasta linie de produse vegane netestate pe animale. Oricum din experienta mea cu produsele lor: au un fond de ten extraordinar – am ten sensibil si acesta a fost singurul care s-a purtat frumos cu tenul meu), rimel si creion de ochi bune. Pacat ca nu prea gasesti produsele acestea pe stoc, in unele DM-uri, sau le tin ascunse pt a se vinde celelalte. A va recomand si deo roll de la Alverde incercat de cineva si care este f multumita. Vedeti ca sunt doua roll-uri, pe unul scrie ca este vegan pe celalalt nu scrie. Sampoanele sunt bune, dar trebuie sa recunosc ca este mai bun cel pe care il fac in casa si pe care il folosesc si pe post de gel pentru fata (minunat!) si pe post de gel intim (grozav!) – total vegan si netestat pe animale. Dar despre asta intr-o postare viitoare. Pana atunci puteti sa dati o cautare pe google sa gasiti reteta. A mea este putin schimbata dupa necesitati, dar primul sampon a fost facut dupa o reteta de pe google.

    • Teodora says:

      Buna, m-ar interesa mult reteta de sampon despre care spui mai sus ca il folosesti si ca gel intim. Sunt foarte interesata! Felicitari pentru blog si pentru demersuri.le pe care le faci. Nu am inteles si nu voi intelege niciodata cruzimea fata de animale.

      • xnici says:

        Din pacate nu mai exista baza pentru sampon nicaieri in Romania. Ca de obicei ceea ce este bun dispare

  8. chris says:

    Si eu sunt foarte multumita de produsele Alverde, dar de vreo 3-4 zile, mie si sotului, ne-au aparut un fel de cosuri/furunculi sub brat. folosim deo roll-on cu calendula, si deja suntem la al 3-lea sau al 4-lea roll on, si nu am patit pana acuma asa ceva. eu folosesc toata gama de la alverde, sampoane, sapun, cosmetice, etc. si toate sunt super ok.
    sincer, nu mai stiu ce sa cred, ca e prea mare coincidenta, ne-a aparut la amandoi, prima data lui si apoi si mie…

  9. chris says:

    Multumesc frumos, cum sa nu!🙂

  10. ana says:

    deo piatra de alaun se gaseste si la dm in gama balea. eu l-am incercat si intr-adevar la mine vara nu prea face fata. banuiesc ca depinde de persoana pt ca maica-mea e foarte multumita de el.
    am mai citit pe site-uri ca daca s-au folosit un timp indelungat produse cu chimicale si altce chestii si din ce in ce mai puternice, atunci cand treci la unul natural dureaza cateva luni pana se regleaza organismul. asa ca eu folosesc cat pot de mult piatra de alaun si deo alverde si doar in cazurile in care am o zi mai “lunga” fososesc vechiul antiperspirant in speranta ca in curand or sa aiba efect mult mai puternic cele naturale.

  11. ana says:

    sunt doua dm aproape de unirii. unul este pe I.C. Bratianu intre unirii si universitate: de la lupoaica din capatul lipscaniului inca 10 m spre unirii.
    si altul imediat cum se termina hanul lui manuc mergand spre centrul vechi.
    cel de pe I.C. Bratianu este mai bine dotat decat del de langa han.

  12. chris says:

    multumesc de raspuns, dar acel deo cu piatra de alaun de la balea, nu cumva mai contine si alte “prostii” in el?

  13. ana says:

    nu il am la indemana acum dar din cate imi amintesc la ingrediente scrie doar: piatra de alaun. si atat.
    in schimb …preaiu si eu de pe un forum o chestie interesanta
    “Aceasta piatra de origine vulcanica este compusa din 100% alaun de potasiu. Info:Pe piata exista piatra de alaun naturala si piatra de alaun sintetica. Piatra de alaun de potasiu este pe baza de alunit extras din mine. Piatra de alaun de amoniu este fabricata in industria chimica asiatica cu sare de aluminiu obtinuta prin sinteza. Piatra de alaun naturala se recunoaste dupa compozitia sa ( POTASSIUM ALUM) si felul cum arata. Piatra de alaun sintetica are compozitia AMMONIUM ALUM.”

    cand am ocazia o sa citesc exact ce scrie la ingrediente si revin

  14. ana says:

    asa ….BALEA deo kristal sensitive – ingredients: ammonium alum
    deci din ce-am scris mai sus inteleg ca e sintetica😀
    e clar…tre sa imi cumpar una naturala …poate de aia nu are asa mare efect

    • chris says:

      multumesc pentru precizari.

      • ana says:

        ok…poate devin obsedata ….dar am gasit altceva aici
        http://natural-shop.ro/index.php?route=product/product&product_id=49

        “Alaunul este un mineral care se gaseste sub forma cristalina in natura. In functie de elementul chimic in jurul caruia se formeaza, poate fi de mai multe feluri. Cele mai comune in industria cosmeticelor sunt alaunul de amoniu (ammonium alum) care se gaseste in forma naturala in minereul numit Tschermigite si alaunul de potasiu (potassium alum) in forma naturala in minereul numit Alunite. Formulele chimice sunt o dovada ca cele doua minerale sunt intr-o proportie mare asemanatoare (NH4)Al(SO4)2·12H2O pentru ammonium alum si KAl(SO4)2·12H2O pentru potassium alum.”

  15. ana says:

    deci pana la urma depinde pe cine crezi:
    http://www.medicina-naturista.ro/cosmetica-naturista/ingrijirea-corpului/piatra-de-alaun.html
    “Dar gasim si piatra de alaun sintetic, care au aparenta unei pietre naturale. Ea este fabricata de catre industria chimica plecand de la sarea de amoniu sintetica. Potasiul din piatra naturala este inlocuit cu amoniu. De aceaa inainte sa cumparati produsul, cititi bine eticheta. Mentiune “Ammonium Alun” in compozitie indica piatra sintetica, in timp ce “potasium Alun” va arata ca este vorba de piatra naturala.”

    si …

    “Ne ferim destul de mult de sarurile de aluminiu, de clorurile si clorhidratii de aluminiu, continuti in numeroase deodorante antiperspirante, saruri spre care se arata cand vine vorba de anumite tipul de cancer, precum cancerul de san. Folosirea acestui tip de molecula ramane totusi controversat.

    Iar piatra de alaun contine aluminiu. Atunci.. ce facem?

    Se pare ca piatra de alaun ar fi inofensiva, caci oxizii si hidroxizii de aluminiu pe care ii elibereaza la contactul cu pielea sunt din punct de vedere chimic extrem de stabili. Ei nu pot sa reactioneze in acest stadiu cu pielea si nu pot sa elibereze aluminiul. Nu patrund in epiderma, pentru ca nu sunt solubili.

    Deci riscul de toxicitate a pietrei de alaun este neglijabil, mai ales in raport cu alte surse de contaminare cu aluminiu: alimentatie, aer”

  16. Lilu says:

    Buna, Eu folosesc multe produse marca dm, pentru ca am gasit aceasta descriere la ei pe site: ” Sunt produsele marcă proprie dm testate pe animale?
    Produsele marcă proprie dm nu sunt testate pe animale.”
    Pe mine asa m-au convins!🙂

  17. Elisa says:

    Sunt bune produsele lor.

  18. iuliana says:

    Sunt foarte bune aceste produse si sunt la un pret destul de avantajos. Mai ales
    avem constiinta curata si putem dormi linistiti

Leave a Reply

