Imnul iubitorilor de animale (la proteste sa-l cantam, sa-l recitam) – gasit pe internet

UN ÎNTRERUPT … ADIO

Nu m-arunca la coşul de gunoi
Şi să nu crezi că nu te mai iubesc
Când blana mea s-a mai albit puţin
Şi parcă nu mai pot să mai păşesc…

Nu-mi cumpăra, aşa, ca altădat’
Crochete moi şi scumpe, doar un…os
Şi nu mă mai lăsa-n fotoliul tău
Căci pot dormi acuma şi pe jos…

Nu mă mai mişc vioi, nu mai alerg,
Durerile din oase-s tot mai mari,
Dar n-are importanţă şi nu plâng
Când zile-ntregi de-acasă iar dispari.

O vorbă bună de nu mi-ai mai dat
Sau de alint, să-mi treacă prin urechi,
Nu protestez, chiar de m-ai aruncat
La colţ, ca pe un sac de haine vechi.

Chiar dacă nu te mai aud deloc,
Chiar dacă, iată, am mai şi orbit,
Să ştii măcar atât, stăpânul meu,
Că eu te mai iubesc (cum te-am iubit).

În stradă de vei vrea să mă alungi
Să ştii că te-nţeleg şi te-am iertat.
Hingherii vor veni, dar ei nu ştiu
Că te ador şi că te-am adorat.

Eu plec acum şi n-am nimic să-ţi las
Nici măcar zgarda care-n timp s-a rupt…
Hingherii iar se plimbă prin oraş
Şi încă-o viaţă au mai întrerupt.

Mi-s ochii umezi de păreri de rău
Şi groaze, spaime, temeri mă-ncolţesc
Dar, dacă vei putea, tu să nu uiţi
Că te-am iubit şi încă te iu…

(l-am gasit semnat de Corina Petrescu)

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Imnul iubitorilor de animale (la proteste sa-l cantam, sa-l recitam) – gasit pe internet

  1. badea says:

    FOARTE FRUMOS!DAR NU VA MISCA DECIT PE IUBITORII DE ANIMALE.RESTUL PLEAVA!

  2. orietta says:

    f. frumos…..sper sa fie miscati si cei care trebuie, nu numai noi, iubitorii

  3. maria l says:

    Superb si adevarat, cine are suflet poate se gandeste un pic inainte de a rani cel mai sincer prieten al omului…

  4. fdgfd says:

    da e tare dar a murit

Leave a Reply

