Singur imi scriu blestemul

Pe cand unul striga: sunt Dumnezeu!

Si animale el tot ucidea

Pe cand altul spunea: am dreptul sa ucid

Si impusca sau otravea un sfant

Pe cand unul/altul nu stia ca

Isi condamna copiii si nepotii

La boala si chinuri fara de sfarsit

 

Dumnezeu era acolo sa le aminteasca:

“Eu sunt in toate si in toti

Si tot ce misca are suflet

Si viata si iubire am pentru toti

 

Dar cel care imi poarta cuvantul

A uitat ca vocea mea este numai iubire

Si a strigat: «sa-i ucidem copiii

Ca animalul nu mai are niciun rost»

 

Lacrimile mele au sapat santuri de ape

Si au luat case si au distrus recolte

Urletul meu a scuturat pamantul

Si a inghitit diavoli cu chip de om

Durerea mea a nascut boli in copiii vostri

Prunci nascuti din picaturile de sange ale animalelor ucise

Din ultima suflare a unui animal chinuit.

 

Cand am poruncit: sa nu ucizi,

Am spus sa nu ma ucizi pe mine

Eu sunt in tot ceea ce te inconjoara

Si trebuia sa fiu si-n tine, numai iubire…

 

De ce m-ai parasit si mi-ai strans inima in pumnul urii?

De ce mi-ai implorat ajutorul pentru a da nastere diavolului?

Eu am fost langa tine, dar tu nu esti langa mine…

Nu eu te pedepsesc, ci chiar tu atragi raul!”

 

Pe cand Dumnezeu isi incheia cuvantarea

Litera legii facea sa tasneasca siroaie de sange

Litera dreptatii facea sa se nasca copii fara viata.

Moartea era implorata sa curme chinurile eterne

Sufletele chinuite bantuiau visele calailor

Desi banii curgeau in acelasi ritm cu sangele necuvantatoarelor

Nimeni nu mai avea liniste si fericire,

Nimeni nu se mai bucura de nimic.

 

Fiecare isi scrisese singur blestemul.

 

 

 

 

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Singur imi scriu blestemul

  1. xnici says:

    Poate ii va da Dumnezeu minte si suflet romanului pentru a nu se ajunge aici.

  2. eumiealmeu says:

    interesant: şi “despre sufletul meu” şi aceeaşi temă de pe wordpress.com🙂

  3. xnici says:

    Atata timp cat avem suflet, este o coincidenta fericita.

  4. adriana says:

    Doamne,lumineaza mintile legiuitorilor,pentru a opri cruzimile si crimele impotriva celor ce nu se pot apara:necuvantatoare,copii si batrani.

  5. maria l says:

    Oare cand se vor termina toate faptele oribile impotriva necuvantatoarelor???

Leave a Reply

