HAIDETI ACUM IN PIATA CONSTITUTIEI! ESTE MITINGUL OAMENILOR CARE S-AU SATURAT DE SCLAVIEI SI DE CRIMELE INDREPTATE IMPOTRIVA VIETII!

V-ati saturat sa fiti umiliti, sa fiti crescuti in saracie si educati in spiritul crimei? (aviz si celor care iubesc animalele)
Spuneti NU SCLAVIEI! Nu conteaza daca sunteti sau nu sindicalisti. Daca sunteti oameni, daca v-ati saturat de aroganta, rautatea si sadismul cu care sunteti tratati voi, copiii vostri, bunicii vostri, veniti aici ACUM!
JOS CU SARACIA IN ROMANIA! Jos cu rautatea si crima indreptata impotriva celor care au “tupeul” sa zica DA VIETII! DA VIETII CIVILIZATE!
DESTEAPTA-TE ROMANE! ACUM! Maine va fi prea tarziu.
Lupta impotriva sclaviei si umilintei trebuie sa inceapa acum! De cate ori nu ti-au fost calcate in picioare drepturile de angajat la patron chiar si cu vechiul Cod al muncii? Iti imaginezi ce se va intampla cu noul Cod al muncii?

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to HAIDETI ACUM IN PIATA CONSTITUTIEI! ESTE MITINGUL OAMENILOR CARE S-AU SATURAT DE SCLAVIEI SI DE CRIMELE INDREPTATE IMPOTRIVA VIETII!

  1. mircea rodica monica says:

    Stop crimelor abominabile, indiferentei romanilor o spunem zilnic pe la colturi de strada.
    Ideea este,daca e sa politizam,aceea ca toti am ajuns la mult peste limita suportabilitatii, dar lipsesc optiunile, ptr caci clasa politica este la unison, pleaca unele bestioline si vin alte fete dar cu aceleasi obiceiuri barbare. Oare avem nevoie si de data asta sa vina cei “de afara”sa ne rezolve problemele interne? Asta ca o paranteza, chiar si la mitingul trecut, 7 martie mai multi au fost cetateni straini decat romani…..Mi-e pur si simplu sila sa mai traiesc aici,asa….

  2. xnici says:

    pentru prima oara am obaervat realitatea. Suntem o tara plina de tigani (prin comportament, nu prin culoarea pielii) si de curvistine (asa zisele romance frumoase celebre in toata lumea, dar nu neaparat pentru frumusete – le vezi la 11-12 ani cu o tona de machiaj si cu fustele aproape inexistente).. Este o mizerie de nedescris in sufletul si mintea romanului. Mi-a fost scarba efectiv cand am vazut in ce hal s-au transformat oamenii, mai ales tinerii, viitorul nostru. Vorbesc de parca as avea 100 ani, dar nu am, sunt si eu tanara. Poate ultima generatie aproape normala. Mi se spune adesea ca asa este si in alte tari. Nu este adevarat, in alte tari actele de cruzime sunt rare si normalitatea se manifesta in fiecare zi. La noi este invers. Azi am mers la miting cu gandul de a rasturna tot, de a sfasia raul, cu o furie care in mintea mea nastea o revolutie, care darama conducerea acestei tari. dupa o ora marea de oameni a disparut. Cu cine sa faci revolutie? Cu 100 de oameni? Pentru cine sa mori? Pentru 20 milioane de imbuibati care o duc mai mult decat bine din moment ce stau comod in fotoliile lor? Doar pentru doua cauze am luptat: oameni si animale. Credeam ca oamenilor le pasa ca le sunt incalcate drepturile, ca vor lua masuri. Dar romanii nu au valori, nu au Dumnezeu, au in schimb tot ce le trebuie. Nu duc lipsa de nimic. Ce le mai trebuie drepturi?

  3. maria l says:

    Eu am privit cativa tineri in ochi in 1989 care au murit cu speranta in suflet, acum nu as mai fi in stare sa-i privesc, mi-ar fi rusine…pentru ce si-au sacrificat ei viata??????????????????????????????

  4. xnici says:

    ieri la miting imi imaginam oamenii stand in fata televizorului sau pe internet ca e mai modern si cometand de zor: nimeni nu poate sa faca nimic, uite nu suntem uniti, lupta doar pentru buzunarele lor, ce putini sunt, nu mai merge nimeni sa protesteze si tot atatea ganduri si cuvinte rostite cu amaraciune. Culmea cei care stau comod acasa si comenteaza dau vina pe tineri ca nu ies in strada sa faca ceva. Sa faca ce? Pentru cine? Pentru a le face lor fundul mai lat de la atata stat si atatea lamentari?
    Am plecat cu un gust amar si cu o mare tristete. Nu ai cu cine sa faci treaba in Romania. Suntem la pamant ca natie. Suntem proprii nostri dusmani.
    Am vazut totusi si cativa tineri care se vedea ca nu sunt sindicalisti, dar care protestau cu inversunare. Poate ca mai sunt totusi oameni normali care s-au saturat, dar ii numeri pe degete. Eram pregatita sa stau acolo oricat pentru a-i da afara de la guvernare si de la conducerea tarii pe cei care ma dau afara din propria tara si nu ma lasa sa muncesc pentru un trai decent, nu luxos, doar decent.
    La plecare, il vad pe Nastase care dadea un interviu, probabil Realitatii. Cand tu ca partid te afisezi cu Nastase, cu Tariceanu care nu avea posibilitati sa faca hoteluri sinistratilor si cu Voiculescu un tradator (cine nu stie informatorul isi vindea prietenii, familia, oameni care tineau la el si in care aveau incredere), ce pretentii sa am eu de la viitoarea conducere a tarii? Toti se plang, dar nimeni nu ia masuri. Arunca vina unul pe celalalt, cand chiar ei sunt singurii vinovati. Te-am ales, nu ai fost bun, jos cu tine. Cu orice pret. Dar si acum ca in ’89 se asteapta tot de la tineri sacrificiul suprem. NU! Pentru ce sa-mi dau eu viata? Pentru ca tu sa stai in fata televizorului si sa huzuresti?
    Asta a fost un test. Ce a fost pana acum nu a fost nimic. O sa vedem ce ne asteapta pe viitor. Nu vom avea voie nici sa mai vorbim. Comunismul a fost mic copil.

  5. adriana says:

    Dragi tineri copii,asa cum ati vazut voi acum realitatea amara,asa ma-m dumirit eu la o varsta destul de inaintata,CA FENOMENUL DIN DECEMBRIE 1989,S-A NUMIT:LOVITURA DE STAT,NU REVOLUTIE.Au murit copilasi in carucioare,ne-au lasat cadavre pe strada,chipurile teroristi.Acum realizez ca au fost avertismante pentru pentru ceilalti.Nu voi trebuie sa va sacrificati,ci noi parintii vostri.Este dureros dar adevarat,se pare ca SUNTEM LASI.Asteptam un semn de unde, nici noi nu stim.Se plang unii parinti ca au ramas singuri,ca le-au plecat copii,ce se asteapta?

Leave a Reply

