H&M fas de Romania

Am auzit de prin ziare de marea deschidere H&M, am studiat site-ul, pareau haine dragute si cu preturi acceptabile.
Ajung in fata magazinului si vad un aranjament cu paza si o coada mare. M-am asezat la coada si am inceput sa ma simt ca o hoata care sta sa intre in puscarie. Ma intreb ce o fi fost in mintea lor de ne mana ca pe animale, dar toate strategiile de marketing si covorul rosu intins par a nu avea logica. Parea ca mergem la impuscare.
Trec de ultima bariera si ajung in magazin. Alta dezamagire. Haine sifonate (dar nu pentru ca asa era materialul), poliester muuult si haine care aduceau a second hand. A, nu va faceti griji, era o mare coada la casa. O domnisoara care flutura punga mandra de cumparaturile facute a vrut sa intre pe la iesire ca venise si prietena sa-si arunce un ochi. Sa nu va imaginati ca a fost lasata sa intre iar, doar lasase deja banii, nu mai era nevoie de ea.
Am iesit dezamagita de mine si de oameni. Parca eram niste prosti veniti prima oara la oras si care nu au mai vazut asa minunatii de cand lumea. Pesemne ca multi, vazand gloata, au crezut ca se da ceva de pomana.
Am iesit repede si m-am dus peste drum unde este C&A. Au haine scumpe, dar sunt calcate si de buna calitate. Nu am cumparat nimic, doar m-am scuturat de imagine neplacuta de second-hand si m-am dus acasa.
M-am schimbat in hainele uzate si comode si la treaba ca am pierdut destul timp cu visatul la o viata de calitate in Romania. Cam atragem ciurucurile si se vede treaba ca ciurucarilor le merge bine ca prosti suntem pe toate drumurile.
Mai bine facem o donatie pentru un suflet de necuvantator sau de cuvantator. E o investitie in cel mai de calitate lucru posibil.

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Ganduri. Bookmark the permalink.

3 Responses to H&M fas de Romania

  1. Gabi says:

    Din pacate Romanul nu a mai evoluat de la statutul de tzaran. Tot ca la sat se poarta desi este migrat de zeci de ani la oras. Din pacate si copii care se trag din aceste specimene sunt crescuti in acelasi spirit !

  2. mda…. si eu am trecut de dimineata prin fata si eram convins ca asa se va intampla… romani.. fraieri.. sau defapt oameni pentru ca mai peste tot sunt asa am vazut si prin state.. saraci…. manipulati

  3. extraordinaire says:

    Nu vreau sa…, dar am intrat acum pe site. Nu pot vorbi pentru toti pomanagiii care au atarnat la coada pentru 80 de lei. Mafa de pe site e din toate materialele, si poliester, dar si bumbac, si in, la niste preturi foarte competitive pentru ceea ce prezinta toate lanturile astea de comercianti mondializa(n)ti. Si absolut comparabile, preturile, cu ce poti cumpara din marile alimentare. Nici in alte parti H&M nu e vreun magazin luxos, chiar daca se asociaza la intervale regulate cu nume mari, cum a fost ultima chestie cu Lanvin inainte de sarbatorile de iarna. Preturi mici, marfa oarecare, pentru consum. Ca s-a facut valva in presa ca vine? Pai, s-a facut, niste oameni sunt platiti ca sa atraga marea masa de consumatori.. In fine, nu vreau sa vexez pe nimeni, dar ma gandeam ca nu e nimic impotriva romanilor, ca ar fi mai fraieri, H&M e la fel peste tot, cat am vazut si eu, si am intrat in magazinul asta din…Germania pana in USA. Acelasi lucru!

Leave a Reply

