Pe mine sa nu ma atingi! Eu primesc pensie de boala…

“Trei amici erau într-o barcă şi dădeau la peşte când, deodată, un înger vindecător apare lângă ei. Ăştia, înmărmuriţi, după ce le revine glasul încep să îi ceară:

– Eu am o durere mare de spate de câţiva ani, nu pot să scap de ea… Îngerul îi atinge spatele şi e vindecat!

– Eu trebuie să port ochelari toată viaţa, că nu văd bine, şi tare aş vrea să văd şi eu clar lucrurile care mă înconjoară… Îngerul îi ia ochelarii, îi aruncă în apă şi ochii i se vindecă, vede perfect..

Se uită îngerul şi la al treilea… – Pe mine să nu mă atingi!!! Eu primesc pensie de boală…”

Mi-a placut acest banc… amar. Cam asa suntem si noi, romanii. Ne strigam suferintele pentru ca primim mereu ajutor, ne plangem pentru ca suntem alinati, dar fereasca Dumnezeu sa cerem vindecarea ca ar insemna sa punem osul la munca si sa pierdem pomenile cazute din cer.

Aceeasi situatie este si cu sufletele amarate de pe strada. Autoritatile striga si se plang ca s-au inmultit cainii, ca sunt agresivi, politicienii manipuleaza presa in favoarea lor si ce aleg? Sa ucida! “Pe mine sa nu ma atingi! Eu primesc pensie de boala!” Au fost asociatii din strainatate care s-au oferit sa sterilizeze gratutit toti cainii din romania, dar au cerut ajutor pentru implementarea legii care sa previna si sa pedepseasca abandonul si nesterilizarea animalelor de companie –  “Pe mine sa nu ma atingi!” – au ales insa sa respinga orice ajutor. “Eu primesc pensie de boala” – au refuzat pentru ca lor nu le-ar fi iesit nimic la aceasta afacere. Auzi tu vorba, sa sterilizezi gratuit. “Pai eu cum mai justific fondurile pe care trebuie sa le fur pentru castel, masina, calatorii etc?”, isi zice in gand hotul de la conducerea tarii. Gandurile ii vin valuri valuri hotului: “lasa ca scot eu o lege prin care sa-i ucida pe toti cainii de pe strada. stiu ca nu vor disparea de pe strada, tocmai de aceea vor curge fondurile si pot sa-i mai ridic si soacrei un castel”. Si asa si-a pus in gand politicianul pd-l-ist supranumit  “psihopatul”.

TU, dragul meu cititor, ce alegi? Intinde-ti aripile de inger si fii alaturi de animalele lui Dumnezeu. Alege iubirea, alege viata si vindecarea “psihopatului” va veni negresit. Ramas fara venituri va ajunge sa cerseasca la colt de strada o bucatica de paine. Haideti sa ne asumam ingroparea in saracie a celor care ucid. Transformati in cersetori, vom putea sa-i ducem la azilurile pe care ei tocmai si le construiesc, desfiintand spitalele.

VIATA PENTRU VIATA!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

