Cainii au un stapan…

Am mers la biserica Sf. Francisc de pe Lacul Morii si am inceput sa ma rog Sf. Francisc pentru ca stiu ca a respectat si a iubit foarte mult animalele.
In timp ce il rugam pe Sf. Francisc sa protejeze cainii fara stapan, am primit un gand: “Dar cainii au un stapan, acelasi pe care il au si oamenii, pe Dumnezeu”
A fost singura informatie primita, dar cred ca spune totul despre modul in care Dumnezeu a creat viata si drepturile pe care noi le avem asupra vietii.
Sensul de stapan aici nu este unul de asupritor, ci de protector, de creator al tuturor fiintelor, de energie buna si iubitoare. Tot raul pe care il facem noi, doar acesta ni se intoarce impotriva. Of, daca ar putea sa inteleaga si parlamentarii nostri si preotii ca ar trebui sa fim doar iubire si sa educe oamenii, in spiritul dorintei lui Dumnezeu si nu impotriva sa, cat de fericiti am fi.
Nu stiu cum va fi votul de marti, dar haideti sa ne rugam impreuna pentru sufletele lui Dumnezeu. Nu ar trebui sa fie ultimul lucru pe care sa-l facem, ci primul.
Doamne ajuta! Sf. Francisc iti multumesc pentru protectia si iubirea pe care o oferi animalelor lui Dumnezeu si oamenilor care le iubesc si le respecta! Iti multumesc ca esti alaturi de noi si faci ceea ce este mai bine pentru caini si animale in general. Iti multumesc Doamne ca ne-ai creat normali!
Amin.

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Cainii au un stapan…

  1. maria l says:

    Foarte frumos, ma rog si eu alaturi de tine.

  2. Brindusa says:

    Urmaresc blogul tau si ma bucur nespus cand mai gasesc aparitii noi pe aceasta tema mult indragita sufletului meu. Te rog sa-ti pui un widget cu followers, ca sa pot pune si eu linkul pe blogul meu.

  3. puiu says:

    Sa fixam o ora, luni seara; sa ne informam prietenii, cunostintele si sa ne rugam impreuna…

    Daca aveti scrisoarea catre parlament scrisa de copii ( o fetita din Bucuresti ) pe care a prezentat-o Antena 3, ar fi util sa o publicati…Sa o facem sa circule….

    Problema reala este ca, in Romania, exista oameni “responsabili”…Sunt ingrozit cand citesc lista celor care sustin eutanasierea…Doamne, iarta-ma ca, unii dintre ei, au ajuns parlamentari si din cauza mea! A votului meu…

    Te rog, gaseste, repede, scrisoarea despre Bobita….

  4. theodor1998 says:

    Parlamentari, hmm cand au cuvantu’ asta mi se face rau…nu ei ar trebui sa fie cei care ne reprezinta(in bine normal)???Ei bine se pare ca nu este deloc asa, ai un blog minunat si faci o treaba extraordinara, BAFTA!

Leave a Reply

