Iubirea si credinta inving! Adevaratul crestin alege viata!

Mai este putin si vine Pastele. Mi-am propus ca de fiecare sarbatoare sfanta sa incerc sa-mi regasesc linistea sufleteasca, sa ma gandesc la insemnatatea ei, la cei care au patimit pentru pacatele noastre.
Din pacate toate aceste dorinte au fost suspendate. Cineva incearca sa ma tina departe de Dumnezeu. Cumva ca pe vremea comunismului, dar presiunile sunt altfel. In postul Craciunului au vorbit doar despre uciderea cainilor. In Postul Pastelui la fel. Gandurile merg la cateii decapitati, schingiuti, impuscati.
L-am intrebat pe Dumnezeu cum permite asa ceva. Ce lectie trebuie sa invatam din aceasta ura la care suntem supusi zilnic?
Pentru ce si-a dat Iisus viata, pentru cine? Nu suntem demni de acest sacrificiu. Ne-am intors in urma cu 2000 de ani. Suntem rai, sadici, ne place sa ucidem, ne bucuram cand cineva sufera si spunem ca ne pasa de oameni, dar le facem rau, ucigand tot.
Mi-a placut vorba mamei mele: “Daca nu poti sa dai viata, nu lua viata unui suflet”. Cumva securitatea de pe vremuri a fost inlocuita cu tortura psihica la care suntem supusi in ultima perioada. Am ajuns sa ne plictisim deputatii, sa-i agasam. Vrem sa ni se respecte drepturile si pentru asta suntem ucisi. Animalele au suflet, dar preotii sunt atat de adormiti, incat au uitat de toti sfintii care au iubit si au respectat animalele. Ei au constientizat ca Dumnezeu este si in ele.
Erau pe vremuri carti despre Antichrist pentru copii. Imi amintesc si acum cum facea Antichristul selectia oamenilor pe care ii lasa sa traiasca. Trebuia sa fie foarte rai si sa-si vanda sufletul. Daca nu faceai asta, erai ucis. Stiu ca atunci, cu mintea aceea de copil, m-am intrebat ce as face. Mi-l amintesc pe Antichrist rosu la fata, cu niste coarne imense. Asa era reprezentat. Si dorea sa ucida. Atunci nu am fost capabila sa-mi raspund pentru ca mi se parea ireal asa ceva si ma gandeam ca nu voi apuca acele vremuri. Cine ar fi stiut ca peste 20 de ani voi fi pusa in fata acestei alegeri. Numai ca nici nu mi-am dat seama cand a venit Antichristul (seamana cu un om aparent normal, ba chiar arata ca un preot, pentru ca asa sunt masele mai usor de manipulat). Insa alegerea a fost simpla si sufletul meu a ales natural binele. Acum, daca stau sa privesc in urma, toti cei 20 de ani au trecut intr-o secunda. Acum, aici, m-am trezit intr-o lume cruda, unde Antichristul pare ca s-a instalat comod. Conduce tara si biserica. Doua aspecte deosebit de importante pentru a convinge oamenii, ca diavolul este Dumnezeu. Exact ca in predictiile Biblice, cei care au ales sa ramana cu adevaratul Dumnezeu, sufera si sunt ucisi ca au ales iubirea dumnezeiasca.
Uneori sunt ucisi direct (asa cum s-a intamplat cu domnul injunghiat cand a incercat sa salveze catelul maltratat), iar alteori sufletul le este torturat, ucigand diavolul fiintele create de Dumnezeu pe care acestia le iubesc.
Nu as fi crezut in veci ca diavolul este chiar aici pe pamant. Cineva spunea: “daca crezi in Dumnezeu, crezi ca exista si diavolul”. Acum, mai mult ca niciodata, imi este clar.
Cand am ales sa nu mai ucid niciun animal (sunt vegana), atunci a aparut si diavolul care ma obliga ca din contributiile mele la stat sa ucid indirect aceste suflete. Este ca si cand le-as ucide cu mana mea. Cred ca ne priveste si se amuza teribil pe seama noastra.
Plang, sufar cand vad cum tara noastra este cotropita de rau. Un rau ca o ceata, care intra peste tot, dar nici nu sesizezi cat de distructiv este. Sufar pentru copiii cu suflet pur care se nasc pentru a ne conduce pe un drum al iubirii. Probabil ca tocmai ei trebuie sa fie ucisi, pentru ca raul sa-si duca planul la indeplinire. Asa cum a ucis Irod toti pruncii pentru ca Iisus sa nu traiasca si sa nu-si duca misiunea la indeplinire.

Dragi copii si parinti iubitori, aveti o misiune sfanta pe acest pamant. Sa nu va lasati si sa nu ne lasati. Sunteti ingerii animalelor si ai oamenilor. Trebuie sa luptam cu iubire pentru a invinge raul.

Fie ca Invierea lui Iisus sa nasca in sufletul oamenilor cele mai pure sentimente de iubire, sa-si aminteasca ca si animalele au suflet si ca toate fiintele au fost create de Dumnezeu!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Ganduri. Bookmark the permalink.

One Response to Iubirea si credinta inving! Adevaratul crestin alege viata!

  1. adriana says:

    Stimati parinti, de cititi aceste ganduri-randuri,sa nu cadeti pe ganduri:pe ei sa-i sprijinim,alaturi sale fim, din suflet sa-i iubim si VIATA TUTUROR FIINTELOR SA O CINSTIM.

Leave a Reply

