Paste insangerat

Mi s-a urat azi de cateva ori Paste fericit! De fiecare data am avut in fata ochilor cainii decapitati, maltratati, ucisi in moduri groaznice. Mi-am imaginat prin ce suferinte, ce chinuri au trecut. Ce fel de Paste mai este acesta, cand se doreste masacrarea cainilor, a sufletelor nevinovate? Ce Dumnezeu a permis sa se nasca aceste bestii care instiga la ura, violenta si crima si care macelaresc fara mila aceste fiinte? Ce om ucide animal si om fara sa-i pese de suferintele lui?

Sangele si viata care a tasnit din trupul firav al cainilor sa se prefaca in minuni pentru ceilalti caini ramasi inca in viata! Doamne, daca ne auzi, te imploram sa faci o minune pentru animale si pentru noi, oamenii normali, care iti iubim creatia!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Paste insangerat

  1. ASTA INSEAMNA “PASTELE” PENTRU ROMANI: http://media.realitatea.ro/multimedia/image/201104/full/miel_de_pasti_97530300.jpg ?!

    N-am decat un singur comentariu de facut: FIR-AR PASTELE LOR AL DRACULUI, SA FIE, CU EI CU TOT!

    Ce JEG poate face asa ceva?!

Leave a Reply

