Marsul PNL 07.05.2011

Criticati sau nu, judecati sau laudati, noi am fost acolo. Ne-am alaturat tinerilor si mai putin tinerilor PNL-isti din toata tara pentru a spune un mare DA VIETII! Ei scandau: Jos Basescu, jos guvernul, noi: DREPTUL LA VIATA! Perfect aplicabil in orice domeniu. Am fost prezenti, am fost vizibili, am fost primiti cu bratele deschise, ajutati de tinerii PNL-isti cand ne oboseau mainile de la bannere, am primit sfaturi (de la dl. Adomnitei), am dat sfaturi🙂. Nu am fost multi, dar am fost puternici. Pana la urma si asta face diferenta intre supunere si lupta, intre ratare si castig.

Pentru ca iubirea nu are culoare politica, dar stiu ca URA este PORTOCALIE, eu cel putin, ma voi alatura cu toata puterea oricarei lupte impotriva raului care ne domina in prezent viata si tara, impotriva celor care ucid tot ce este normal si voi fi alaturi de toate partidele care ni se vor alatura in lupta pentru viata. Anul 2012 nu va aduce sfarsitul lumii, ci sper din tot sufletul, sfarsitul guvernarii hitleriste. Lagarele nepasarii, lagarele durerii in care ne-au aruncat se vor desfiinta, lacatele se vor rupe definitiv. Trebuie sa se intample asa. Meritam o viata mai buna si noi si necuvantatorii nostri.

Va invit sa vedeti cateva fotografii si sa va motivez ca pe viitor sa va alaturati acestei lupte

http://www.cutu-cutu.ro/content/pnl-sprijina-sterilizarea

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Marsul PNL 07.05.2011

  1. Sanda & David Bernazani says:

    Va felicitam pentru decizia voastra inteleapta de a protesta impotriva puterii portocali deja otravitoare pentru vietile voaste si viitorul copiilor vostri….Succese mari pe mai departe!

Leave a Reply

