Nu exista iubitori de animale

Nu exista iubitori de animale si nu exista nici neiubitori de animale! Exista oameni normali si psihopati. Asa mi-am inceput scurtul discurs de azi, cand mi-am facut curaj sa transmit un mesaj deputatilor, altfel decat prin intermediul internetului. Maine vom afla exact cati psihopati numara parlamentul Romaniei. Maine vom afla cati ucigasi, lipsiti de iubire, de suflet, lipsiti de moralitate si credinta, vom afla exact cine ne conduce tara si spre ce ne indreptam.
Un om normal alege viata pentru toate fiintele create de Dumnezeu, fie ca sunt cuvantatori, fie ca sunt necuvantatori!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Nu exista iubitori de animale

  1. maria l says:

    Foarte adevarat…

  2. atitudinea fata de o fiinta fara aparare este indicatorul sanatatii mentale. De fapt te plaseaza sau te scoate din randul umanitatii, este indicatorul cel mai precis al caracterului unui om.

  3. lucya says:

    Eu iti dau dreptate, pentru mine e normal ca oamenii normali sa ocroteasca animalele, dar din pacate traim in Romania, si incep sa detest tot mai mult romanii (chiar daca imi voi atrage injurii si blesteme). Pur si simplu majoritatii nu ii pasa, lor le pasa doar de ce tine de ei, de progeniturile lor, de cati bani au, etc..E trist sa nu iti gasesti locul in propria tara, si mai mult, sa fi vazut ca un “ciudat” si “nebun” pentru ca iubesti animalele. Nu e normal si refuz sa ma resemnez ca nu avem de ales! Felicitari pentru articol!

  4. Gabi says:

    Nu vreau sa te dezamagesc dar daca ai umblat putin prin tara, mai ales prin sate si orase mai mici ai fi vazut ca suntem o tara de psihopati si puscariasi tolerati in libertate. Nu imi place sa ma amagesc. Sper sa fiu contrazis, sper sa ma insel. Voi fi cel mai bucuros ca am gresit in acest caz … dar am dubii serioase. Pana la urma parlamentul reprezinta oglinda societatii .. air daca societatea e infestata de dementi si psihopati … parlamentul nu are cum sa fie o gasca de virgine neprihanite !

  5. Kiki says:

    Pana si Mircea Badea a recunoscut ca eutanasierea cainilor este o imbecilitate si sustine sterilizarea ! Astazi sigur o sa se voteze “euthanasia”, intr-un fel chiar imi doresc acest lucru, poate asa UE va incepe sa actioneze si va sanctiona Romania ! -sper sa se actioneze rapid… De curand s-au inasprit regulile de internare in spitale, iar suferinzii de cancer nu mai primesc ajutor financiar de la stat, daca dupa aceste decizii tot mai exista oameni care prefera uciderea animalelor in loc sa se revolte contra acestor acte, e clar ca nu mai avem nici o sansa la un trai normal si nu puteam spera decat sa vina sfarsitul lumii mai repede…

Leave a Reply

