Macar sa blestem lasati-ma!

Azi 30.08.2011 flashmob impotriva sustinerii basesciene a otravirii Rosiei Montane.
Pe cand protestam noi cu cartonul rosu in mana, apare si musiu. Mi-e sila sa-i tot pronunt numele, nu va suparati. Dar e cumva ca Beetlejuice. Il spui de trei ori si nu mai scapi de el.
Concluziile mele:
1. Nu a venit sa vorbeasca cu protestatarii, ci cu presa. Hahaiala binecunoscuta arata ca nu da doi bani pe noi.
2. Proiectul este sustinut de presedinte pentru ca ar crea locuri de munca. Asta dovedeste iar cat de mult ne uraste. Na ma prostilor locuri de munca, isi spune pesemne hahaindu-se cu Boc la o sueta. Locuri de munca vreti, locuri de munca o sa aveti. Insa nu vi se spune si cat de toxic este mediul, ca veti muri de tineri inainte de a va vedea copilul crescand si in plus panza freatica va fi atat de poluata incat e posibil sa va vedeti copiii morti de tot felul de boli. Dar veti avea locuri de munca pentru a avea bani sa va inmormantati copiii si puteti sa puneti deoparte si pt dvs.
3. Daca Rosia Montana ar deveni zona turistica s-ar crea mult mai multe locuri de munca – pensiuni, restaurante, chiar si cateva magazine si in plus zona ar fi nepoluata si oamenii sanatosi.

Ei, dar cui sa-i pese de sanatatea oamenilor, cand Basescu nu mai stie cum sa ne ucida pe toti. Ia masuri aberante, taie salarii, pensii, alocatii si apoi spune ca avem crestere economica. Cand consumul s-a diminuat, noi nu producem nimic, ma intreb cat de prost este romanul care crede asa ceva.

Frica l-a impins pe Basescu sa faca un gest care ar fi trebuit sa-i aduca capital politic. Gestul prin care a incercat sa ne prosteasca a mia oara cu minciuni de doi lei, pentru ca ne desconsidera asa mult, incat considera ca discursul nu merita sa contina prea multe informatii, l-a infundat si mai mult.
Cand ma gandesc ca am fost la 2 pasi de el si ca micimea lui sufleteasca il facea sa para si mai mic de inaltime, imi venea sa-l strivesc sub talpa ca pe un gandac. Sunt vegana ca altfel treceam la fapte. Dar cine stie, poate va aparea un erou si data viitoare va face un gest nobil si ne va salva.
Stiu ca ma repet, o fac intentionat: pe Ceausescu l-am impuscat pentru mai putin, mult mai putin si acum suportam consecintele acestui pacat. Nu stiu ce tot spunea Basescu despre comunism (am vazut pe site-urile de stiri), dar in mod sigur capitalismul asta salbatic ne-a nenorocit. Da, uneori vreau comunismul inapoi. Toti aveau locuri de munca, o casa, o paine pe masa. Nu-mi amintesc sa fi murit de foame atunci, iar parintii mei cand au vrut o familie au primit si o casa. Era un schimb corect. Mi se oferea ceea ce aveam nevoie in schimbul muncii mele. Acum muncim ca sclavii sa platim dari la stat, credite, o mancare nesanatoasa, dar scumpa, gaze cumparate din afara, desi avem si noi. Nu stiu, chiar vi se pare normal?
Basescu a apostrofat un protestant ca este necivilizat cand a ridicat tonul. Basescu ne invata pe noi civilizatia? Asta este civilizatie? Civilizatie inseamna sa-ti otravesti tara, sa condamni oamenii la boli cumplite, sa ucizi copiii, sa ucizi batranii, sa ucizi in general viata, sa ucizi orice fiinta care nu se poate apara? Civilizatia inseamna sa nu mai ai drepturi, sa furi pana nu mai poti pentru campanii electorale, sa furi voturi, sa corupi, sa ascunzi dosare ale securitatii (nu-mi spuneti voi ca Basescu nu a turnat. Unde este dosarul lui?), sa distrugi tara?
Sunt atat de suparata… nu, este prea putin, sunt furioasa, incat am zis sa fac pact cu diavolul si sa ma apuc de magie neagra. Nu glumesc deloc. Insa, nu este de mine. Dar nu pot sa neg ca ma rog in fiecare zi (da, stiu, de la o extrema la alta🙂 ) sa dispara Basescu si ai lui de pe fata pamantului, sa vina la conducerea tarii un om cinstit, normal la cap si la suflet. Nu are importanta culoarea politica. Sa fie OM! Nu stiu de ce ma incapatanez sa doresc asta pentru tara mea. Ba da, stiu, tocmai pentru ca este tara mea. De ce sa nu-mi iubesc tara? Ce este ea de vina ca pe pamantul ei si-au facut adapost/palat bestii de culoare portocalie? Ce este ea de vina ca aceste bestii ucid tot pentru a se bucura de cativa “arginti”. Ii vor lua pe lumea cealalta? Nu. Vor trai copiii lor 7 vieti? Nu. Sincer la cate rele au facut, copiii lor vor avea cel mai mult de suferit. Asa cum fiecare dintre noi a plans cand un animal a murit, cand natura a fost distrusa la comanda noastra, tot asa vor plange si ei cat 20 milioane de romani cand neputinciosi, ca noi, ii vor privi pe cei dragi cum sufera. Macar sa blestem lasati-ma!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Macar sa blestem lasati-ma!

  1. S & D Bernazani says:

    FELICITARI again !! Imi iubesc tara la fel de mult ca si tine si ma rog ca Dzeu sa-si intoarca fata catre tara mea, curand!

Leave a Reply

