Curajul de a fi un nimeni intr-o tara plina de “valori”

Nimeni nu pare a vedea nicio legatura intre rautatea noastra si raul care ne stapaneste tara. Nimeni nu pare a observa ca rautatea creste direct proportional cu nenorocirile care au loc in Romania. Construim biserici, catedrale, pupam haina preotului si cand am terminat, iesim la coltul bisericii si injuram de mama focului copilul care cerseste sau cainele care vrea o mangaiere. Ne miram apoi ca ni se imbolnaveste copilul, ca ne mor parintii, ca ne imbolnavim chiar noi. Mergem la medic si constatam ca toti medicii buni au disparut din Romania. Ne trimitem copilul la scoala si in loc sa vina acasa educat, se duce la puscarie ca infractor.

Cand e mic, fereasca Dumnezeu sa ne educam copilul in spiritul iubirii fata de intreaga viata de pe Pamant. Nu, il invatam sa arunce piatra in catel, sa-si jigneasca colegul, sa-si bata vecinul. Asa il calim, il invatam sa fie rau. Doar asa poate supravietui intr-o lume atat de rea. Dar, inainte de a-l invata sa faca rau, il ducem la biserica sa fie botezat. Oare de ce ne mai obosim? Prima piatra pe care i-o punem in mana pentru a o arunca in catel ii semneaza pactul cu diavolul.

 

Se spune ca oamenii dintr-o tara au conducatorul pe care il merita, nu pe care ar trebui sa-l aiba. Ne sunt desfiintate spitalele, concediati medicii, ucisi copiii. Este un cerc vicios. Daca un copil traieste, invata sa ucida animalele, creste, devine un medic prost, ucide oamenii, sunt ucisi copiii.Daca nu devine medic prost, devine infractor. Devine infractor si ne conduce tara.

 

Imi iubesc tara. Habar nu am cand s-a dezvoltat aceasta iubire, pentru ca ani intregi am urat-o. E un paradox. A fost nevoie sa ne conduca niste psihopati, pentru ca eu sa invat sa-mi iubesc tara. Mi-am dat seama ce energie deosebita are, ce viata, ce dorinta de a-si depasi existenta. Nu oamenii au aceste calitati, ci tara. Tara noastra are viata, ii curg rauri de cristal in vene, ii creste suflet de aur, dar in acelasi timp, oamenii se hranesc cu suflul mortii. Ucid, fac rau, maltrateaza. Eu sunt un nimeni. Un nimeni ignorat de moartea care i-a cuprins pe toti. Un nimeni in care bate inima Romaniei. Un nimeni care nu ar ridica mana sa ucida un caine sau un om. Un nimeni haituit, pentru ca este un nimeni. Am curajul de a fi un nimeni, intr-o tara de “valori”.

Tu cat curaj ai?

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Curajul de a fi un nimeni intr-o tara plina de “valori”

  1. alina says:

    Foarte frumos articolul.

Leave a Reply

