Fii vegan! Afla de ce!

Licentiat in jurnalistica, activist pentru drepturile animalelor, arestat pentru ca sustine viata in timp ce altii care ucid sunt in libertate (interesant, nu?), Gary Yourofsky spune in discursul sau despre necuvantatoare urmatoarele:

“Nicio religie nu mandateaza consumul de carne! Regula de aur prevede: “Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face”, iar animalele se califica drept “altii”! si “Sa nu ucizi!”. Cele mai importante si totusi, cele mai ignorate trei cuvinte in toate invataturile religioase. Nu avem niciun asterisc langa aceasta porunca care sa spuna: “in afara cazului in care merge in patru labe si are blana, pene, coarne, cioc si branhii”

Urmariti discursul lui Gary Yourofsky pentru a invata unde se termina drepturile oamenilor si unde incep drepturile animalelor. Nu am fost creati pentru a fi stapani si nici animalele pentru a ne fi sclave, abuzand de interpretarea Bibliei dupa bunul plac si interes.

Pot doar atat sa va spun: am renuntat la carne de 4 ani si la restul produselor animale de un an si jumatate. Culmea, traiesc J, ba mai mult, desi inainte aveam caderi de calciu, le stiti ca le au majoritatea tinerilor, acum am calcemia in sfarsit dupa ani de chin la nivel optim. Si cat calciu am luat… Mai aveam putin si ajungeam la spital pentru operatie de colecist, iar dupa 4 ani nu am avut nici macar o greata, nu mai zic de crizele pe care incepusem sa le am de doua ori pe an. Si surpriza surprizelor, desi mananc mult si chiar si paine, am slabit 30 kg! Cum ma simt? Cuvintele sunt prea putine pentru a descrie starea mea. Am ales viata pentru animale si implicit pentru mine. Sunt vegana din cap pana in picioare si daca aveti impresia ca este greu, va inselati amarnic. Este usor, ai o varietate de retete, de alimente si in plus numarul de vegani/vegetarieni este in crestere. Avem restaurante cu specific vegetarian/vegan sau chiar raw vegan. Hmmm ce delicioase sunt dulciurile fara foc si fara zahar. Si ce sanatoasa ma simt!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Fii vegan! Afla de ce!

  1. Elisa says:

    Am trimis tuturor prietenelor prezentarea lui Gary Yourofsky.
    Probabil ca vor crede ca am luat-o razna.

    La multi ani, draga doamna si va doresc un an 2013 “cruelty-free”.

    • xnici says:

      Prietenii care ne cred nebuni doar pentru ca respectam viata animalelor, ar trebui sa va ridice un semn de intrebare. Cine e nebun? Cel care ucide sau cel care nu ucide? Un an mai bun pentru necuvantatori si cuvantatorii care ii respecta!

      • Elisa says:

        Daca ar vedea ce sa intampla in abatoare, cu siguranta nu ar mai dori carne… Dar nefiind ei, cei care practic ucid acea fiinta….probabil e mai simplu sa inchizi ochii..
        Plus, traditia care cere sa se manance porc de Craciun si miel de Paste…
        MIEL!!!
        Cine poate ucide un miel?
        (Probabil tot acele persoane care ucid purcei si vitei de lapte, vaci, gaini si alte fiinte fara vina..)

Leave a Reply

