“Saracul de tine, ce educatie poate sa-ti dea”

Azi cand strangeam semnaturi pentru dreptul la viata al cateilor, am intalnit un copil frumos. Era in parc impreuna cu matusa lui si cu cativa catei salvati de pe strada. Pe langa ei a trecut un tata cu baiatul lui, la care a strigat sa nu se apropie de catei ca musca. Copilul  care plimba cateii (cred ca avea maxim 8 ani) s-a intors spre copilul de 3-4 anisori si i-a spus: “saracul de tine, ce educatie poate sa-ti dea”.

Àtunci mi-am dat seama ca nu luptam numai pentru ca animalele sa nu mai fie ucise cu cruzime, dar si pentru acesti copii buni, plini de iubire, pentru a creste intr-o tara civilizata si normala. Sa nu credeti ca acest copil nu stia de eutanasie (uciderea in chinuri a cateilor). Cand i-am dat tabelul matusii sa semneze a intrebat daca este sigur pentru sterilizare. Un suflet pur, un copil deosebit de inteligent, pe care in veci nu ar putea PDL sa-l manipuleze. Daca un copil de 7-8 anisori este greu de prostit, ce se intampla cu adevarat in creierul celor care nu inteleg ca eutanasia este o solutie inumana si ineficienta?

Asa mi-am incheiat ziua de strans semnaturi. In 90% din cazuri am parte de oameni normali. Maxim 1% vor uciderea, dar nu pentru ca ar considera ca este eficienta, ci pentru ca ii incanta gandul ca o fiinta este torturata, restul de 9% sunt total indiferenti. Nu este usor cand ti se arunca in fata cate un: “vreau sa fie ucisi”. “Dar stiti ca…” si toate explicatiile logice se rostogolesc agale pe langa un om bolnav psihic care pur si simplu vibreaza de placere la gandul uciderii in chinuri a unui animal.

Dupa o zi atat de incarcata emotional, iti iese acest copil in cale care te face sa te indoiesti si mai mult de normalitea celor care au lansat un sondaj lipsit de etica. Acest baietel este perfect echilibrat, nu are tendinte spre violenta si este cuminte. Genul de copil pe care orice parinte si l-ar dori. Sunt convinsa ca va creste frumos si in mod sigur va excela in cariera pe care si-o va alege. Va fi un mare OM!

 

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to “Saracul de tine, ce educatie poate sa-ti dea”

  1. mikaelacorina says:

    Frumos articol.Imi pasa,ma gandesc mereu ca daca as dispune de posibilitati as face marea cu sarea…..offf…ma intriga neputinta asta de om…

    • xnici says:

      putinul pe care il facem, adunat cu putinul pe care il fac altii si uite asa se cladeste o cetate a binelui. nici nu constientizam inca valoarea pe care o avem. ne-au desconsiderat altii si tendinta a fost de a ne desconsidera si noi. NU! noi trebuie sa ne uitam in oglinda si sa ne intrebam daca azi am luat o viata pentru a obtine beneficii? am facut asta? NU! atunci suntem minunati. si daca putem ajuta o viata e grozav, dar simplul fapt ca nu luam o viata, fie semnand, fie ucigand cu propriile maine sau prin anumite actiuni e ok. si pentru asta, trebuie ca atunci cand ne uitam in oglinda, cand ne uitam la copiii nostri cat de frumos au fost educati, sa ne faca nu sa fim mandri, ci sa fim multumiti ca am ales acest drum si sa mergem tot pe el

  2. michael1666 says:

    Pentru ce organizatie faci voluntariat? Daca nu vrei nu e nevoie sa imi spui, eram doar curios.

    • xnici says:

      Nu fac parte din nicio asociatie. Sunt militant pt drepturile animalelor si implicit ale oamenilor. Ajut oriunde pot in limita timpului disponibil.

Leave a Reply

