TABEL STRANGERE SEMNATURI DECEMBRIE 2011

tabel ROMANIA FARA MAIDANEZI – varianta decembrie 2011 (click pentru a descarca)

 

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to TABEL STRANGERE SEMNATURI DECEMBRIE 2011

  1. draghici pamela says:

    am ajuns sa semnan si sa luptam pentru dreptul la viata….foarte josnic am ajuns. trist!

  2. Karmina says:

    NU Eutanasiei! Sterilizarea este solutia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Armeanu Ramona says:

    Suntem o tara civilizata si tind sa cred ca asa va ramane.

  4. mihaela ranca says:

    Am si eu doi catei maidanezi, i-am gasit pe strada, abandonati, cand erau foarte micuti. I-am crescut cu biberonul, acum au aproape doi ani si au devenit doi catzei adorabili, sanatosi, vigurosi, bine educati si devotati. De aceea sustin cu toata taria cauza maidanezilor, este inuman sa fie pur si simplu omorati, mai ales ca deja cunoastem cu totii care sunt metodele prin care romanii ucid cainii, in situatii mult prea rare se foloseste eutanasierea, in general problema aceasta romanul o rezolva cu lopata sau cu toporul, ceea ce mie peronal imi produce sila si deseori mi-e rusine ca sunt romanca! Felul in care unii oameni inteleg sa trateze animalele este condamnabil, dar tipic romanului ignorant si insensibil. Cu siguranta trebuie facut ceva pt acesti sarmani catzei si sper ca iubitorii de animale sa-si aduca fiecare contributia, in masura posibilitatilor!

  5. elena poenar says:

    este necsesara de urgenta sterilizarea,amanarea creste numarul ,aceasta este solutia

  6. violeta ion says:

    Se pare ca ne-am vazut la un miting. Salutari de la catelele mele, Puia 1 si Puia 2

    • xnici says:

      ­čÖé sunt convinsa ca multi ne stim dupa fizionomie, mai putin dupa nume. ne uneste iubirea pentru viata… viata oricarei fiinte. mai putin a celor care ucid in mod deliberat si cu placere si sadism

  7. Cosmin says:

    Ok voua va plac acesti caini.Da de cenu ii luati voi in grija daca va plac asa de mult?Nu-i o idee buna?

    • xnici says:

      nu este vorba de placut sau neplacut. este vorba de masuri eficiente sau ineficiente. daca ii luam pe toti de pe strada, intr-un an de zile vor fi de doua ori mai multi. de ce? simplu. se abandoneaza la fiecare caine adoptat sau ucis alti 10 care iau locul celor disparuti. cu putina minte, poti sa si intelegi. dar, multi au creier, putini au minte

Leave a Reply

