Rezultate sondaje alegeri 2012

Am inititat si eu acum ceva timp 2 sondaje prin care am intrebat cititorii blogului meu cu cine voteaza in 2012 si daca ar dori ca Regele Mihai sa ne conduca tara.

Surprize, surprize. 48% ar vota cu USL, 21% ar vota cu PRM, iar un procent de 14% ar vota cu PDL (ma simt onorata/dezgustata sa stiu ca pdleprele imi citesc blogul). Dar nu aceasta este surpriza, pentru ca deja eram informata cu privire la sondajele oficiale si stiam ca USL a prins putere. Doar si-a apropiat si peste 8 milioane de iubitori de animale prin semnarea protocolului FPAM-USL pentru viata. Surpriza este ca 65% dintre cei care imi citesc blogul ar dori ca Regele Mihai sa conduca Romania. Oamenii s-au saturat de lipsa de civilizatie, cultura si educatie. Regalitatea este un simbol al elegantei, al capului ridicat, al omului care priveste cu incredere spre viitor.

Totusi, 17% dintre cititorii blogului meu erau derutati. Fie nu stiau cu cine sa voteze, fie nu votau deloc. Dar odata cu semnarea protocolului mai sus amintit, poate, de dragul animalelor, vor stii pe cine sa aleaga.

Politica mi-a atras atentia doar cand PDL a inceput sa sustina crima si sa instige la violenta impotriva celor care iubesc animalele. Atunci am deschis ochii si am privit peste tot unde exista conducere portocalie. De la uciderea pasarilor pentru ca se caca pe pervazul geamurilor lor portocalii, pana la uciderea cainilor, masuri de exterminare a oamenilor normali, a copiilor buni si educati, a bolnavilor, a pensionarilor, PDL a convins ca este cel mai bolnav partid pe care Romania l-a avut la conducere. Lipsa de educatie, lipsa de cultura, lipsa de bun simt, lipsa de suflet, lipsa de iubire si compasiune a distrus o tara intreaga, a distrus mediul, a ucis animalele. Pofta de sange a acestui partid si goana dupa bani este de nestavilit. Precum Midas, PDL vrea sa transforme totul in aur, uitand ca aurul nu are viata. Dar ce faci cand apa si mancarea, oamenii si tot ce are viata se transforma in aur? Oricat de bogati ar fi, tot in pamant se intorc, doar ca vor fi “cei mai bogati din cimitir” (*Dan Puric – Fii demn!).

In momentul de fata nu vad nicio diferenta intre Ceausescu si Basescu. Mass-media are comanda politica sa scrie numai de rau despre animale si iubitorii de animale si numai de bine despre Rosia Montana Gold Corporation. Mass-media are comanda politica sa nu prezinte nimic impotriva proiectului Rosia Montana si in favoarea animalelor. Prin urmare evenimente importante, care ar educa populatia, sunt tratate cu indiferenta, in schimb violenta si cruzimea fata de animale si fata de oameni sunt prezentate cu mare pasiune in mass-media. Si totul pentru arginti, pentru aur, pentru desertaciuni.

“Am mai vazut supt soare ca in locul randuit pentru judecata domneste nelegiuirea, si ca in locul randuit pentru dreptate este rautate.

Atunci am zis in inima mea: Dumnezeu va judeca si pe cel bun si pe cel rau; caci El a sorocit o vreme pentru orice lucru si pentru orice fapta.

Am zis in inima mea ca acestea se intampla numai pentru oameni, ca sa-i cerce Dumnezeu, si ei insisi sa vada ca nu sunt decat niste dobitoace.

Caci soarta omului si a dobitocului este aceeasi; aceeasi soarta au amandoi; cum moare unul, asa moare si celalalt, toti au aceeasi suflare, si omul nu intrece cu nimic pe dobitoc; caci totul este desertacune.

Toate merg la un loc; toate au fost facute din tarana si toate se intorc in tarana”

Eclesiastul16:20

“Caci Dumnezeu va aduce oice fapta la judecata, si judecata aceasta se va face cu privire la tot ce este ascuns, fie bine, fie rau.” Eclesiastul 14

Alegerile comasate ne va ajuta sa scapam mai repede de o conducere criminala. Taiem raul din radacina, il smulgem cu totul din pamant si scapa tara de cei mai mari dusmani ai ei si ai locuitorilor ei. Dragii mei PDL-isti care imi cititi de zor blogul, aflati ca stim cu cine trebuie sa alegem, stim ca de noi depinde viitorul nostru, al copiilor, nepotilor, animalelor, naturii, Rosiei Montane, asa ca oricat incercati voi sa ne ametiti, noi suntem mai constienti ca niciodata. Poate acum cativa ani eram derutati, eram confunzi ca cetateanul turmentat care intreba: “Eu cu cine votez?”. Noi nu intrebam, noi stim! VOTAM CU PARTIDUL CARE ALEGE VIATA PENTRU OAMENI, NATURA SI NECUVANTATORI!

Fie ca binele sa triumfe in anul 2012!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Rezultate sondaje alegeri 2012

  1. Mihai says:

    Nu stiu udne ai vazut tu dar in principiu sunt pareri imparite nu se marseaza pe articole pozitive. Daca stai sa analizezi proiectul o sa observi ca avem o gramada de beneficii si nu prea sutn pericole deci trebuiau sa fie mai multe articole pro decat sunt acum

Leave a Reply

