De ce practic cenzura?

Periodic primesc comentarii de doi lei de la portocalii, care ajung la gunoi, daca nu intra direct in spam. Ma veti acuza ca cenzura nu este un act democratic. Dar inainte de a ma judeca, trebuie sa aflati care-mi sunt argumentele.

  1. Cei care imi scriu isi exprima pareri inainte de a studia cu atentie si integral blogul. Ajung sa primesc comentarii care se termina: “de parca tu nu mananci animale”, in conditiile in care eu sunt vegana si am articole pe aceasta tema. Inutil sa le mai public, de acord?
  2. Agresivitatea in mesaje ma lasa rece. Exista studii si articole pe aceasta tema. Oamenii isi permit din fata monitoarelor sa-ti traga pumni virtual si evident au anumite dereglari, frustrari, neimpliniri. Daca nu ai nimic inteligent de scris, sustinut cu argumente, studii si dovezi, ma plictisesti, asa ca iar ajunge mesajul la gunoi si tu iar nu intelegi ce se intampla. Pentru agresivitate ai ziarele online, pentru violenta verbala exista nevasta. Nu ma plictisi pe mine, please.
  3. Comentatorii platiti la mesaj, membri ai PDL, care nu au nimic de spus, doar vorbesc ca Iliescu in limbaj de lemn ma fac sa vomit, deci, delete, ok?

 

Acestea fiind zise, daca mesajul tau nu a fost publicat, revizuieste-ti comportamentul virtual, limbajul si te rog sa-ti faci un ITP la creieras, putina inteligenta nu strica nimanui. Neuronii tai se sinucid cand vad ce ineptii scoti. Salveaza-l si pe ultimul, te rog, nu comenta iar la acest articol!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to De ce practic cenzura?

  1. Gabi Petrica says:

    Foarte bine faci sa cenzurezi ce nu e cazul sa apara. Nu inteleg de ce unii vin la mine/tine in “casa” si vomita verbal iar apoi se mira ca de ce ai sters voma.
    Si inca un motiv sa cenzurezi e grija pentru cititori … unii se pot infecta de basisme si sincer nu cred ca ai acest interes. Oricum deja vad atat de mult tineret basist …. incat … Sa vezi tineri ce nu au niic o idee despre cum era in comunism sau imediat dupa invocand motive gen PSD-ul e de fapt PCR-ul si altele asemenea.

    Lucrurile sunt mult mai simple legat de evenimentul de duminica (care banui ca genereaza cel mai mult spam zielel acestea):
    Basescul este reprezentantul unui curent ideologic de prost gust … BASISMUL, este reprezentantul unei clici de hingheri psihopati cu iz de nazisti, ce au distrus prea multe cat au fost la guvernare (amintim doar cate firme au distrus cu forfetarul ala cretin, sau cat de mult ne-au indatorat ca si ara, desi nu i-a autorizat nimeni sa faca imprumuturi pe care apoi ei personal nu le pot rambursa) au furat cu tupeu de golani fara jena (amintim doar furtul la votul legii pensiilor pe fata la TV fara nici o jena), sa nu mai vorbim de denaturarea legii care ne interesa pe noi in mod direct … In aceste conditii de unde atata bataie de cap? Rahatul asta ar trebuii impuscat si gata … si apoi putem reveni la statul de drept.
    Nu inteleg de ce la animale merge gandirea asta gen: intai ucidem maidanezii, apoi ne facem niste finuti civilizati? Dar daca e vorba de politruci suntem foarte prinsi in regulile astea intortocheate … nu e normal sa ai dublu standard. Nu putem gandi si noi tot asa: intai il executam pe Base ca si cainele Alpha, apoi pe restul de PDL-isti (sunt multi si rai fara sanse de recuperare) apoi pe viitor avem grija sa fim finuti si civilizati, su statul de drept in dinti?
    Deci eu duminica ma duc sa ii trag un “glont” in cap lu Base. Nu ca vai ce ii iubesc pe toti ceilalti … doamne fereste (nu sunt atat de naiv), va anunt eu cand dau de politicianul care chiar face ceva decent … Dar momentan avem un individ de “executat” si nu vad de ce as pierde ocazia. Sa trecem de hopul asta …. apoi mai discutam😉.

  2. Bravo! Mi-ar placea sa vad un argument inteligent aici dar daca nu se leaga, mai bine delete!

  3. Radu says:

    Nicoleta, recunoaste si ca cenzurezi acele mesaje care nu iti dau dreptate, care nu iti convin, chiar daca nu sunt jignitoare sau agresive. Cum nu e cineva de acord cu tine, cum, gata e basist. Nu stiu daca tu stii, Nicoleta, dar pe lume asta mai sunt si oameni care gandesc cu capul propriu, care pot fi impotriva USL fara sa “tina cu basescu”. Oameni care vad lucrurile nuantat si incearca sa lase umorile personale deoparte si sa judece, cum spuneam, cu mintea proprie. Si stiu ca si tu poti face asta. Nicoleta, tu ai vazut asta: http://www.scribd.com/doc/101113741/Document-2012? Ai vazut ca oamenii aia pe care ii tot apeti tu sustin defiintarea DNA-ului si a ANI? Nu te intrebi, daca sunt asa curati si cinstiti, cu ce ii ajuta asa ceva? PS Stiu ca nu o sa publici mesajul asta.

    • xnici says:

      Uite ca nu te cenzurez. Si stii de ce? Pentru ca documentul este foarte bun. Sa stii ca lumea care s-a confruntat cu deciziile Curtii Constitutionale, stie ca deciziile sunt ambigue, ca ceea ce este azi constitutional maine nu mai este. Si poate imi spui cum vine treaba asta: unul voteaza ca o lege e constitutionala si 3 ca e neconstitutionala? Nu ti se pare ciudat sa votezi daca ceva e constitutional sau nu si cel care are mai multe voturi castiga? Pai ori e ori nu consitutional? In al doilea rand, ceea ce ieri era constitutional, azi nu mai e constitutional. Alta nebuloasa pentru mine. Gandeste-te ca cei de la CC VOTEAZA pentru constitutionalitatea sau neconstitutionalitatea unei legi. Chiar nu vezi nimic in neregula? Eu direct am fost afectata de deciziile CCR, deci imi pasa.
      Mai gandeste-te si la altii, te rog mult cand iei o decizie, nu privi totul prin matul propriu. Priveste oamenii pe strada, in RATB cat de amarati sunt. Ti se pare normal ca unii care fura (10% din populatie) sa exploateze o mare masa de oameni? Mie nu mi se pare normal. Am fost acuzata ca sunt comunista. Ok, sunt comunista. Parintii mei muncitori si-au permis pe vremea comunismului sa-si faca o casa, din salariul de muncitori. A, ca nu aveau emisiuni la tv. Mare afacere. Eu am desfiintat televizorul cand mi-am dat seama ca se manipuleaza la greu. Am mai pus mana pe o carte, am iesit pe strada si am privit realitatea, TOTAL DIFERITA de ceea ce se vede in mass-media. TOTAL!

      Am un coleg care azi tuna si fulgera la munca ca sunt prosti toti cei care merg sa voteze. Nu am putut sa port un dialog cu el, pentru ca linia dialogului cu pdlistii a fost suspendata in permanenta si iar iti pot spune ca stiu personal acest lucru. Pur si simplu parca era posedat de diavol, daca as mai crede in existenta vreunei entitati. Pot sa-ti spun un singur lucru din experienta proprie: toti cei care il sustin pe Basescu sunt incompetenti si crede-ma niciodata nu vorbesc fara sa fiu in cunostinta de cauza. Sunt oameni care fara sa aiba sprijinul partidului nu ar fi capabili sa-si obtina o paine singuri, sunt parveniti. Nu-i intereseaza de ceea ce se intampla in jurul lor. Nu-i intereseaza decat de matul propriu si atat. Eram ca toti cei care acum il sustin pe Basescu, daca nu eram implicata direct intr-o cauza care mi-a deschis ochii. Am cunoscut oameni din toate mediile, de toate nivelurile, oameni care lucreaza cu copiii defavorizati, cu persoane cu dizabilitati, oameni care lucreaza in protectia sociala, oameni culti, inteligenti, oameni care sunt marginalizati pentru ca inteligenta nu le permite sa plece capul. Oameni care sunt desconsiderati pentru ca sunt inteligenti. A fost dureros pentru mine cand am vazut cum pdl-ul a indepartat oameni competenti de pe unde s-a putut, pentru a-si implanta acolitii cu salarii mari si functii pe masura. Oameni care nu stiu nici macar sa vorbeasca corect gramatical sau sa redacteze o adresa. Tu nu stii lucrurile astea, pentru ca nu ai avut contact direct cu ele. Pentru ca daca aveai contact, stiai realitatea.
      Dar apreciez mesajul civilizat, tocmai de aceea il aprob. Eu nu tin cu USL, sunt doar impotriva incompetentilor. Si daca tot am deschis o linie de dialog, te rog sa-mi faci o lista cu 10 lucruri bune pe care Basescu le-a facut pentru romani, romanii de rand ca mine. Dar, te rog, fara sa-mi spui despre corectitudinea justitiei, pentru ca daca era corecta, acum Udrea si Roberta Anastase erau la puscarie, a doua chiar a furat pe fata. Alte argumente astept, ok?
      Stii ce mai stiu? NICIUN POLITICIAN NU ESTE FARA PATA! Pentru ca niciun om nu este fara pata. La un moment dat, toti am facut rau cuiva. Singura diferenta este ca unii fac rau in mod deliberat, cu placere si altii fara sa-si doreasca. Asta face diferenta intre Basescu si un om normal la cap si la suflet.
      Si repet, nu tin cu USL-ul. Pentru ca nu am incredere in PNL. Am mare incredere intr-un singur om din PSD si atat. Prietenii stiu de ce, nu intru in detalii. Am viziune de stanga pentru ca nu ma intereseaza sa fur de la nimeni pentru a ma imbogati eu, dimpotriva cand pot ajut, cu riscul de a plati mult pentru asta. Dar imi doresc ca atunci cand eu sunt fericita, cei de langa mine sa fie si ei fericiti. Nu eu sa huzuresc, in timp ce altii mor de foame. De ce nu luam modelul din Danemarca de exemplu? De ce sa nu aiba toata lumea o casa, o masina, o familie, un loc de munca? Ai vazut vreodata un bolnav de cancer cum este tratat intr-un spital romanesc? Ai fost in ultimul timp cu o urgenta la Municipal? Eu am fost. Am stat 8 ore cu o persoana care avea dureri infernale. Medicul a iesit si a spus ca sta 24 de ore la munca, sa nu ne mai plangem. Diferenta era ca ea nu avea acele dureri infernale. Este o lipsa de umanitate, de respect, de bun simt fantastica. Acel medic era intruchiparea societatii condusa de Basescu. Pentru asta merg la vot si spun DA. Tu poti sa faci ce vrei. Esti liber sa faci ce vrei, dar nu esti liber sa le faci rau celor din jur.
      De ce, daca PDL-ul este sigur ca Basescu este ceea ce merita Romania, fuge cu lasitate de responsabilitatea votului? Eu asta nu pot sa inteleg. Daca ei sunt convinsi ca Basescu este bun pentru Romania, atunci ar trebui sa aiba incredere ca asta simte si majoritatea romanilor si ar fi trebuit sa mearga la vot, nu crezi? In Parlament, majoritatea deputatilor a decis, in numele celor pe care ii reprezinta, deci in mod total democratic, ca acest referendum trebuie sa aiba loc. Practic deputatii sunt cei care ma reprezinta pe mine. Si atunci, cum poti sa spui ca este o lovitura de stat, daca deputatul a facut ceea ce eu i-am cerut? Si atunci, cum iti permiti tu, un partid, oricare ai fi, sa spui ca ceea ce este democratic, ceea ce omul de rand a cerut este nedemocratic?
      Suntem departe de civilizatie, crede-ma. Mult prea departe. Mi s-a pus pumnul in gura in timpul lui Basescu. Si m-a durut. Am vorbit cu surzii. Si cu un surd ma intelegeam mai bine, crede-ma. Am fost calcata in picioare. Si pentru ce? Pentru ca ei fug dupa bani. Atat. Stiu bine cine sunt cei care il sustin pe Basescu.

  4. xnici says:

    Si mai am o problema. Ce e asta cu imunitatea pentru presedinte si deputati? Trebuie desfiintata urgent. Daca ai o plangere penala sa se judece indiferent ce calitate ai, iar daca esti vinovat, la puscarie. Eu sunt una dintre cei care a simtit ca s-a facut dreptate in cazul lui Nastase. Singura problema este cum s-a facut dreptate. Cu minciuni, fara probe directe. Practic oricine poate sa se simta amenintat. Daca te pui de-a curmezisul, se gasesc 900 de persoane care sa spuna despre tine minciuni si sa fii acuzat de orice. asta este problema. Adevarata problema.

  5. xnici says:

    stii ce salariu are o femeie de serviciu? in mana ramane cu 500 de lei. un paznic putin mai mult. ce-si poate permite sa faca cu acesti bani? ai stat de vorba in ultimul timp cu o femeie de serviciu? te rog, nu-mi spune ca daca vrea mai multi bani, trebuie sa invete. nu, nu trebuie. e nevoie de acest om sa faca curatenia pe care eu nu am timp sa o fac la locul de munca. eu o respect pe aceasta femeie, pentru ca o cunosc, ii cunosc suferintele si asteptarile. ii cunosc dezamagirile. si consider ca pentru munca pe care o depune, mie imi face un bine urias, iar ea merita un salariu cu care sa-si permita sa-si cumpere o casa, sa-si sustina copilul in scoala, iar daca o loveste boala, sa fie tratata in Romania bine. nu sa moara in spital, pentru ca nu are 5000 de lei sa plateasca operatia. Radu, esti rupt total de realitate, dar total. de ce Basescu nu s-a tratat intr-un spital din Romania? explica-mi te rog!

    • Gabi Petrica says:

      Nici o data sa nu iti fie rusine sa zici ca esti comunista ! Eu am si pe profil public … sunt comunist si nu imi e deloc rusine. Treaba e asa … ca teorie, comunismul este mult mai de bun simt decat capitalismul, mai ales decat capitalismul salbatic de tip american. Nu am nici un chef sa intru in detalii filosophice. Cine ma contrazice ma va contrazice cu chesti gen “daca eu vreau sa muncesc mai mult sa am mai mult de ce sa ma impiedici?”. Explicatia e simpla … nu e cazul sa ai mai mult de dragu’ de a avea mai mult, fiidnca ai mai mult din niste resurse care nu sunt infinite si care sunt ale tuturor. Nu pot sa accept ca unii sa aibe negru sub unghie sa moara de foame doar fiindca nu accepta sa munceasca ca sclavii 14 ore pe zi (sau sa fie nevoiti sa munceasca atat pentru a putea fi muritori de foame), iar alti sa frece pixul si sa aibe de toate si sa nu stie ce sa faca cu ce are doar fiindca parintii lui au stiut sa fure cum trebuie la momentul potrivit (sau incepem discutia cu patronii muncitori care au facut avere cinstit in … Romania? :)) … Eu pe toti capitalisti astia salbatici si potenti i-as invita sa trecem la legea unglei, sa vedem cati ar mai fi atat de succes.
      Comunismul ar fi un curent echitabil daca ar fi implementat corect … din pacate omul este deja corupt de la nivel de educatie si mentalitate de ideile capitaliste incat nu mai prea ai ce sa ii faci.
      In schimb capitalismul este o facatura de curent atat la nivel de teorie cat si la nivel de implementare practica.
      De ce cei care produc / vand cel mai mult o duc cel mai bine? A produce / vinde mai mult => a consuma mai multe resurse. Asta face orice daunator in care dam cu otrava si tragem cu psuca. De ce in cazul omului cu cat e mai daunator sa fie mai apreciat si sa o duca mai bine? Din nou va zic … se consuma niste resurse ce nu sunt infinite.
      In natura cel mai bine o duce cel care poate trai decent consumand cel mai putin. Deci clar e ceva in neregula cu facatura asta de sistem in care traim … e exact pe dos fata de cum merge treaba in natura !

      • xnici says:

        Mi-ar fi rusine daca as alege sa fac rau celor din jurul meu. Nu sunt nici mandra ca pot sa fac bine, chiar daca numai printr-un vot. Ma consider normala la minte, dar mai ales la suflet si atat. In Constitutie ar trebui inserat un drept: dreptul la normalitate. Basescu ar fi primul care l-ar incalca la primul cuvant.

      • xnici says:

        Firmele de curatenie si de paza si alte firme, platesc un salariu de mizerie angajatilor, dar contractele le sunt lor favorabile. Mai sunt patroni care inseala statul si culmea, scapa. E si normal ca sunt disperati sa mentina aceiasi oameni in functie care i-au permis sa fure. Daca iti merge prost, normal ca nu mai alegi aceiasi oameni. Altfel ai fi tampit. Inseamna ca pretinzi ca-ti merge prost pentru a nu fi nevoit sa dai anumite explicatii. Si mai sunt unii care sunt masoni. Asta ma amuza. Stii ce se intampla acolo? In prima faza li se da o tema, niste carti de citit de te uiti la ei crucis pentru ca stiai ca nu au astfel de pasiuni, li se spala creierul binisor si apoi sunt legati cu ate si manevrati dupa bunul plac. Cu astia nu mai ai dialog. Li se pun pe ochi ochelari de cal si adios, i-ai pierdut. O sa ziceti ca am dubios de multe cunostite, dar am vazut cu ochii mei un astfel de om spalat pe creier. Poti sa crezi ca din iubitor de animale a devenit o bestie care sustine uciderea cainilor? Este mason acum🙂 Deci, cam astia sunt romanii. Le fluturi 2 euro pe la nas, ii indesi in buzunarul lor care tremura de dorinta si apoi le rupi coloana vertebrala. Cam asta fac si sectele si partidele si masonii. Socant este nu ca aia incearca sa stapaneasca lumea, ci ca oamenii sunt atat de idioti incat sa accepte asa ceva. Dar, intotdeauna se folosesc de slabiciunile oamenilor. Li se ofera pe tava ceea ce-si doresc. Cam ca un pact cu diavolul. iti da o data, iti da de doua ori, apoi iti ia sufletul. Ce ma deranjeaza e ca indivizii astia nu se vand doar pe ei, ca m-ar durea in cur daca ar fi asa, problema este ca ne vand sufletul nostru si asta nu pot sa permit!

Leave a Reply

