Basistii acuza: cica sunt platita sa scriu pe blog

Au aparut basistii sa-mi spuna ca sunt platita sa scriu pe blogul meu. Wow. Genial! Chiar credeti ca merit sa fiu platita pentru ceea ce scriu? Inseamna ca scriu bine. Acum ma gandesc sa-mi schimb job-ul. Se castiga bine din scrisul platit? Intreb si eu basistii ca ei or stii cum sta treaba cu tarifele. Uite Adrian, nu-ti aprob comentariul, in schimb iti dedic un intreg articol doar tie. Acest Adrian care mi-a oferit un comentariu de zile mari la articolul “de ce spun da la referendum”, mi-a spus ca taierile salariilor erau necesare, ca uciderea cainilor e normala si m-a acuzat bineinteles ca sunt platita.

Ce rezulta din acest comentariu? Ceea ce deja stiam. Motivul pentru care merg la referendum. Acesti “oameni” nu au invatat nimic, dar absolut nimic din greselile lor, ba chiar sunt extrem de mandri de ele si le perpetueaza la infinit. Ba mai mult, parerea mea este ca pregatesc noi metode de tortura psihica si fizica.

Cineva mi-a spus ca poate nu toti sustinatorii lui basescu sau toti pdlistii sunt ucigasi. Zau? Niciun iubitor de animale nu a comentat pro basescu si nici un basist nu mi-a spus ca animalele au dreptul la viata. V-as baga putin in logica, dar mi-e teama ca psihopatii portocalii chiar vor fi pierduti definitiv. Radule, mama, inca mai astept cele 10 motive pentru care il sustii pe Basescu.

No, amu Adrianule, cine dracu crezi ca m-ar plati pe mine sa scriu pe blog despre moartea in chinuri a cainilor? Eutanasie cum o numesti tu. Dumnezeu poate. No, dragule, eu m-am confruntat cu realitatea basista, cu surzii portocalii, cu psihopatii pdlisti si scriu din proprie experienta. O experienta dureroasa. Daca aveai bunul simt sa citesti articolul, nu doar sa postezi la comanda, stiai tot. Blogul meu vorbeste despre tot ce s-a intamplat sub conducere portocalie. Cine le reda viata copiilor bolnavi de leucemie care mor anual in Romania? Cine ii trateaza pe copiii autisti pentru ca nu se suporta de la bugetul de sanatate tratamentul pentru ei, desi in alte tari civilizate exact asta se intampla? Pe cand tu si Basescu erati ocupati sa ucideti cainii, sute de mii de copii mureau. Basescu se trata in strainatate, ei mureau in spitalele romanesti. Cica exagerez cand vorbesc despre sanatate, educatie, moralitate, bun simt, civilizatie. Imi dai mie lectii despre taierile de salarii si ma acuzi ca sunt platita sa scriu din suflet ceea ce simt?  HAI SICTIR!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Basistii acuza: cica sunt platita sa scriu pe blog

  1. Gabi Petrica says:

    Hei daca esti platita nu imi pare rau :)) … sunt sigur ca banii aia se vor duce la niste animalute care au maire nevoie de ajutor … deci tot raul spre bine :))

    • xnici says:

      Singura “plata” imi doresc sa fie adoptarea legii sterilizarii si respectul fata de viata, fie ca este vorba de animale, fie ca este vorba despre copii. Pentru asta scriu. Dar cum sa-i explici asta unui portocaliu? Am incercat. Degeaba. Sunt doar niste parveniti.

      • amalia says:

        In primul rand, fara prea multe bla bla uri sunt in asentimentul tau. In al doilea rand HAI SICTIRU de la sfarsit m-a binedispus pentru toata ziua. Da-mi voie sa devin cititor fidel🙂

  2. George Stancu says:

    Cinstit vorbind , multi sunt basisti de conjuctura …dupa ce basescu va devasta total tara ..se vor dezice . Unii au devenit basisti pentru ca seful e basist , colegul e basist ..si de fatada au zis si ei la fel ..dar in timp au inceput sa creada .
    Sincer , sunt patetici …mai ales ca o buna parte din clasa “intelectualilor” (daca mai avem asa ceva) sunt basisti declarati ..vezi sustinerea lui Patapievici si demonstratia papionului ..nimic nu a fost mai scrabos .

Leave a Reply

