NU MAI MERG LA VOT!

Am militat in Piata Universitatii pentru viata. Timp de 2 saptamani i-am neglijat pe cei dragi pentru ca am crezut intr-o schimbare. Am fost calcati in picioare de jandarmi, am fost intoxicati cu gaze, dar mereu am revenit acolo. Nicio clipa nu am crezut ca, daca ii vom da jos pe psihopatii portocalii, ne vom alege cu altii rosii si galbeni. Aproape mi-am periclitat locul de munca, sustinandu-mi cauza. Am fost la vot si i-am numit dobitoci pe toti cei care nu au mers, spunand ca USL e la fel si nu are sens sa-si piarda timpul. Am urlat in Piata la cei care strigau: PDL sau USL e aceeasi mizerie si i-am gonit sa nu mai vorbeasca tampenii.

Au trecut de la schimbare cateva luni bune. Am asteptat sa se dea legea sterilizarii cainilor, nu s-a dat, ba mai mult primarul PNL din Oradea a reintrodus eutanasia si acum asteapta sa creasca numarul de caini de pe strada (in acest moment inexistent datorita sterilizarilor mai ales la stapanii de caini) pentru a avea ce sa ucida.

Am asteptat sa fie protejat mediul si animalele salbatice, iar Rovana a decis sa-si infiga plumbul in ursii bruni, din ce in ce mai putini in Romania, doar pentru ca a fost informata ca sunt prea multi ursi in paduri. Care paduri??? Nu mai conteaza. Nu au date reale despre numarul de ursi, nu stiu pe ce lume traiesc si iau masuri haotice in necunostinta de cauza.

Urmeaza concedieri, se distruge sistemul energetic, educatia e la pamant (tocmai am aflat ca la liceu cu profil chimie, au fost scoase orele de chimie, pentru a fi introduse clasa pregatitoare, iar unde nu au fost clase pregatitoare, parintii s-au trezit ca au copii de nici 6 ani, inscrisi in clasa I)  ce sa mai, totul se duce de rapa. Si asta in numai cateva luni. Trebuie sa recunosc ca la capitolul distrugere de tara, USL-ul o face mai bine, mai repede, mai… “eficient”.

USL-ul nu are absolut nicio scuza in acest moment. Nu mai poate da vina pe cei care au fost inainte, pentru ca ei au condus cateva luni bune, iar masurile criminale luate in mod rapid si consecvent la nivelul intregii tari, dovedesc ca ne-am ales cu niste psihopati mai bine antrenati, mai bine echipati si dornici sa faca mai mult rau, pentru ca au stat pe tusa destul.

Atata timp cat USL-ul NU ESTE CAPABIL sa dea un cacat de lege a sterilizarii si a dat ordin sa fie impuscati toti ursii atat de usor, fara ca macar sa aiba un minim de informatie, NU MAI AM NICIUN FEL DE ASTEPTARI! Nu ma astept sa ne rezolve problemele noastre, dovada cat de usor concediaza oameni din toata tara. Deci, nu va faceti iluzii, sunt la fel de impotenti ca si cei din PDL. Prin urmare, pe mine nu ma mai prindeti la vot. Eu nu-mi mai pun stampila pe alti psihopati, ca apoi sa plang asa cum o fac si acum si cum am facut-o si pana acum. Din aceste masuri am vazut cu cine am de-a face!

P.S. Acum mai bine de un an am descoperit un document prin care Romania era obligata  sa elimine definitiv focarele de rabie prin implementarea unui program de vaccinare a tuturor vulpilor (atentie! vaccinare, nu ucidere!!!). In cazul in care nu o facea UE urma sa o sanctioneze. Romania NU ARE VOIE sa mai aiba cazuri de rabie!

 

http://www.romanialibera.ro/timpul-liber/eco/ursii-luati-la-tinta-de-mediu-rovana-plumb-a-semnat-derogari-care-permit-vanarea-a-335-de-animale-277817.html

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to NU MAI MERG LA VOT!

  1. Gabi Petrica says:

    Off .. deci tu chiar credeai ca schimbi ceva? Eu mereu am zis … intr-o democratie adevarata iesitul in strada e o aberatie … nu vad de ce trebuie sa ies in strada, doar am votat pe cineva sa faca ceea ce am zis eu … deci nici un motiv sa ies in strada. Mi-am facut cunoscuta pozitia/parerea/dorintele prin vot … deci clar nu am de ce sa ma duc sa urlu in strada ..
    In esenta ai schimbat 3 litere cu alte 3 litere. Nu ai inteles ca sistemul e compromis inca de la nivelul de idee de baza. Alegi pe unul fiindca zice ca face ceva, apoi nu mai ai ce ii face, si respectivul face ce vrea muschii lui. Asta se intampla si acum.
    Mersul la vot se rezuma la a da un par in cap sa plece X-ulescu de la putere (la Basescu nu a mers … e rezistent la par in cap … poate trebuia incercat o ranga), sau sa schimbi pe unul cu altul … FARA INSA A-TI FACE ILUZII. Cel mai prost lucru e sa iti faci iluzii. Cat timp tu nu ai putere sa il faci sa sufere (fizic vorbesc aici) pe cel ales, respectivul nu are absolut nici o motivatie sau temere (imi e egal daca face ceea ce trebuie de buna voie sau de firca de a fi linsat si ucis in chinuri) sa faca ceea ce TREBUIE, si in mod natural va face exact ce vrea muschiul lui (cultura golanului nebatut in gura cu bocancii la momentul potrivit … golanii au prins tupeu).
    Si eu am zis ca daca nici USL nu face ce trebuie pe partea de protectia naturii / animale (ca ce face pentru oameni mi se rupe … oamenii pot sa mearga sa ia benzina sa le dea foc, mai ales toti pensionarii care de bine de rau si-au cam trait viata, deci isi pot face o iesire triumfala si un bine societatii, daca nu le place ce fac acesti politruci … animalele nu pot) clar nu mai merg la vot. Apoi mi-am dat seama ca pe acesti politruci nu ii doare ca eu nu vin la vot. Ei au adunaturile lor care ii voteaza si le este egal ca ajung la putere prin votul a 60% din oameni sau 10% din oameni.
    Ce ii doare e cand eu si altii votam pe altcineva nu pe ei. Pe cine? Pai e clar ca pe oricine alegem isi va bate joc de noi … asa ca ma gandesc si eu sa votez in bataie de joc. Sa votez pe cel mai extremist, nebun la cap politcian. De ce? Pai fiindca asta e singura solutie pentru a-i face pe acesti politruci sa priceapa ca sistemul asta e gaunos, si ca daca eu platesc taxe si impozite ei trebuie sa faca ce vrem noi sau daca nu pot trebuie sa isi dea demisia si sa plece .. .AZI … nu peste 4 – 5 ani … AZI
    Asa ca daca tara e guvernata de jegosi, hai sa o punem pe o directie de autodistrugere … avem ceva partid nazist .. .ceva rau rau … sa bage UE in sperieti ? Daca nu … eu sper sa apara cat de curand. Cred ca e singura solutie.

    • xnici says:

      Ma doare sufletul, ma doare si de oamenii buni, oamenii cu suflet, oamenii care respecta cu adevarat viata animalelor. De ei imi pasa. Sa stii ca avem nevoie de unul care pur si simplu sa intre peste ei cu arma. Este singura solutie sa scapam de jigodii. Asta poate i-ar speria. Dar toti sinucigasii romani sunt niste egoisti nenorociti. Isi iau ei viata si dupa ei potopul. In loc sa ne ajute si pe noi, sa ne scape de criminalii astia. Oricum justitia le este aservita, politia este corupta, dreptatea nu exista, Dumnezeu nu exista, prin urmare poate doar un cataclism sa ne mai salveze, sa scape pamantul de oameni. Cu imaginea asta ma mangai. Imi imaginez cum se intampla o mare nenorocire, toti oamenii dispar si ramane mediul care incepe sa se vindece, cresc copacii, animalele sunt libere si Pamantul respira usurat, ca un oftat plin de speranta.

      • Gabi Petrica says:

        Sa sti ca nici eu nu am inteles de ce toti care ajung la disperare se sinucid ei pe ei insisi … ca si cum sunt spalati pe creier si dau vina pe ei ca au ajuns in acea situatie. Doamne fereste sa ajung eu vreodata in asemenea hal .. ca asa ca principiu eu nu ma prea autoflagelez. Stiu cand e vina mea si de obicei sunt foarte grijuliu sa nu ajung in situatii disperate sau extreme din cauza mea (mersul pe munte m-a invatat sa fiu cumpatat) … deci daca ajung totusi intr-o astfel de situatie … nu prea vad cum sa ma auto omor eu pe mine insumi .. .da ce sa am cu mine? Sa ma urasc eu pe mine atat de tare? Nu prea cred.
        Si tipul ala care s-a aruncat de la balcon in Parlament … ce o fi avut cu persoana lui? Ce credea, ca o sa intereseze pe politruci ca s-a aruncat el de la balcon? A avut politrucul vreo trauma fizica deoarece s-a aruncat el de la balcon? Ei … ia sa fi vazut daca mergea nenea ala cu un bidon de benzina si dadea foc la vreo 2-3 parlamentari azi … maine un alt om adus la disperare mai curata vreo 3-4 … sa vezi cum dintr-o data politrucii ar fi inceput sa se gandeasca “bai e bine politruc sa iau bani multi, sa fur si sa nu ma prinda nimeni, ca doar politia ma apara pe mine nu pe oamenii de rand, sa dau e legi cum imi vine pe chelie, desi am promis neste chestii cand am fost ales, dar parca hai sa fur mai putin si la dracu hai sa dau si niste legi asa cum am promis, sau sa im idau demisia (ca nu e nici o tragedie sa demisionezi), ca uite lumea e adusa la disperare, si ne cam da foc … si degeaba am eu bani daca sunt carbonizat !!!”. De pensionari ce sa mai zic … toata viata au votat cum au votat … au tinut in viata acest sistem execrabil (de care noi cei mai tineri nu putem scapa se pare nici cum .. .ca orice incerci sa faci brusc e ilegal … auzi … sa fie ilegal sa cureti un politruc ce isi permite sa atenteze la bunastarea ta personala) … iar acum la batranete, dupa ce si-au trait viata, refuza sa faca ceva util societatii (adica sa isi corecteze din greselile tineretii). Sincer pensionarii, o masa de oameni ce fiind la final nu ar mai avea atat de multe de pierdut, ar trebuii sa fie cea mai de temut masa de oameni din societate. Noroc cu biserica ca ii spala pe creier astfel ca devin niste calmi, spasiti, ce nu mai prezinta nici un factor de constrangere al clasei politice. De ce crezi ca reprezinta doar o masa de manevra buna la vot … iar in rest … ii lasa sa moara de foame pe capete?
        Cat despre cataclism … sincer vorbind … aia e singura solutie reala. Ceva care sa decimeze specia umana pana la extinctie. Atunci poate cei mai cu cap vor supravietui si poate vom avea ca specie o a doua sansa … putini ca numar, cu cap, si cu multe cunostinte tehnologice … combinate cu o etica si o morala sanatoasa … ar fi o a doua sansa de a deveni ceea ce ne credem in mod nejustificat acum … specia superioara cu gandire si ratiune !

  2. Ogarlici says:

    Schimbarea s-a produs; nu asa cum ar fi trebuit si, nici pe departe cum ne-am fi dorit; oamenii nu sunt buni sau rai, morali sau imorali, cinstiti sau hoti dupa cum se orienteaza politic…

    Ponta si Basescu sunt Unu; si lupta cu Ungureranu care apartine gruparii cosmopolite europene….

    Sa traim bine!

    Urmatorul sacrificat va fi Crin A

    • xnici says:

      Oricum romanii accepta orice, oricand, oriunde si mai si suspina de placere. Iar cand nu le mai place, arata cu degetul spre ecranul televizorului si barfesc la coltul strazii cu vecinul, apoi se culca linistiti, asteptand probabil sa vina extraterestri sa-i salveze

  3. Lala says:

    A nu merge la vot ii ajuta ca sa ajunga din nou la putere, oricare ar fi ei, votul tau va fi folosit “dupa nevoi”, doar semnatura ta va fi diferita de cea reala, vezi referendum. Singura solutie e sa votezi pe ala, care sigur nu va castiga, si vei stii cu certitudine ca nu ii ajuti pe actualii sa ajunga din nou la putere.

  4. tegerildiko says:

    perfecta dreptate.la fel si eu

Leave a Reply

