Vine sfarsitul lumii

Unii calculeaza cate zile le-au mai ramas si ce ar putea sa mai faca in acest timp, altii isi cumpara truse de supravietuire de pe internet, altii se spovedesc ca cica daca te prinde sfarsitul lumii nespovedit ajungi in iad, altii se inchina la portalurile dintre lumi si isi fac curatenie in viata, ignorand cu desavarsire constiinta, calcand totul in picioare pentru a atinge iluminarea, pentru a se inalta, dar nici macar unul nu se gandeste la cel de langa el, cuvantator sau necuvantator. Politicienii isi continua crimele, hotiile si minciunile, convinsi fiind ca sfarsitul lumii nu exista, Dumnezeu nu exista, iar ei sunt intotdeauna mai presus de lege. Dar nu uita sa se faca frate cu dracul, adica cu popa pe care il foloseste mereu in campanie electorala, sponsorizand din banii nostri construirea altor biserici, nu uita nici sa se inchine pios ca un mare cre(s)tin ce este inainte de ziua alegerilor si sa promita ca opreste crimele indreptate impotriva fiintelor de orice fel ar fi.

Mi-e lehamite de romani, mi-e scarba ca a trebuit sa fiu botezata intr-o religie care pentru a pune mana pe putere a permis sa fie ucisi milioane de oameni. Isi spun crestini, dar ucid precum paganii. In schimb se cred extrem de evoluati acesti farisei care manipuleaza dupa bunul plac litera Bibliei pentru a obtine beneficiile dorite. Mi-e scarba de pasivitatea romanilor, care se complac in saracie si in hotie. Mi-e sila ca am ajuns sa batem recordurile la abuzurile copiilor si credem ca asta este ceva normal pentru ca se intampla in toate tarile. Iar eu peste toate am pretentia sa educ niste bestii sa respecte viata animalelor. Aceste bestii care sfarama oasele nevestelor, care isi ignora copiii, care isi abuzeaza fizic si emotional copiii. Aceste bestii care isi spun oameni si care asteapta sfarsitul lumii in biserici spovedindu-se pentru a nu ajunge in iad.

 

Trusa mea de supravietuire este iubirea, iubirea pentru fiintele nevinovate care nu se pot apara de furia cre(s)tinilor romani. Iubirea pentru copilul nascut de doi idioti care nu stiu sa-i ofere afectiune, considerand ca alte lucruri sunt mai importante, mai ales cum sa dea din coate si sa calce pe cadavre, iubirea pentru batranul care, dupa ce a muncit o viata, este aruncat la gunoi si calcat in picioare de copilul idiotilor, iubirea pentru omul cu dizabilitati care nu are nicio sansa in Romania (desi, daca un partid de psihopati il manipuleaza in folos propriu poate sa ajunga si politician si apoi sa devina si el un ucigas – cred ca stiti despre ce vorbesc), iubirea pentru necuvantatorul, care dupa ce este aruncat in strada, este maltratat si ucis, pentru ca suntem un popor de crestini si asa ne manifestam noi iubirea fata de Dumnezeu.

 

Daca, totusi se gandeste sfarsitul lumii sa vina, il astept cu bratele deschise, nu pentru ca sunt convinsa ca voi scapa, ci pentru ca stiu ca ceea ce va ramane in urma va fi numai iubirea, iar singurele care iubesc neconditionat, chiar si pe acea bestie care isi spune om, este animalul. Sa piara cre(s)tinii cu gargara lor cu tot, sa piara masonii cu crimele lor cu tot, sa piara politicienii cu fanfaronada lor cu tot, sa piara rautatea, durerea si suferinta! Sa ramana pacea si iubirea!

 

Sfarsitul lumii, asa cum ne imaginam noi, insa, nu va veni. Pentru unii, care au pierdut o fiinta draga, a venit deja sfarsitul lumii. Nu vom evolua, ci vom involua. Pana si studiile stiintifice dovedesc asta. Romanii, inca, mai considera ca este politicos sa-i dai o bata in cap celui de langa tine, in semn de salut prietenesc. Pentru romani va fi cel mai usor sa involueze, pentru ca nu au evoluat niciodata.

 

Vor veni alegerile in decembrie, cand am sperat intr-o schimbare in bine, in cultivarea iubirii, respectului, cinstei si compasiunii. Cand am iesit in strada in ianuarie am crezut din tot sufletul in schimbare, poate asa cum au crezut si eroii din 1989 inainte de a primi un glonte in piept. De ce oare speram ca lucrurile se vor schimba in bine, cand in mod evident nu se va intampla asta?

 

Pentru mine, sfarsitul lumii a venit, nu mai cred in mai bine, nu mai cred in evolutie, ci astept (nu cu pasivitate) ca fiecare zi sa-si prezinte mortii, tragediile si suferintele. Nu ma spovedesc sperand sa nu ajung in iad, pentru ca sunt in iad. Mie nu mai aveti ce gogosi sa-mi vindeti. Mi le-ati vandut timp de 20 de ani, iar acum imi este greata, m-au imbolnavit si nu mai am nicio speranta. Vor mai trece inca 20 de ani, inca 30, 40 de ani, sfarsitul lumii nu va veni, asa cum nici politicieni corecti, cu suflet si cu minte nu vor exista.

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Vine sfarsitul lumii

  1. Gabi Petrica says:

    Pentru mine sfarsitul lumii a venit in momentul in care am intrat in domeniul protectiei animalelor. E momentul in care am tras concluzia ca specia umana nu trebuie sa mai existe … este o aberatie a naturii si doar fiindca exista niste exceptii decente individuale, nu justifica existenta unei specii de daunatori planetari in capabila sa traiasca fara a parazita si a subjuga alte specii. Natura isi va face treaba, si va curata aberatiile si va regla dereglarile … e doar chestiune de timp !

  2. gabriela says:

    Astazi, sfarsit de saptamaa, dupa problemele tumultoase care se intampla de ceva timp la serviciu, mi-e sufletul mahnit. Este greu sa patrunzi dincolo de casa sufletului fiecarui om. Corpul nostru este casa sufletului , pe care eu asa il simt, este casa in care locuieste sufletul nostru atata timp cat suntem in viata. De cele mai multe ori uitam sa privim dincolo de aspectul fizic al oamenilor, dincolo de pozitia lor sociala, dincolo de pozitia lor materiala, de averile pe care le au sau nu le au,uitam sa avem respect fata de oamenii care ne inconjoara si pe care ar trebui sa-i tratam asa cum am vrea noi sa fim tratati. In lumea asta rea, in care toti alearga dupa nimic, cei mai multi uita sa fie oameni. O sa obositi la un moment dat alergand dupa lucruri care nu au nici o valoare, o sa obositi incercand sa pareti ceea ce de fapt nu sunteti ascunzandu-va dupa cuvinte sofisticate si dupa lucruri scumpe care n-au nici o stralucire daca n-ai un suflet curat si bland. Sunt atatia batrani, copii, pe care viata i-a lipsit de o familie, de un camin si carora ati putea sa le oferiti putin din ceea ce voi va puteti bucura, putin din ceea ce voi ati fost privilegiati sa aveti. Sunt atatea animale abandonate si chinuite de oameni, care doar cu o mangaiere ti-ar deveni cei mai buni prieteni, carora ati putea sa le oferiti mult mai putin decat ati crede dar care v-ar rameni devotate toata viata. Depasiti-va barierele pe care singuri vi le-ati impus si fiti oameni atat pentru oameni cat si pentru animale. Faceti lucrurile in asa fel incat sa va aduca liniste si sa va umple sufletele de bucurie. Si mai presus de toate cereti iertare daca ati gresit de la oameni, de la animale, de la tot ce va inconjoara si inseamna Dumnezeu caci el este creatorul a tot ceea ce inseamna viata.

  3. xnici says:

    Am pierdut multe anul acesta, parca a fost un an blestemat. Dar niciodata nu-mi voi pierde sufletul. Nici nu-l voi vinde pe arginti. E adevarat ca atunci cand am intrat in lumea celor care protejeaza animalele, mi-am dat seama ca de fapt acesti oameni incearca sa protejeze o societate intreaga si sa traga niste semnale de alarma cu privire la cei care mai tarziu vor agresa si oameni, dupa ce se vor plictisi de maltratat animalele, nefiind pedepsiti. Din pacate cruzimea fata de animale este doar inceputul si defineste o societate bolnava. Cu totii am gresit si gresim zilnic fata de oameni, fata de animale, dar nu ne mandrim cu asta, ci invatam din ceea ce am facut cu sau fara intentie si incercam ca data viitoare sa un mai strivim nimic in pumnul nostru. Asa se face diferenta intre un Om si o bestie, intre un evoluat si un involuat. Simplul fapt ca nu faci rau si este minunat. Daca poti sa faci si bine, sa intervii sa schimbi soarta unor fiinte in bine, deja te apropii de ceea ce Dumnezeu a creat dupa chipul si asemanarea lui. Si asta fara mandrie, fara umflari in pene, ci natural, pentru ca noi ne nastem puri si buni, dar ne pervertesc cei din jurul nostru. Sa nu te lasi pervertit este adevarata lupta pe care o avem de dus. Dar, cati pot sa castige aceasta lupta?

Leave a Reply

