Ipocrizia la romani

Ipocrizia la romani incepe cu modul in care gestioneaza “problema” cainilor comunitari. In loc sa-si sterilizeze animalul, pentru ca este imoral cica sau impotriva preceptelor religioase, prefera sa ia femela care tocmai a fatat si sa o abandoneze la marginea padurii, preferabil in ploaie si frig si sa spere ca va muri repede. Dupa ce face toate astea, fata in fata cu manipularea politica, romanasul nostru cre(s)tin si moral care tocmai a a abandonat un caine, incepe sa arate cu degetul ca sunt prea multi maidanezi pe strada. Politicienii, alti ipocriti, in fiecare campanie electorala incep sa dea in caini. Nu a fost campanie electorala in ultimii 3 ani in care cainele sa nu-si fi facut prezenta cu gura cascata la maxim si cu coltii fiorosi. Prostimea a inghitit si anul acesta rahatul. Fie ii place, fie… ii place. Altfel cum sa intelegi ca in ciuda faptului ca pana si in Sudan se sterilizeaza cainii, mai nou, dupa ce au ucis caini de nu au mai putut fara rezultat, la fel ca in Romania, au inteles ca singura solutie este sterilizarea. CUM DRACU’ PANA SI AIA AU INTELES CA STERILIZAREA E SINGURA SOLUTIE SI CA E MOMENTUL SA EVOLUEZE? Cum dracu’ romanii nu inteleg ca desi de sute de ani cainii sunt ucisi cu sadism, tot nu se rezolva problema si pun botu’ la toate cacaturile autoritatilor si politicienilor cum ca azi mai construim zece adaposturi, maine mai ucidem 1 milion de caini? Chiar nu vrem dracului ca invatam din greselile noastre, daca din ale altora nu suntem in stare sa invatam?

Ati observat care mai este placerea politicienilor? Sa repete greselile altora. Tot ce nu a functionat in alte tari se preia si in Romania. De parca in mod intentionat vor sa distruga toate valorile, industria, agricultura, adica tot ce ar ridica tara din noroi. Parca… hai sa fim seriosi. Mai degraba ai zice ca sunt platiti sa distruga tara.

Daca politicienii nu sunt in stare sa voteze un cacat de lege care sa prevada sterilizarea cainilor cu si fara stapan si o tin langa cu eutanasierea sau crearea de adaposturi si NU VOR sa opreasca robinetul inmultirii cainilor, sincer nu-mi fac absolut nicio iluzie ca vor dori sa scoata tara din cacat pentru ca pur si simplu NU VOR! Pentru ca pur si simplu le place sa se bata cu pumnul in piept ca ei fac greseli pe care altii le-au facut acum 1000 de ani si sa arate ca sunt prosti. Dar cum romanii sunt mai prosti decat ei, normal ca ei par niste zeitati.

Acestea fiind spuse, daca mai aud un cacat de politician ca imi spune ca singura solutie este eutanasia sau mai promite un adapost si un cacat de primar care se plange ca nu stie ce sa faca cu cainii, dar nu da nicio hotarare locala sau o lege care sa prevada sterilizarea cainilor care au stapan, sa se duca dracului cu neamul lui cu tot si nici sa nu se mai inmulteasca. Perpetuarea prostiei trebuie oprita!

Asa ca ipocritilor, stergeti-va dracului degetul ala imputit, inainte de a-l indrepta spre mine si a ma face pe mine cu ou si cu otet ca vezi doamne nu vad suferintele oamenilor. De parca ati da voi doi bani pe suferintele oamenilor, voi care va lafaiti in miliarde de euro ascunsi prin banci in strainatate, in timp ce ne mor copiii in spitale. Cu celebrul HAI SICTIR va voi trata la alegeri!

P.S. Aveti prieteni care aleg in continuare matracucile de la ARD/PDL? Va vine sa credeti ca astfel de oameni nu dau doi bani pe viitorul vostru? Va vine sa credeti ca ei inca il mai iubesc pe Basescu? Nu ca ailalti ar fi mai buni, dar sa fim seriosi, cand stii ce crime si ce nenorociri au facut, cum poti sa-I mai votezi? Cred ca astora le place sa moara si capra vecinului.

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Ipocrizia la romani

  1. Rodica Monica Mircea says:

    Doamne ce mult imi place sa te citesc!? Ai intotdeauna argumente strong, insa sunt f putine persoane care gandesc astfel. Si eu, ca si tine, nu ca as fi contra cresterii natalitatii in Ro , caci si asa avem o populatie f imbatranita, dar cu atatia perechi-zombi, care populeaza Romania, chiar ca te gandesti ca mai bine ramanem fara sa ne mai inmultim, ca Doamne fer’! E de groaza! Prea multa paranoie! Exagerat de multa!
    Am remarcat si eu ca in preajma alegerilor, foarte des apare pe tapet povestea cu eutanasierea si asta ma ingrozeste nespus, dar cel mai teama imi este de reactia prostimii, deoarece e ca si cum unul deschide robinetul si uita sa-l inchida, apoi la o zi distanta deschizand tv-ul auzi ca in localitatea X au fost otraviti n+1 caini, apoi se creeaza precedentul si pentru cateva saptamani bune , zilnic ti-e dat sa vezi si sa auzi episoade similare, caci noi romanii ne ghidam dupa principiul turmei.
    Cat despre VOT, nici vorba ca anul acesta ma mai deranjez, caci aceasta este un mare deranj sa mergi la vot. Stiu ce vor spune multi, nu e civic, mergi si exprima-te!
    Eu nu am respect si toleranta la acesti politruci de rahat nici macar cat negru sub unghie, deci ACOLO nu am ce cauta. Nu-i diger!!!!!MI-E SCARBAAAAAAA

    • xnici says:

      Eu am fost cea care am urlat: Mergeti la vot oameni nerecunoscatori pentru ca altii au murit pentru dreptul nostru la vot! Si cu cata inversunare am sustinut asta, pana am vazut candidatii USL si am vazut ce au facut primarii USL. Si m-am lamurit. Inlocuim niste nebuni cu altii. Din pacate rata criminalitatii a crescut si ca urmare a instigarii la uciderea animalelor. Statisticile sunt clare, studiile arata clar legatura, dar pe nimeni nu intereseaza. Iar in ceea ce priveste fatatorii de bestii pe banda, aveti cat se poate de multa dreptate. Am luat dureroasa decizie de a nu face un copil. Ii iubesc, dar nu vreau sa fie bataia de joc a debililor, doar pentru ca ar fi un copil educat, cu bun simt si in definitiv normal. Ar trebui sa se transforme intr-o bestie pentru a supravietui, iar asta mi se pare inacceptabil. Pe de alta parte, cand un om normal la cap si la suflet, are un copil sunt foarte fericita. Am cunoscut cativa copii buni si pur si simplu te incarca cu energie si speranta. Sunt copii deosebiti, copii care invata bine. Nu sunt copiii problema de care se plang fatatorii de bestii. Imi amintesc si acum cand m-am jucat cu acesti copii, in calitate de catel imens la ultimul Pet Expo. Mi-am imaginat cum ar fi ca intreaga tara sa fie cuprinsa de respect pentru animale. In mod sigur nu ar mai exista hoti, criminali, “oameni” care isi abuzeaza copiii. Nici nu pot sa-mi imaginez cat de bolnav psihic poti sa fii sa instigi la violenta si crima impotriva unor fiinte neinovate si sa te bucuri apoi ca rata infractionalitatii a crescut alarmant, iar in 2012 a fost inregistrata o crestere cu peste 40% a abuzurilor sexuale asupra copiilor. O fi normal pentru ei, pentru ca asa mi-a spus un ucigas de caini, cica toate tarile au pedofili, dar nu toate tarile au caini pe strada. Si eu ar trebui sa cresc natalitatea, pentru ca astfel de bestii sa-mi maltrateze copiii?

  2. Un ADEVAR dureros. Sunt prea abosita si dezgustata de tot ce se intampla in aceasta tara . Mai mult ca sigur suntem ignoranti si cred ca asta refelecta aceasta stare de fapt. Va admir si ma alatur celor care gandesc si simt omeneste .

  3. Rodica Monica Mircea says:

    Daca pe altii nu-i intereseaza ce scrii, mie nu numai ca-mi unge sifletul modul in care o faci, dar constat ca randurile tale sunt pline de miez, adevar, logica si-i sunt recunoscatoare lui Dumnezeu ca ma ajuta sa intru in contact co romani care au calitati, ca prea m-am obisnuit (suna a resemnare, stiu) sa traiesc printre o majoritate cu minte intunecata. Crede-ma ca simt nevoia sa evidentiez faptul ca si mie imi plac copiii, dar sunt intrigata, stupefiata (daca doresti)deoarece observ cu tristete ca oamenii cu veleitati umane , refuza sa ofere societatii o noua generatie, ma refer la noi varfuri, pentru ca potential avem. Se inmultesc categoriile care nu pot avantaja in vreun fel viitorul Romaniei si singurul motiv pentru care nu exemplific, este acela ca nu doresc ca prin omisiunea unei categorii, sa-i nedreptatesc pe altii. Doresc sa ma fac inteleasa, nu doresc sa judec pe nimeni, constat de ani si ani ca suntem intr-o regresie continua si singura arma , dar si cea mai comoda, este lamentarea.
    Eu am un fiu, care desi nu a fost influentat de mine, pentru ca acolo unde departe de tara am trait timp de 15 ani, nu existau probleme similare, odata intorsi in Ro i-am descoperit o calitate, anume aceea de a fi un mare iubitor de animale. Acest fapt nu-l puteam descoperi in strainatate, fiindca acolo animalele sunt protejate, fiecare are un cip, un stapan, si chiar accceptand ca nici o societate nu e perfecta, in 15 ani nu am vazut picior de animal abandonat pe strazi. Odata intorsi in lumea a IV am inceput sa-i sterilizam, vaccinam, hranim, compatimim , iar acum ca situatia e scapata de sub contral la propriu, le plangem de mila. Nu am contenit sa dam spre adoptie, fara sa avem sprijinul autoritatilor, ne-am descurcat prin intermediul facebook , reusind in acest interval sa gasim stapan pentru circa 50 catelusi- catei, iar noi avem 8 catei si 2 pisicute in curtea proprie, pe o supraf de doar 100 m2. Sunt toti sterilizati , fericiti, vaccinati, vitaminzati,iubiti cu tot sufletul nostru, iar noaptea ii tinem in casa cu noi ptr ca o pereche de batrani, ce locuiesc in vecinatate, au promis ca -i otravesc, dupa ce de doar 2 ori intr-o luna am primit vizita politiei, in urma sesizarilor efectuate de acstia.
    Ne-am mutat acum un an intr-o casa, lasand apt ptr ca vecinul ce locuia un etaj mai jos, si el la randul sau ne-a reclamat ca detinem 3 caini in apt. Nu ne putem bucura de nimic in tara asta, aici doar iubirea este condamnata, crima, delicventa, ignoranta sunt promovate si ocupa loc de cinste
    Multumesc lui Dumnezeu ca exista persoane ca tine!

    • xnici says:

      Ma doare sufletul cand constat a mia oara ca normalitatea este pusa la zid si condamnata la moarte. Ma intreb adesori spre ce ne indreptam. Apoi, citesc ca Germania, o tara pe care o consideramcivilizata, are peste 100000 de zoofili mandri ca siluiesc animalele. Si noi ii avem, la tara. Sunt oligofrenii inregistrati. Apoi aud ca nu sunt doar 100000, ci cateva milioane. Si imi dau seama ca traim intr-o lume murdara. Pana acum ma rugam sa fie pedepsiti cei care comit, instiga la crima sau se bucura cand un suflet este in suferinta. Mi-am dat seama ca nu exista justitie divina si am inceput sa ma rog sa le fie luminata mintea. Vazand la mine in familie psihopati care pur si simplu se bucura cand vad caini storciti pe marginea drumului, mi-am dat seama ca problema este mult mai grava. Aceste persoane isi obtin placerea din suferinta celor din jur pentru ca altfel nu stiu cum sa fie fericite. Nu cunosc, de altfel, decat o mica placere si simt imediat impulsul de a comite alta crima pentru a obtine o alta mica placere, pana se instaleaza dependenta. Si, intr-adevar, acestia sunt cei care se inmultesc. Parca se simt cumva datori sa populeze lumea cu dementi. Si toata lumea pare a fi de partea lor sau oamenilor le este frica sa li se impotriveasca. Cand am lansat online un blestem la adresa ucigasilor de caini si de oameni in definitiv acum cateva luni, suparata fiind ca nu exista dreptate, aceste rude despre care va spuneam, au inceput sa-mi trimita sms-uri prin care imi cereau sa-mi cer scuze si sa termin cu blestemele. Nu mai stiu ce mi-au scris, dar m-am cutremurat. Cat tupeu au psihopatii astia… Adica ei se cred puritatea intruchipata, iar eu sunt o nenorocita ca m-am saturat sa asist la crimele comise de ei. Incredibil! Am incetat orice comunicare cu ei si evit sa-i mai intalnesc. Mi-e teama ca as face ceva care ar fi sub demnitatea mea, i-as scuipa de fata cu bebelusa lor pe care o vor invata sa gandeasca ca ei. Eu as deveni personajul negativ pentru ca am tupeul sa nu fac rau, iar ei ar deveni eroii care scapa lumea de oamenii buni. (apropos indivizii au intrat in masonerie si de atunci el s-a schimbat in sens negativ, pentru ca iubea animalele candva, impartind farfuria de mancare cu maidanezul salvat de el si mama lui)
      Sunt fericita cand intalnesc oameni normali la cap si la suflet. Ma bucur ca imi sunteti alaturi in aceasta lupta. Cateodata sunt la capatul puterii, cateodata simt ca a doua zi nu ma voi mai putea ridica si apoi, citesc despre alt caz de cruzime sau imi aduc aminte de acele sms-uri si cu o furie crescanda imi gasesc puterea de a lupta.

Leave a Reply

