N-a venit nici de data asta

Ei bine, la inceputul anului 2012, credeam toate aceste prostii cu evolutia spirituala, ca intram intr-o noua era a constiintei, ma rog, toate aceste gunoaie new-age. Cursul anului, dezastruos de-a dreptul in cele mai importante aspecte, m-a facut sa-i privesc cu suspiciune pe toti cei care fac acordaje si initieri si se cred mari paranormali. E drept ca intalnirea cu cativa sarlatani care jecmaneau oamenii disperati sa-si vindece copiii grav bolnavi, fara cel mai mic regret, invocand sfantul ban si meditand la ce mobila ultimul racnet si-ar mai putea cumpara in casa, mi-au deschis ochii. Stiti ca nimic nu se intampla fara un scop. Ba mai mult, acesti pseudo-evoluati, mi-au inchis gura de nenumarate ori, spunandu-mi clar ca animalele merita sa fie ucise, ba chiar cu sadism. Dar, nu doar curentul new-age mi-a dat in cap, ci chiar curentul “old-age”, adica popii negri la suflet din biserica ortodoxa (dar despre asta am tot vorbit).

Si iata-ma-s trezita dis-de-dimineata, asteptand nerabdatoare fie sfarsitul lumii, fie trecerea in a cincea dimensiune. Cum eram putin ametita si era intuneric afara, m-am gandit ca au venit amandoua odata.

Dupa cativa pasi si rotiri prin casa, am observat ca se lumineaza. Bine ca nu am dat banii pe lumanari sfintite din ceara naturala… Ameteala a trecut si am plecat la munca. Pe drum aceleasi chipuri acre, aceiasi oameni care se bucura de moartea caprei vecinului, aceleasi scarbe care distrug tot ce este frumos in jur. Mi-am zis ca precis eu am ramas in dimensiunea 3, ca cica nici in 4 nu am simtit cand am trecut. Ok. Asta e viata, nu merit sa intru in a cincea dimensiune. Ajung nerabdatoare la munca si vad ca nici persoanele “evoluate” spiritual, care au tinut-o langa cu bunatatea sufletului lor (dar nu ratau niciun moment in care sa-mi spuna ce nenorocita sunt eu ca sunt vegana si respect animalele si mediul), sunt tot aici, cu acelasi comportament, cu aceeasi (lipsa de) constiinta. Hai da-o-n masa de treaba! Nici dimensiunea a cincea nu a venit? Or fi de vina spiralele si vanturile trase de samani, de sumani, de vrajitoare si de sarlatanii paranormali. Sau mai rau, popii cu rugaciunile lor au gonit dimensiunea a cincea din Romania.

Sa dea naiba, pana si apocalipsa a ocolit Romania! Nu suntem capabili nici pe asta sa o aducem in tara noastra. Ca asa ne trebuie, daca o pastram pe Udrea la Turism sigur stia cum sa atraga apocalipsa in Romania.

 

129060802355597231

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Ganduri. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

