Zoofilii din Romania se opun sterilizarii cainilor

Proaspat inititata propunere a Guvernului Ponta de a institui o taxa/caine nesterilizat cu detinator a provocat o adevarata isterie printre cuconitele care se dau iubitoare de animale. Dar nu numai cuconitele sunt isterizate, ci si unii domni.

Cand au auzit ca vor fi nevoiti sa plateasca o taxa pentru cainele cu care probabil isi satisfac niste nevoi pe care nu sunt in stare sa si le satisfaca precum oamenii normali, au renuntat sa protesteze impotriva maidanezilor. Brusc nu-i mai deranjeaza cainii abandonati pe strazi proveniti de la cainii pe care ii iubesc.

Un grup dedicat evoluatelor spiritual a scos la iveala cateva perverse care mi-au sarit la gat cand le-am spus ca pufoseniile lor dragute gadilicioase ar fi bine sa fie sterilizate. Cu gandul la noptile petrecute in singuratate dupa castrare s-au infuriat. Bineinteles ca, desi le-am adus argumente stiintifice cum ca sterilizarea este benefica pentru caine, mai ca nu mi-au spus ca nu este benefica si pentru ele. De taxa, nici gand. Sexul trebuie sa fie gratis, ca doar au dat o gramada de bani pe pufosenii.

Domnii pe de alta parte nu-si alinta pufoseniile, dar te expediaza la plimbare cu binecunoscuta formula: cine esti tu ba sa-mi sterilizezi cateaua din curte? E curtea mea, fac ce vreau in ea. In ea, cu ea (cu cateaua), ma rog, nici nu mai conteaza.

Deci, dragii mei, romanii nu mai vor maidanezi pe strada, dar decat sa le castrezi vibratorul, mai bine las-o ba ca merge-asa.

Prin urmare, legea care prevede sterilizarea obligatorie a cainilor fara drept de monta a scos la iveala zoofilii din Romania. Si culmea, sunt printre noi, la orase. Ca la tara stiam cu totii ca sunt multi si acolo se multumesc si cu o gaina, o oaie. O reguleaza pe o parte, ii taie gatul pe alta. Imbina utilul cu placutul. Placut pentru ei.

Vom reusi sa reducem numarul de caini abandonati pe strazi, cand vom reusi sa scapam de zoofili. Si ati vazut ce scandal a fost in Germania. Deja au aparut tot felul de petitii anti-taxa, anti-sterilizat. Eu i-as cauta pe cei care semneaza si i-as marca cu fierul rosu.

Poftim? Sunt prea dura? De ani de zile sunt ucisi cainii abandonati pe strazi si se plang matracucile care isi abuzeaza cainii ca sunt maidanezi pe strada si ca le musca de locul in care le linge pufosenia din casa, iar cand in cele din urma se iau masuri pentru a se opri abandonurile, isi flutura injuriile, infuriate de o posibila abstinenta.

Dati legea aia nenorocita si sa terminam cu abandonurile. Nu va impiedicati de un ciot oligofren zoofil!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Zoofilii din Romania se opun sterilizarii cainilor

  1. Gabi Petrica says:

    Deci legea asta va muri in fasa daca se incepenegociatul cu toti zoofilii si sinistrii tarii (adica majoritatea populatiei). Legea trebuie data si impusa … cine nu se conformeaza amenda + puscarie => forta de munca ieftina => sosele si canale Dunare Marea Neagra …

    • xnici says:

      Exact! Asta sper sa nu se inceapa lamentarile pe marginea legii. Cand am vazut petitiile care cer sa nu aplice taxe nici macar celor care au cainii nesterilizati mi s-a facut rau.

  2. Monica Rodica Mircea says:

    Dupa ce atat de rar ne e sortit sa auzim cate ceva care sa ne gadile in mod placut auzul, apar interferentele. E oare mai frumos, sau mai crestin sa ne fete catelusa in curte si apoi sa mergem cu ei la garla sa-i innecam? Oare de ce aceasta majoritate refuza un lucru atat de firesc, logica. Este in primul rand sanatos pentru organismul patrupedului, eliminand riscul imbolnavirii de cancer uterin si se reduce riscul pentru cel mamar. Dar daca ei nu sunt in stare sa gestioneze viata lor , cum oare imi permit sa gandesc atat de departe?.
    Ma mai tem de un lucru, acela ca prin aparitia acestei legi, extrem de benefica, se vor alatura numarului deja in continua crestere, multe alte animale abandonate. Prefera sa sfasia inima unui sufletel, recurgand la abandon, numai sa nu-i sterilizeze.
    Nici eu nu stiu ce sa mai spun de aceasta atitudine prosteasca. Si eu m-as distra trimetandu-i la munca silnica. As intesa puscariile cu acsti criminali-zombi, fara suflet si le-as aplica acelasi tratament, frig, fara adapost, fara hrana si apa. Macar 1 an, sa vedem daca mai urla dupa noi pe strada cand sfiosi ne apropiem de un animalut al nimanui si-i ducem un bol cu apa calda, sau un orez cald,atunci cand afara term indica minus 10 * C

  3. adriana says:

    Si acesti guvernanti continua cu buna stiinta crimele impotriva tuturor celor ce au viata si nu se pot apara sau protesta. Se fac ca sunt surzi si orbi, dar sa nu uite domnii guvernanti ca ei CONDUC UN POPOR NU NUMELE UNEI TARI SI ACEL POPOR A MERS LE VOT NU LA O TUICA IN COLTUL BLOCULUI. In continuare avem obligatia sa luptam pentru viata, pentru LEGEA STERILIZARII CATEILOR.

  4. Rodica Monica Mircea says:

    O alta speta pe care doresc sa o relatez…..in apropierea casei mele exista o familie, care si-a construit o mega-vila si anual arunca pe strada puiutii de la catelusa pe care o au in curte. Am incercat si de aceasta data ,pentru ca ultima data a aruncat 2 catelusi, 2 zile inaintea sarbatorilor de Craciun, sa le gasesc o persoana care sa-i adopte. Celelalte dati am reusit sa-i ofer spre adoptie, dar din pacate acestia 2 nu au fost la fel de norocosi. Am vb cu cineva care are ONG, i-am fotografiat si le-am postat foto pe facebook, dar fara succes. Intr-una din zile am oprit-o spunandu-i ca o ajut sa o sterilizeze pe catelusa adulta, ca voi suporta eu cheltuielile, dar a inceput sa tipe ca o nebuna, spunandu-mi sa-mi vad de drumul meu si sa nu ma amestec in problemele familiei sale. La acest punct aflandu-ma nu am putu face mai mult pentru ei decat sa le pun alaturi de curtea din care au fost abandonati, pentru ca sunt in permanenta lipiti de gardul acesteia, o cutie mare de carton, invelita intr-o folie impermeabila si sa-i hranesc zilnic cu bobite puppy si orez cu morcov si carne din piept pasare, calde.
    Poate ma judecati, intrebandu-va de ce nu i-am luat pe proprietatea mea, dar eu am o curte mica , cca100 m2 si am 13 catelusi si 2 pisicute. Acum cca 2 luni aveam doar 8 catei, dar pe 20 decembr am gasit 1 catelusa gestanta care a fatat 4 pufuleti chiar de 26 dec. Deja, transmitandu-le foto pe net, 2 dintre ei par sa-si fi gasit deja stapani, dar le-am promis ca-i vor avea dupa deparazitare si 1 vaccin.
    Ma rog, acestea sunt detalii…… Cum treb sa ma comport cu aceasta madam care continua sa faca victime…….lasandu-i de izbeliste dupa ce-i fata catelusa??????
    Dati-mi o idee, la ce as putea recurge pentru a le putea oferi si lor sansa unui camin?

    • xnici says:

      Sa va judec pe dvs? Cum mi-as putea permite? Nu numai ca i-as judeca pe cei care au abandonat puii si nu si-au sterilizat cainele, dar i-as si pedepsi aspru.
      Va raspund pe email la intrebarea dvs.

Leave a Reply

