Pentru cre(s)tinii care isi boteaza copiii in sangele animalelor

Pentru cre(s)tinul care se impartaseste, se spovedeste, se inchina, inainte de a infige cutitul in animale si in cele din urma si in oameni:

http://cutu-cutu.ro/content/contrar-ceea-ce-credem-traditia-iudeo-crestina-condamna-sacrificiile-animale

Interesant este ca acesti cre(s)tini sacrifica animale chiar in posturile marilor sarbatori, dar le mananca dupa, ca cica e pacat sa mananci carne, dar nu e pacat sa ucizi. Bineinteles ca si popa le ofera scuze. Ce nu face popa pentru bani?  Oare la spovedanie vorbesc despre pacatul imbuibarii, uciderii fiintelor nevinovate, instigarii la crima, planurilor diabolice de invrajbire a oamenilor, de indepartare a lor de cei dragi? Cre(s)tinul psihopat nu va intelege, ba mai mult, va face tot posibilul sa-mi dea in cap, dar va dati seama ca eu ma adresez prin blogul meu omului inteligent, omului evoluat sau care isi doreste sa evolueze si face pasi mici, tematori pe un drum al respectului, iubirii si compasiunii. Adevaratul OM.

Cre(s)tinul isi boteaza copiii in sangele animalelor si il impartaseste cu sangele unui om. Asta este cel care maine te va calca in picioare pentru a ajunge la stelele promise de parintii lui.

“In lume sunt mai mulţi prosti decat oameni” – Heinrich Heine

 

 

 

 

 

 

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Pentru cre(s)tinii care isi boteaza copiii in sangele animalelor

  1. borg says:

    ciudat cum acelasi lucru îl spun de ani de zile… la mine în curte, în casa, popii nu intra… nu pot crede într-un d-zeu ce recomanda crima, ce recomanda violenta, razbunarea… ‘biserica’ e azi un srl ce nu plateste taxe si impozite, ce nu-i controlat de dna… cred cu tarie în existenta unei forte superioare, da’ în nici un caz nu pot crede în d-zeul cre(s)tin… sa nu uitam k chiar isus a dat camatarii afara din templu, a spart statuile si-a sfîsiat picturile… sa nu te închini la chip cioplit! popii sînt azi parte a mafiei ce-a pus stapînire pe romanica…

    • xnici says:

      nici la mine in casa nu intra popii si nici eu nu mai calc in biserica. am mai avut cateva rataciri, dar cand aud zilnic cum ucigasii isi poarta pacatele pe la biserici si se inchina, se impartasesc si spovedesc, dar ucid in continuare, mi se face sila si imi dau seama ca daca exista un Dumnezeu ii traznea inainte de a intra pe poarta bisericii. eu nu stiu inca daca mai exista o putere, pentru ca daca exista inseamna ca e f slaba, incapabila sa opreasca raul si atunci nu este o putere.

      • borg says:

        nimeni nu stie de fapt adevarul… am simtit insa ajutorul divin în momente cruciale din viata mea…

      • xnici says:

        Ma bucur ca inca mai ai puterea de a simti ca acolo exista cineva. Eu nu mai gasesc resursele cand vad cum cad rapuse de mana “omului” niste fiinte nevinovate. Unde este ajutorul divin pentru aceste suflete?

      • Florin B says:

        noi sîntem ajutorul divin! noi trebuie sa-i ajutam… la pomul laudat sa nu mergi cu sacul gol.’,

      • xnici says:

        Cat de frumos ai punctat un aspect la care nu m-am gandit. Vezi, niciodata nu m-am gandit ca poate noi tocmai de asta am fost trimisi si inzestrati cu normalitate, pentru a contra-balansa raul din oameni si pentru a-l opri si mai presus de toate pentru a-i proteja pe cei care nu se pot ajuta singuri. Foarte frumos

  2. Vasile says:

    Imi pare bine ca ai inteles.
    Natura STIE ca exista Dumnezeu. Oamenii nu. Noua nici nu ne trebuie ca doar avem religia, obiceiurile si traditiile si ele ne ajung, atat intelegem! … Deocamdata.

Leave a Reply

