Cainii morti il vor pe Antonescu presedinte!

In 2011, USL ne-a cumparat si noi ne-am lasat cumparati cu o promisiune semnata si parafata: cainii cu si fara stapan vor fi sterilizati obligatoriu pentru a nu se mai impuia si pentru a nu mai fi abandonati. Bucurie mare, urale, iesit in strada anti-PDL, am tipat, i-am dat jos. Da, noi iubitorii de animale, noi cei care avem solutii eficiente si umane totodata. Da se poate si uman si eficient, dar nu se vrea.

De atunci le-am scris mii de email-uri. Cine a avut numerele lor i-a bombardat cu telefoane. Am contactat-o pe Daciana, i-am scris lui Ponta si lui Antonescu. La un moment dat zilnic, apoi saptamanal, apoi lunar. Ne-au ignorat. Am cerut acea lege a sterilizarii cainilor CU si FARA detinator cu cerul si cu pamantul. Degeaba. Acum isi incalca toate promisiunile, desi la castigat voturi am fost buni. Au mai murit copii si alta data. Au mai instigat si altii la uciderea cainilor, desi acestia au avut doar tangential de-a face cu acele victime. Ei insisi (cainii) sunt victime ale unei societati debile.

Acum se fac ca au uitat promisiunile, se fac ca uita ca legea sterilizarii a stat timp de un an in sertarele lor. Da, asa mi-a spus cineva ca legea e la Ponta si nu vrea sa o scoata. Din cauza de populism. Ii era teama sa nu piarda voturi daca impunea sterilizarea obligatorie la cainii cu detinator. Asa intr-un an au mai fost abandonati 10.000.000 de caini. Ponta si Antonescu le vor moartea abandonatilor. Il sustin chiar pe Basescu care a ucis caini, oameni, copii nevinovati.

Bravos dle. Antonescu! Sa va voteze in acest caz cainii morti! Noi nu o vom face, iar ucigasii de caini vor fi ocupati cu ucisul azi al cainilor, maine al oamenilor, deci timp de votat nu vor avea oricum. Sa nu cumva sa luati masuri eficiente, sa o luati pe aratura ca Basescu. Oricum il urmati peste tot. Sa-l urmati si pe lumea cealalta va rugam!

Am mai daramat noi un partid. O s-o facem si de data asta!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Cainii morti il vor pe Antonescu presedinte!

  1. wm termaat says:

    THIS KILLING OF STRAY DOGS MUST BE STOPT YOU HAVE NO RIGTH TO KILL .

  2. xyz says:

    CE S-A INTIMPLAT CU ARTICOLUL DESPRE ADEVARUL IN CAZUL PLODULUI “MUSCAT DE CIINI”? A DISPARUT. SA INTELEG CA VREO MIZERIE SI-A BAGAT NASUL SI ARTICOLUL A TREBUIT SA FIE STERS? VA ROG FACETI TOT POSIBILUL SA-L REPOSTATI

    • xnici says:

      Da. O mizerie si-a bagat nasul in viata investigatoarei noastre. Ceea ce ma face sa cred ca este adevarat ceea ce s-a scris. Insa, avem de gand sa procedam altfel pentru a descoperi adevarul. Mi-e teama insa, ca pentru a-l proteja pe adevaratul vinovat sunt in stare de orice aceste bestii cu doua picioare

Leave a Reply

