CLUJUL a protestat!

Cateva mii de oameni au protestat impotriva uciderii cainilor abandonati si impotriva cianurizarii la Rosia Montana (ne-am unit fortele pentru a arata ca NE PASA). Crin Antonescu ne sfideaza pe toti si se viseaza presedinte. Pe bune acum chiar trebuie sa fii cretin sa-l mai alegi. In viziunea lui Crin Antonescu (nu, nu e domn si imi pare rau ca de fiecare data cand era numit caca rau ii luam apararea – stupid me), spune ca avem prea mult timp liber si ca oricum nu contam absolut deloc.

1175422_662868277059669_1142573769_n 1185926_662868400392990_1231176402_n

DA, ROMANIA A ABANDONAT OMENIA, dar nu numai BISERICA L-A ABANDONAT PE DUMNEZEU, punand omul mai presus de creatia sa si chiar de EL!

Fie ca binele sa invinga si raul sa-i inghita pe toti cei care instiga la ucidere!

 

(sursa foto: Asociatia Nuca – Cluj Napoca)

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to CLUJUL a protestat!

  1. wm termaat says:

    The killing in Romania must be stopt

  2. Am ajuns un popor fără Dumnezeu, şi îmi pare rău să spun asta. Mă gândesc de două zile la exterminarea în masă făcută de nemţi, şi nu suntem departe.

  3. Molnar Sabin says:

    Si mie mi-s dragi cainii, daca as sta la casa mai mult ca sigur ca as avea un caine🙂. Protestatarii din aceasta seara sa inteleaga ca fiecare lucru placut vine cu o responsabilitate. Daca cineva iubeste atat de mult cainii sa ii ia acasa si sa ii intretina, daca unul din acei caine fuge de acasa si musca sau omoara pe cineva propietarul cainelui sa faca inchisoare, asadar, urmeaza un caine sa fie omorat ia-l acasa daca nu poti sa il intretii taci!

    • xnici says:

      nu eu am abandonat cainii pe strada, nu iubitorii de animale. ori faceti confuzii ori sunteti dezinformat, manipulat, ori… ma rog. gandeste-te la un lucru. vor ucide toti cainii sterilizati, iar locul lor va fi luat de alti caini abandonati NESTERILIZATI. un caine face intre 5-10 pui. avand in vedere ca primavara si toamna sunt abandonati zeci de mii de caini x 5 pui x alti 5 pui poti sa-ti imaginezi ce se va intampla? presupun ca nu poti. postacel platit. cunosc placa asta si pe bune sunteti plictisitori. oricum bunicuta aceea este acuzata de toata lumea de neglijenta. testat pe teren. e fantastic cum mass-media a dat kix. normal ca la psihopati prinde orice masacru.

  4. Zeus Olimp says:

    Dar purcelusii,puisorii,vitelusii etc?Desi inofensivi spre deosebire de caini,le luati gatul si apoi ii mancati cu sange rece,pentru ei de ce nu protestati?

    • xnici says:

      Dragul meu eu sunt vegana de ani de zile. Si majoritatea iubitorilor de animale sunt vegetarieni sau vegani. Chiar asta vorbeam la protest ca nu ranim nici macar o insecta. Imi aduc aminte de un reportaj in care un om considerat sfant in locurile respective, mergea cu o maturica pe strada si dadea insectele la o parte pentru a nu calca pe ele. Si in cazul in care nu stii, am protestat si pentru ele. In fiecare an de ziua mondiala a vegetarienilor. Nu numai ca daca nu mai mananci carne esti mai sanatos, dar daca nici nu ucizi fiinte nevinovate.
      Uite am postat mesajul tau care ca de obicei e plin de aberatii, dar asta numai pentru a anunta ca este ultimul de acest tip si am explicat de ce in ultimul post. Se vede ca nu ai studiat absolut deloc acest blog, ci te-ai aruncat cu capul inainte in piscina. Dar piscina nu avea apa. Ups

  5. Cat Blue says:

    Cine nu este bine documentat, mai bine sa nu comenteze. Si eu sunt vegetariana si nu omor animalele, care “ma deranjeaza”. Daca fiecare om, ar desfiinta , tot ce ii deranjeaza, nu ar mai ramane nimic pe pamant.

Leave a Reply

