Protest 10.09.2013, ora 9 – dovedeste ca nu ai abandonat omenia!

1175422_662868277059669_1142573769_n

 

MARTI 10.09.2013, ora 9, in PARC IZVOR, vis-a-vis de Palatul Parlamentului protestam pentru masuri cu adevarat eficiente si umane de gestionare a problemei cainilor abandonati pe strada!

Acesti caini provin din curtile oamenilor care nu au niciun fel de consideratie pentru viata. Ei nu au picat din cer si asa cum “eutanasierea” lor nu a rezolvat absolut nimic pana acum desi se aplica de peste 20 de ani (pana si Mihai Eminescu se plangea de existenta cainilor pe strada desi erau ucisi si atunci cainii), nu o va rezolva nici de acum incolo.
De ani de zile ne rugam sa fie adoptata legea sterilizarii tuturor cainilor pentru a opri robinetul abandonurilor. Acum ni se spune ca ceva ce nu s-a aplica NICIODATA nu a dat rezultate. Culmea solutiilor am putea spune, corect?
Ei bine, daca v-ati saturat sa fiti abuzati pe strada dvs. si copiii dvs. pentru simplul fapt ca sunteti oameni normali la minte si la suflet, daca v-ati saturat sa vedeti caini macelariti cu sadism pe strada sau sa asistati la cruntele hingheriade prin care gatul cainilor este strivit in lanturi sau clesti, va invitam sa veniti alaturi de noi, pentru a spune STOP MASACRULUI INUTIL! DA MASURILOR EFICIENTE DE STERILIZARE IN MASA!
Daca acum nu veti avea curajul sa opriti abuzurile, ele se vor extinde asupra tuturor categoriilor de oameni, iar cainii se vor inmulti in continuare.
Doar de noi depinde sa fim o tara civilizata, iar civilizatia nu se face prin crima.
Fie ca binele sa invinga!
Semnati si aceste petitii:

(sursa foto: Asociatia NUCA – Cluj Napoca)

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to Protest 10.09.2013, ora 9 – dovedeste ca nu ai abandonat omenia!

  1. Vasile says:

    Mare atentie! Maine este foarte important sa iesim. Era bine sa facem un protest spontan si astazi. Cred ca maine va fi tarziu. Din pacate.
    Din punct de vedere legal cum ii putem bloca?

    • xnici says:

      ATENTIE! A RAMAS OFICIAL ORA 9 pentru PROTEST! VENITI IN NUMAR MARE. COMISIA JURIDICA A ADOPTAT EUTANASIEREA DUPA 14 zile de adapostire. MAINE SE VOTEAZA IN PARLAMENT!!!!!!

      “Marti 10 septembrie 2013, intre ora 09.00 va asteptam la intrarea in Parcul Izvor, in fata Camerei Deputatilor in numar cat mai mare.Se va dezbate legea 771/2007.Macar o singura data va solicitam sa lasati orice treaba deoparte si sa fiti alaturi de noi sa fim impotriva eutanasierii cainilor fara stapan.
      Lasati orice alte probleme si considerati acest miting o prioritate nationala si trebuie sa fim in numar cat mai mare.”

  2. SciFi Worlds says:

    Trebuia iesit si protestat PANA la accident.
    Protestat fata de inactivitatea si nepasarea autoritatilor si fata de ONG-urile care au bagat in buzunar banii primiti.
    Acum e prea tarziu.
    Opinia publica e 99% pro eliminat cainii.
    Am si eu 2 caini si sincer? M-am saturat sa mi-i tot apar cand merg in parc. Da, ati citit bine, nu copii mi-i apar, ci proprii caini.
    Copii mei sunt mari, dar cainii mei sunt ambii inca pui si sunt zilnic atacati de o mini-haita ce-si face veacul in spatele unui restaurant.
    Sa se termine odata, oricum, dar sa se termine.

    • xnici says:

      eu personal am fost la zeci de proteste si eu personal am trimis sute de e-mail-uri deputatilor. ba mai mult am fost la deputati la usa. eu am ajuns impreuna cu o echipa la un deputat pdl (in 2011) si ni s-a trantit usa in nas. nu vreti sa intelegeti pur si simplu ca in perioada 2001-2008 au fost ucisi in Bucuresti numai 40.000 de caini (oficial, ca neoficial sunt mai multi) si erau caini pe strada in continuare, ba chiar o statistica arata ca numarul de muscaturi era in crestere. tocmai de aceea din 2008 militam pentru acea lege a sterilizarii tuturor cainilor.

      stii ce se va intampla acum? cainii deja sterilizati vor fi ucisi si locul lor va fi luat de alti caini nesterilizati. si nu stiu daca stiti dar de 2 ori pe an au loc nunti cand se strang peste 20 de caini care sunt foarte agresivi. 90% din cainii din Bucuresti erau sterilizati.

      uite exemplul Ploiestiului e foarte proaspat. a venit acum cativa ani o asociatie si a sterilizat toti cainii de pe strada si nu vedeai unul nesterilizat. s-a schimbat primarul si au inceput sa ucida la greu (ei nu s-au oprit niciodata). nu stiu daca ai fost recent in Ploiesti sa vezi cum este. pentru ca stiam ca erau caini sterilizati am intrebat de ce toti cainii de pe strada sunt nesterilizati. mi s-a spus ca toti cainii sterilizati au fost ucisi. am facut ochii cat cepele asistand la un spectacol de haite intregi in tot Ploiestiul. am fost sa protestam la Bucov sa nu mai omoare si ne-au ignorat.

      mi se pare asa o mare idiotenie sa sustii uciderea unor caini sterilizati. dar in fine. vor fi ucisi e clar s-a votat maine se adopta si veti vedea. dar stii ceva? ma bucur. sper sa va sfasie cainii cand isi fac nuntile. stii de ce? pentru ca atunci cand sunt in calduri se simt de la foarte multi km. si mai stii ceva? abandonurile nu se vor opri niciodata asa incat veti avea copii nu muscati, macelariti asa cum vor fi cainii. si sincer, asa cum voi jubilati acum, asa voi jubila eu atunci. de ce sa asist la un spectacol al groazei numai eu?

      am cerut masuri eficiente recomandate de Organizatia Mondiala a Sanatatii din 2009 (eu), altii din 2001. nu s-au aplicat. ceva care nu s-a aplicat niciodata, ni se explica, nu a functionat. pe bune? pai puteam eu sa intru in curtile oamenilor sa sterilizez cainii? nu. legea nu-mi permitea si sa nu credeti ca acum va intra cineva in curtile oamenilor. nu. daca dadeau legea cu sterilizare eu personal ma implicam sa aduc la cunostinta oamenilor ce trebuie sa faca. asa, sincer ma doare in cur.

      vreau sa fie ucisi toti cainii sterilizati si vreau haitele de caini nesterilizati in loc. sa va sfasie, sa va manance, sa nu mai ramana decat osul din voi.

      da, in acest moment va urasc pentru ca eu am crescut in macelul basescian si stiu foarte bine ce inseamna si stiu foarte bine ca nu da niciun rezultat. si ei stiu, dar ce buget au acum pentru ucis, mama mama. Basescu a cheltuit 13.000.000 euro si ar mai fi cheltuit daca ramanea la primarie.

    • xyz says:

      Esti sigur/a ca opinia publica e 99% pro-asa-zisa eutanasie? Si chiar de-ar fi asa, mizeriile ca tine si ca alti tot veti plati intr-un fel sau altul, garantat

      • xnici says:

        vor plati pentru ca tocmai am realizat ceva. astia ucid toti cainii sterilizati care vor fi inlocuiti cu caini nesterilizati. si sa vezi ce nunti vor face si sa vezi ce agresivi vor fi. cand voi vedea un om mutilat de haitele de caini ma voi simti razbunata. voi fi fericita. stiu ca vor muri acei caini, dar vor venii altii si altii si altii pt ca abandonul nu se va opri niciodata. de ce ar face-o?

  3. xyz says:

    Lume, lume, ascultati aici! In jurul orei 7 seara, astazi, am fost pe-afara, mai precis in parcul Izvor, unde ma duc de cele mai multe ori. Si ce vad io la una din iesirile din parc, cea din fata Casei Poporului? Multimea de idioti ucigasi. Asa cum spune si xnici, cred ca erau in jur de 100, poate mai putini. Imparteau oligofrenii pliante cu “Copilul tau are dreptul la viata” si alte kkturi. Printre altele scandau: “Nu vrem ciini”, “Fara maidanezi”, “Bucurestiul nu e cotet” si, mai ales, ceva, deosebit de cretin: “Vrem Legea lui Ionut”. Ati citit bine, “Vrem Legea lui Ionut”. Lumea din parc nu le dadea atentie, nu prea mare, si bine facea, normal. Pe o schiloada ochelarista urita cu spume de impartea “pliante” imi venea s-o fac praf…. Nu se poate, oameni buni, s-au sesizat si forurile internationale, trebuie sa se faca la un fel, sa nu se mai repete mizeria de cind a fost chiorul primar, cel putin nu la scara atit de mare daca altfel nu se poate….

  4. Vasile says:

    TREBUIE iesit in strada masiv si zilnic. Sa ne omoare intai pe noi. Poate asa lumea se va trezi.

Leave a Reply

