Nu postez comentariile pline de aberatii

Primesc tot felul de amenintari ca daca nu postez mesajele lor pline de furie nu stiu ce fac. Nu le voi posta niciodata pentru simplul motiv ca ridicati aceleasi probleme la care eu deja am raspuns prin intermediul articolelor de pe blog. Ma jigniti si nu consider ca sunt nevoita sa postez un mesaj plin de injurii doar pentru a va face pe plac. Libertatea exprimarii nu asta inseamna si nici democratia, prost inteleasa de altfel. Deci, inainte de a-mi mai lasa vreun comentariu (si aici ma refer la ucigasi), va rog sa cititi cap coada acest blog si apoi sa va ganditi bine, sa reflectati, sa incercati sa intelegeti si de-abia apoi sa-mi postati mesaje. Si pentru ca stiu ca daca sunteti persoane inteligente veti intelege foarte bine ceea ce am scris pe intregul blog si care este ideea cu cainii ABANDONATI pe strazi, iar daca nu sunteti persoane inteligente, nu merita nici macar sa va citesc mesajele, lucru pe care il fac in mod curent (ba chiar nu stiu cum se face ca aceste mesaje ajung tot timpul in spam). TOT ce am scris pe blog are sustinere stiintifica, prin urmare nu simt nevoia sa ma justitic in fata unor persoane care nu au capacitatea de a procesa niste informatii simle sau nu au bunul simt de a se informa corect.

Apropos nici amenintarile voastre de genul: daca nu public nu stiu ce mesaj omorati cainii. Atat va duce capul atat faceti, Asta este strict legata de constiinta si credinta voastra si nu ma priveste pe mine. Ucideti, veti plati mai devreme sau mai tarziu si gata. Daca Dumnezeu nu v-a inzestrat cu gandire superioara si va comportati mai rau decat niste animale, nu este vina mea.

Si inca ceva. Postez mesajele pozitive pentru a va face sa realizati ca nu suntem manipulabili asa cum va place sa credeti cu totii. Veti avea astfel ocazia sa cunoasteti oameni inteligenti, luminati la minte si la suflet, oameni care au niste mesaje logice si pline de iubire. Stiu ca pentru unii este imposibil de inteles, dar mie imi este foarte clar. In plus, fiind democratie, daca nu va place blogul, nu va obliga nimeni sa-l cititi sau sa-l postati. Blogul este facut STRICT pentru informarea celor care doresc sa se informeze, nu este un mijloc prin care voi sa va varsati nervii sau frustrarile. Pentru asta exista medicii psihiatri sau psihologi care va pot vindeca de angoasele de care suferiti.

 

Pentru cei care tot cereti solutii pentru problema cainilor si aveti impresia ca noi nu am facut nimic, desi batem la portile deputatilor si senatorilor de peste 5 ani de zile si ni se tranteste usa in nas, va mai rog inca o data sa aveti bunul simt sa cititi intregul blog. Nu mai raspund la provocari si la polemici. Mi-e scarba. Mi-e scarba de omul prost si care mai este si mandru de asta.

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

