Crima perfecta

Cu cat trece timpul cu atat banuielile mele legate de cazul Ionut devin din ce in ce mai reale. Un legist care nu-si face treaba, o politie care nu colecteaza toate dovezile si nu imprejmuiesc locul crimei pentru a face cercetarea in mod corect, un Parchet care se ante-pronunta in acest caz, ba se fac probe ADN, ba nu se fac, ba exista rezultatele, ba nu exista.

Iar toate aceste lucruri ma fac sa cred ca cineva a facut crima perfecta. Cine plateste avocatul familiei Anghel si de ce si-a luat avocat instant? Spuneau ca nu au posibilitati, ori avocatul pare un leu furibund care apara cu orice pret familia. De ce o apara? De ce are nevoie de aparare? Un avocat care nu va permite sub nicio forma dezhumarea cadavrului. De ce oare? Ce ar avea de ascuns? Dincolo de suferinta familiei sa zicem, este o cercetare care implica si niste persoane acuzate pe nedrept care au dreptul sa faca o investigatie de terta parte.

Politia incredinteaza probele (cainii in acest caz) celor de la ASPA. Sa nu uitam ca si ASPA a fost invinuita in acest caz. Pai tu ce faci, dai probele criminalului???

Daca cineva a comis crima perfecta, pentru ca acel copil avea sute de muscaturi sa zicem, medicul legist nu a mai facut nicio examinare, iar politia nu s-a sinchisit sa studieze probele, sa le retina, sa faca mulajul si proba ADN, asa cum initial au declarat ca vor face, nu inseamna ca oricine poate comite o astfel de crima si isi poate ascunde urmele dand vina pe maidanezi? Nu se creeaza un precedent periculos in acest caz?

Observ un nivel de incompetenta crasa in toate institutiile statului si lumea este fericita. De ce nu va ganditi ca poate un nenorocit e in libertate sau poate un caine de lupta periculos cu un stapan iresponsabil sau cine stie ce alte fapte se ascund in spatele acestei mascarade?

De ce oare a inceput aceasta campanie furibunda, tocmai acum cand detaliile cazului sunt neclare, cand probele au fost viciate, cand legistul nu si-a facut datoria? De ce nu a contat celalalt copil muscat? De ce tocmai acum? Nu cumva pentru a deturna atentia de la adevaratul vinovat? Nu cumva vinovatul are acces la aceste institutii si le poate controla dupa bunul plac si interes?

Nu cumva acum oricine vrea sa ucida un copil, dupa ce il violeaza  sau il maltrateaza sa zicem in prealabil il poate da de mancare la caini? Isi ascunde urmele, legistul da vina pe maidanezi, desi habar nu are daca ei au fost sau nu de vina, ci doar isi da cu parerea in mod neprofesionist si uite asa putem avea parte de multe crime?

Raman la parerea ferma, din ce in ce mai ferma ca acel copil a cazut victima altcuiva, poate chiar cineva cu multa putere de influenta, poate chiar cineva care detinea acel caine de lupta care era plimbat zilnic in zona… un politician. Sa nu uitam ca politicienii au sarit extrem de rapid sa ceara uciderea cainilor. Un act suspect si iresponsabil de atlfel.

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to Crima perfecta

  1. Mara says:

    In opinia mea, ar fi absolut necesar ca sa se compare ADN-ul victimei cu ADN-ul parintilor. Din moment ce cadavrul nu mai avea fata si scalp, teoretic se putea ca in locul lui Onut in sicriu sa se afle cadavrul unui alt copil… mort in cu totul alta parte, dat sa fie muscat de caini de lupta si aruncat acolo. De ce sa nu luam in calcul si ipoteza ca Ionut, de exemplu traieste? Vom vedea daca parintii lui Ionut peste vreo luna, doua nu vor spune ca din cauza amenintarilor (de pe FB!) trebuie sa-si mute domiciliul undeva in strainatate si plece intr-o destinatie necunoscuta.

    • xnici says:

      Pun pariu ca vor pleca din tara, daca nu sunt deja plecati din tara. Apropos de amenintarile de pe facebook. Ce fel de parinte isi face cont pe facebook dupa moartea copilului? Mai ales cand se presupune ca ai acasa un copil in stare de soc. Adica tu stai linistit pe chat si instigi la ucidere, in timp ce celalalt copil este in suferinta? Si apropos la inmormantare se presupune ca a fost si fratele, eu asa am citit. De ce nu erau parintii alaturi de copilul lor? De ce nu il tineau langa ei? Asa ar fi facut orice parinte in starea asta.

      • xyz says:

        Daca pleaca din tara, fiti sigur ca vor fi protejati de serviciile secrete in slujba carora sint. Ar trebui dati in git si acolo, in strainatate, dar cine sa o faca?

      • xnici says:

        NOI!

  2. Manil Otilia says:

    legistul sub nici o forma nu si-a facut meseria cum trebuie,si ce este interesant e tocmai un legist palestinian…nu inteleg si nu vreau sa inteleg de ce nu s-a facut probele de ADN ?trebuie facut dreptate,trebuie sa iasa adevarul la iveala..un criminal este liber NU cainii maidanezi l-au ucis pe acest copil !parintii cit si bunica sunt vinovati !!!Ma macina un gind sinistru ! am inteles ca din ionut au ramas doar talpile,iar restul corpului a fost mutilat si desfigurat de cainii maidanezi..de unde stim noi ca era chiar ionut????poate ca era cu totul un alt copil care sa fi fost un copil al strazii si l-au transat, si l-au dat la cainii…Pantofii sau sandalele,se puteau prea bine incalta la celalalt copil,si asa ca….poate ionut a fost vindut..ca am inteles ca parintii au o stare financiara destul de….si asa ca acum au un avocat care nu lasa deshumarea acelui copil…poate ca imaginatia mea a luat-o razna,dar sunt probe ca acel copil care este inmormintat este intradevar ionut????grupa de singe coincide cu cel al parintilor????

    • xnici says:

      Nu putem stii decat ce vor inventa ei in raport. Va dati seama ca eu din acest moment nu mai cred absolut nimic si cred ca totul va fi o inventie. Atata timp cat ei nu si-au facut datoria si au aruncat in aer niste speculatii pure, ii cred in stare de orice. Chiar si ca acel copil nu este al lor.

    • xyz says:

      Ziceti ca, conform marturiilor (false, normal), au ramas doar talpile din “Ionut”? Vai, dar ce minciuna convenabila…. Asa nu i se va putea vedea fata/restul corpului niciodata, nu se vor putea efectua analize pe ramasite, deci ipotetic nimeni nu va afla adevarul despre identitatea acelui copil, fie el Ionut sau altul, “famiglia” s-a scos, si-a facut datoria, cu protectie si binecuvintare de la primul chior al tarii, Oprescu&Co. Perfect, intr-adevar. Dar adevarul tot va iesi la iveala, indiferent cind.

    • xyz says:

      Legist palestinian? Cool. Cumva ruda cu Raed Arafat? E nevoie sa pun pariu? Pai dragul de Arafat si-a tradat natia si lucreaza in serviciul MOSSAD, chiar credeti ca e un simplu medic, un neica nimeni? Nu e, tata, nu e….

      • adriana says:

        nu cred ca e cazul sa o luam razna in ceea ce il priveste pe arafat. lasati-o mai moale. iar ca legistul era cine stie ce natie, nu cred ca au spus undeva ca era palestinian (nu manipulati! ca tocmai de asta ne plangem peste tot) nu are nici o relevanta. acolo unde muncesti esti capabil sau nu, asta conteaza!

      • xnici says:

        iar in acest caz, avem de-a face fie cu un incompetent, fie cu altceva.

  3. adriana says:

    acum 5 ani mi-a murit cainele, un metis de coolie cu ceva. era un caine cu personalitate. ne iubea foarte tare, nu concepea sa plecam undeva fara el, nici macar la servici, de aceea sarea gardul si venea dupa noi, eram disperati, intarziam la servici pt ca trebuia sa il prindem si sa il inchidem in casa. am fost si la politie din cauza lui, un vecin ne-a reclamat ca intra in curtea lui si el nu putea merge la wc-ul din fundul curtii🙂 din cauza lui, ceea ce nu prea era adevarat, pt ca nu era un caine agresiv si, de obicei, dormea pe fotoliu. iar intr-o zi a inceput sa vomite si sa nu mai manance. initial am crezut ca e un deranjament cum mai au cainii dar, dupa doua zile,cand nici macar apa nu a mai vrut sa bea am chemat veterinarul care ne-a spus ca e intoxicat cu ceva si i-a facut niste injectii. din pacate, i-a fost din ce in ce mai rau, iar in a cincea zi a intrat in coma. au fost zile si nopti cand am stat langa el tot timpul, langa fotoliul lui, ii umezeam noi botul cu apa. pana la urma, am decis ca poate un alt veterinar ar putea sa mai faca ceva. al doilea veterinar, ne-a spus ca era turbat !! si ca trebuie “adormit”. l-a “adormit” si in urmatoarea ora am fost asteptati la directia sanitar-veterinara cu cainele pt analize. “directia” nu e in orasul nostru si noi nu avem masina asa ca a fost o intreaga aventura sa il ducem. tot ce vreau sa spun este ca si atunci, in 2007, era o campanie de manipulare la tv, cum ca tara este impanzita de caini turbati. dupa o luna de la moartea cainelui nostru am primit un buletin “oficial” scris cu pixul, dar care avea o stampila, cum ca intradevar a fost turbat. in luna respectiva a trebuit sa ne vaccinam preventiv pt turbare, pt ca nu stiam rezultatele inca, toti membrii familiei mele plus toate persoanele care au fost la noi in acea perioada. vreau numai sa spun ca in aceeasi perioada aveam si o pisica, care nu fost vaccinata “preventiv” decat abia dupa o luna si ceva, cand am primit rezultatul “oficial” si cand, deja eram in ziar cu “un caine si o pisica care au fost eutanasiate”. vreau sa va spun ca pisica mea traieste bine mersi si azi, iar peste putin timp va implini 10 ani. si, in acelasi timp, am rugat o cunostinta sa se intereseze de rezultat, ne tinea la curent tot timpul si asa am aflat ca, de fapt rezultatele sunt neconcludente. stiu ca am scris o poveste lunga, si va rog sa ma scuzati, acum am un husky, de care nu ma mai pot mira ce caine minunat este, o “maidaneza”, ca asta e cuvantul folosit in ultimele zile, pe care tot husky mi-a adus-o in curte (noi stam sub o padure) si pe care am sterilizat-o, e foarte dragalasa, si doua pisici. iar dupa primul meu caine am plans nu o zi sau doua, ci vreo trei ani. nimeni nu putea sa vorbeasca despre caini in prezenta mea si eu sa nu izbunesc in plans. poate credeti ca sunt deplasata, dar era membru al familiei mele asa cum este fiica mea, sora, fratii si parintii mei. si culmea, cei care mi-au facut un mare bine sunt cainii strazii mele, care ne insotesc cand scot cainele la plimbare de suntem mai ceva ca in filmul “doamna si vagabondul” doar ca e invers la noi, doamna doarme pe strada. va rog sa ma scuzati pt un post asa de lung.

    • xnici says:

      nu sunteti absolut deplasata. Asta nu inteleg nici eu. Cum poate cineva sa fie atat de insensibil sa nu planga cand isi vede copilul in cosciug? Mama se uita cand in sus, cand in stanga, cand in dreapta. Tatal era incruntat intr-o prefacere de plangere. Nu exista asa ceva. Oricate medicamente ai lua. Am fost la o inmormantare a fratelui unei prietene. Nu m-am putut opri din plans. Am luat si un calmant si degeaba. Cumva acele medicamente rup orice in tine? Si declaratiile pe care le-au facut parintii despre copil ca asta este ca trebuie sa lase trecutul in urma, bine ca mai au un copil. Pe care copil il neglijeaza ca stau toata ziua pe facebook, nu? Sa dea in cap cainilor si noua tuturor

  4. adriana says:

    de fapt, am vrut sa spun, cu o poveste asa de lunga, ca nu se poate sa nu fi marcat de o tragedie care se intampla in familie, indiferent ca e om sau animal. acum trei ani a murit tatal meu, practic in bratele mele. merg la cimitir si vorbesc cu el, sunt suparata ca a plecat asa de devreme.

Leave a Reply

