Vor muri toti cainii, dar de asta nu scapati!

Vor muri toti cainii spre satisfactia mamicilor psihopate, dar de asta nu scapati in veci:

http://ziuadevest.ro/actualitate/32937-ucis-pe-zebr-de-o-oferi-incontient.html

http://www.mediafax.ro/social/sibiu-copil-de-zece-ani-ucis-de-un-tir-pe-trecerea-de-pietoni-8368031

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/soferul-care-a-lovit-mortal-doi-tineri-pe-o-trecere-de-pieton-iar-apoi-a-fugit-a-fost-arestat.html

http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/2007-08-07/copil-ucis-pe-trecerea-de-pietoni-de-un-afacerist-chinez.html

http://www.ziare.com/constanta/stiri-actualitate/tragedie-in-constanta-copil-de-patru-ani-ucis-in-fata-bisericii-2899250 (ce coincidenta – tot un copil de 4 ani, dar ce bine ca a fost ucis de o masina si nu de un caine… cu toate astea nu am vazut mamele psihopate sa ceara eutanasierea tuturor soferilor pentru ca exista un potential agresiv in ei si pot ucide oricand un om nevinovat. interesant , nu?)

Mai vreti?

Iata si o statistica din anul 2012

http://www.trm.md/ro/social/14-copii-au-decedat-in-accidente-rutiere-de-la-inceputul-anului/

 

Dar ce bine ca nu sunt ucisi de caini, ci de iresponsabilitatea parintilor, soferilor etc. Pai sa dea Domnul ca niciun caine sa nu mai omoare de acum incolo un copil, sa nu cumva sa-i mai faca concurenta omului! Omul superior tututor, chiar si lui Dumnezeu.

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Vor muri toti cainii, dar de asta nu scapati!

  1. Daniela Scandinavia says:

    bine spus !! toata stima, domnule !!

  2. Ioana says:

    Sunt mama si-mi iubesc copilul mai mult decat orice, atat de mult incat il invat sa iubeasca animalele si mediul inconjurator.

    • xnici says:

      felicitari! iesisem cu catelul meu care iubea foarte mult copiii, dar pentru ca avea dizabilitati si mi-era teama ca na pana la urma nu stii cum se sperie copilul sau cum reactioneaza el speriindu-se aveam grija sa nu-l las sa se apropie. dar intr-o zi, iesind la plimbare s-a apropiat de un bebelus. a intins boticul spre manuta lui. Eu il trageam, cand mamica bebelusului mi-a spus sa il las pentru ca ea isi creste copilul cu iubire fata de animale. m-a impresionat si dupa ce am schimbat cateva vorbe am plecat multumita ca am intalnit o astfel de persoana. la polul opus, cu cealalta catelusa a mea, la fel de prietenoasa cu strainii s-a apropiat de un mascul “feroce” pe numele lui barbat. daca l-ati fi vazut cum se ondulase tot exact ca o balerina va bufnea rasul. pe bune, astia care ucid animalele si se tem de ele, mai ales barbati fiind sunt de toata jena. cum sa ai asa ceva la usa?

      • Ioana says:

        Cunosc copii care iau maidanezii de gat si-i pupa.NU sunt multi, e adevarat, dar sunt. Istericele alea de mame, care-si spala copilul de 10 ori daca pune mana pe un caine sau care, mai rau, tipa ca din gaura de sarpe daca copilul se apropie de caine, nu sunt normale la cap. Cat de frumoasa e iubirea unui caine pentru un om; ma simt norocoasa ca iubesc animalele; tocmai am vazut filmul ” Hachi, a dog’s tale” si am plans de mi-au secat lacrimile.
        Cat despre barbatii de care zici ca numa barbati nu sunt, in momentul asta nu ma consoleaza mai deloc; astia, care-si masoara fortele cu animalele, sunt niste brute. Am trait saptamanile astea cu durerea-n suflet si nu cred ca durerea asta va trece vreodata. Sper ca se va diminua. Plang si fetita mea vine la mine: mami, nu mai plange te rog si ma ia in brate.

  3. Ioana says:

    Cunosc copii care iau maidanezii de gat si-i pupa.NU sunt multi, e adevarat, dar sunt. Istericele alea de mame, care-si spala copilul de 10 ori daca pune mana pe un caine sau care, mai rau, tipa ca din gaura de sarpe daca copilul se apropie de caine, nu sunt normale la cap. Cat de frumoasa e iubirea unui caine pentru un om; ma simt norocoasa ca iubesc animalele; tocmai am vazut filmul ” Hachi, a dog’s tale” si am plans de mi-au secat lacrimile.
    Cat despre barbatii de care zici ca numa barbati nu sunt, in momentul asta nu ma consoleaza mai deloc; astia, care-si masoara fortele cu animalele, sunt niste brute. Am trait saptamanile astea cu durerea-n suflet si nu cred ca durerea asta va trece vreodata. Sper ca se va diminua. Plang si fetita mea vine la mine: mami, nu mai plange te rog si ma ia in brate si are numai trei ani.

Leave a Reply

