HA!

“Avocatul Bărbuceanu ne dezvăluie modul şocant cum tatăl copiilor a aflat de la televizor ce s-a întâmplat: “Omul a văzut la televizor ştirea. Şi a presupus că e vorba de copiii şi de mama lui. Nu avea telefon bunica, pentru a putea să o sune. Şi-a sunat soţia şi i-a spus: «Uite, Ionuţ e mort!». Şi asta cu toate că nu avea certitudinea. Eu n-aş fi făcut aşa ceva”.
Ce a făcut tatăl lui Ionuţ după ce şi-a sunat soţia? Evident, a mers la faţa locului, să vadă cu ochii lui dacă fatidica presimţire se adevereşte. “După ce şi-a sunat soţia, clientul meu a plecat în parc, acolo unde auzise de la televizor că s-a întâmplat nenorocirea. Când a ajuns, era deja poliţia. S-a dus la aşa-zisa recunoaştere, pe care chiar el a solicitat-o. Pentru că nu văzuse nimeni din familie copilul, deşi era jupuit, nu mai avea haine pe el, era mâncat de câini. Tatăl a insistat: «Vreau să-mi văd copilul!»”.
Bogdan Bărbuceanu continuă povestea despre tatăl copilului ucis: “Şi-a văzut copilul, pe Ionuţ, acolo unde a fost găsit, deşi se pare că nu acela e locul unde s-a întâmplat incidentul, pentru că pete de sânge, multe urme de sânge s-au găsit în altă parte”. Întrebat dacă se ştie cine l-a dus pe copil din locul unde ar fi fost omorât de câini în locul unde a fost găsit, avocatul Bărbuceanu spune: “Se presupune că acei câini!”. Am întrebat şi dacă există cumva urme că ar fi fost târât, dar avocatul a precizat că “nu, nu sunt urme de târâre!”. Procurorii trebuie să pună urgent cap la cap toate probele, să audieze toţi martorii şi, evident, toţi suspecţii, pentru a ne spune, cât se poate de repede, cine se face vinovat de faptul că nişte fiare lăsate slobode AU SFÂŞIAT ŞI OMORÂT… UN ÎNGERAŞ DE COPIL.”

sursa:  http://www.ziarulring.ro/stiri/eveniment/220485/Av-Barbuceanu-Tatal-copilului-si-a-sunat-sotia-Uite-Ionut-e-mort-Vezi-cum-a-presimtit-Valentin-Anghel-ca-fiul-sau-a-fost-ucis-de-maidanezi

Nici eu nu as fi facut asa ceva. In primul rand te gandesc ca iti sunt in siguranta copiii, nu ca sunt morti. Si nu spui: uite Ionut e mort ca si cum nici nu te afecteaza. Bai, sunteti cretini romanilor!!!!
Astia vor stoarce bani la greu si vor incrimina oameni nevinovati pentru ca sunteti niste prosti!!!
Si apropos, domnu’ avocat, noi avem o problema unde si cum s-a intamplat pentru ca este foarte important, mai ales ca suntem extrem de determinati sa aflam adevarul si iata ca ni-l spui chiar dumneata. Copilul nu a fost tarat de caini desi asa pretinzi, copilul a fost gasit in alt loc decat in cel in care s-au gasit urmele de sange, ba chiar ne socheaza faptul ca tatal copilului e paranormal si a stiut el asa la multe ore dupa ce bunica a plecat cu copiii in parc ca tocmai copilul tau e acolo. A si daca tot stateai acasa si frecai frunza uitandu-te la TV, de ce dracu nu te-ai dus si mataluta cu copiii in parc, ba mai mult se pare ca i-ai si lasat noaptea acolo.
Pentru mine e un caz clasat si NU CAINII SUNT VINOVATI!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to HA!

  1. Puiu says:

    Am urmarit cu mare atentie acest caz; nu numai pentru ca am presimtit valul de violenta care urma sa se abata asupra cainilor maidanezi….

    Tatal lui Ionut, dupa modul in care s-a comportat in acele zile, ar trebui decorat…
    M-a surprins modul in care a raspuns ziaristilor ” aruncam banii pe telegondole si nu facem nimic pentru copii…”. Ceea ce s-a intamplat ulterior este o suma de excitatie prin presa audio-video si, nu mi-e frica sa spun, incurajarea motivanta si motivata a diverselor grupuri de interese – de la posesorii de caini de lupta pana la manuitorii de fonduri din primaria mosului senil Oprescu.

    Este regretabil ca acest om nu si-a pastrat luciditatea, dar nu poate fi acuzat de nimic; cei vinovati sunt in primarie si in presa – in special in cea audio-video.

    Mie imi vine greu sa inteleg cum un individ educat in spirit crestin, cum este Mihai Gadea, se comporta atat de vulgar, de crud, de needucat, de mincinos; Gadea nu inseamna nimic si nu va insemna nimic fara segmentul de telespectatori educati si empatici care astazi incearca sa afle adevarul! Este greu de acceptat ca Mihai Gadea si Traian Basescu sunt ca doi frati dintr-o tulpina…Adica, la fel de idioti, sfertodocti, mincinosui si interesati…Si cruzi, inumani!

    Nu-mi ramane decat sa- transmit pe aceasta cale, pentru ca mi-a interzis intrarea pe pagina lui de FB: ” sa-ti fie rusine, Mihai Gadea! “.

    • xnici says:

      Adearul supara. Eu atat ii doresc, sa aiba rating doar de la ucigasii de caini. Mai mult ca sigur ca va ajunge in scurt timp la sapa de lemn. Antena 3, ucigasii de catei! Nu uitati, scoateti posturile instigatoare din grila. E simplu. Pur si simplu le inlocuiesti cu posturi educative, daca mai sunt, daca nu, aruncati televizorul pe fereastra. Nu pierdeti nimic, ci castigati foarte mult timp liber pentru a va ocupa de ceea ce va este pe plac.

  2. borg says:

    natiune de criminali betivi si idioti!!!

    • xnici says:

      Ei da, asta da. Era un nene in masina cand ma duceam spre casa si ii zice soferului: “am baut aseara pana nu am mai stiut de mine si acum ma duc sa beau o bere sa-mi limpezesc mintea”. Prima oara m-a bufnit rasul si mi-am amintit ca ultima oara cand am baut o gura de bere numai limpede nu-mi era mintea. La cate burti umflate de bere vad in ultimul timp nici nu este de mirare ca au pus botul la manipularile acestei familii.

Leave a Reply

