Preoti adevarati despre eutanasiere

Tocmai cand imi pierdusem credinta in biserica, mai ales dupa declaratiile Patriarhului, care instiga subtil la ucidere, iata ce emisiuni mi-au fost transmise de o prietena de lupta. Va multumesc pentru darul pe care mi l-ati facut. Asa iti dai seama cine este demon si cine este om al lui Dumnezeu in biserica in care slujeste. Este foarte important.

 

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Preoti adevarati despre eutanasiere

  1. xnici says:

    Aici nu mai este nevoie de comentarii. Pur si simplu ascultati si fiecare sa faca dupa cum ii dicteaza constiinta, demonul sau Dumnezeu. Noi, iubitorii de animale, avem o unealta data de Dumnezeu pentru a discerne binele de rau. Este un dar. Dincolo de suferinta, este un dar care ne face sa evoluam. Am avut o lectie pretioasa de invatat acum: compasiunea si iubirea fata de intreaga creatie a lui Dumnezeu. Unii au invatat-o altii nu. Si unii si ceilalti vom suporta consecintele faptelor noastre. Suntem doar furnicute in mainile lui Dumnezeu si nu ne pune nimic mai presus de nimeni. Dar pentru asta iti trebuie suflet si constiinta.

  2. dana says:

    cine e prezentatorul? n-am auzit d postul asta. e doar p net? dc nu-l am in grila d programe??
    ma bucur sa vad si ratiune si bun simt, si suflet… foarte coerent discursul sfintiei sale. intr-adevar, mare deosebire fata d marele tepar daniel

Leave a Reply

