Sunt vegana!

Pentru ca m-au inebunit niste cretini pe aici ca vai sunt impotriva uciderii cainilor, dar nu am probleme sa ucid pentru a manca alte animale si pentru ca vreau sa le arat cat sunt de penibili cu aceste comentarii, trebuie sa le dau peste nas. Dementilor, sunt vegana! Stiti ce inseamna asta? Ce dracu sa stiti. Dar uite ca nici nu va spun, pentru ca vreau sa vad daca sunteti in stare sa dati o cautare pe “goagal”.  Stiu ca in ciuda faptului ca aveti atat de multe surse de informare, preferati sa fiti niste dobitoci care inghit totul pe nemestecate si nici nu digera bine ca se si caca imprastiat, asa incat imi dau seama ce provocare este sa va informati.

Si pentru ca am un chestionar pentru cititorii mei cu intrebarea: ce tip de vegetarian esti? trebuie sa va spun ca 61% dintre cititori sunt vegetarieni sau vegani, asa incat cred ca vi s-a raspuns si la aceasta intrebare (presupun ca ceilalti 31% sunteti voi ucigasii de animale si de oameni, caci cam asa arata toate sondajele)

Si acum vine si intrebarea mea: daca sunt vegana si ma opun uciderii cainilor cat este de moral sa accept finantarea acestui macel din banii cu care eu contribui la bugetul de stat si la bugetul local????

i-am-vegan fc,550x550,black

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Sunt vegana!

  1. Mda … si pe mine m-au inebunit astia … tu vorbesti de uciderea cainilor si ei o intorc “dar de ce nu te deranjeaza uciderea mieilor”. Bai ma deranjeaza, imi e mila, si oricum nu asta e topicul.
    Cand le-am zis “si sunt si vegetarian, muncesc sa ajung vegan” reactia a fost “nu va crede nici dracu, stiu eu ca mancati sunca si saorme”.
    I rest my case. N-ai cu cine.
    Si oricum … si daca as manca carne … aici e vorba de caini … cum sa iti inchipui ca putem deveni o societate civilizata care nu paraziteaza naimel si face genocid pentru a le manca, cand noi inca nu suntem capabili sa nu ne mai ucidem companionii? Oricum le-am promis ca deindata ce uciderea companionilor va fi interzisa prin lege ne vom concentra pe bietii miei si pe interzicerea oieritului … se pare totusi ca nici asta nu i-a satisfacut !

    • xnici says:

      Noi am facut in Bucuresti si actiuni pro veganism. Oricum astia sunt dementi. Spuneau zilele trecute ca adoptam caini in loc sa adoptam copii contrazicandu-se singuri. Pai parca ziceati ca nu iubim copiii si ca nu adoptam caini. Ei pur si simplu sunt bolnavi psihic. Astis platesc numai prosti sa comenteze. Acum imi scriu astia de la USL suparati ca si-au dat cu stangul in dreptu. Stiti ca fiecare partid are mesaje sablon. Aceeasi exprimare acelasi limbaj de lemn. Aia de la pdl au un stil jignitor din start, astia de la usl cica iubesc animalele dar le dau cu lopata in cap. Lupta politica dintre ei se rasfrange asupra fiintelor nevinovate din pacate.

  2. coco says:

    buna,

    eu mananc carne, recunosc. chiar zilnic.

    dar asta nu inseamna ca imi doresc sa mananc un ghita care a fost injunghiat si a murit inspaimantat (la noi, sustinatorii “eutanasierii”, nu sunt de acord cu asomatorul de craciun – ca nu e spiritul craciunului daca nu guita sarmanul)

    si asta nu inseamna ca trebuie sa-ti bati joc de puii de gaina, doar pentru ca vor muri.

    sau sa siluiesti vita samd (ca mintea psihopatilor absoarbe toate ideile proaste).

    si mi se pare strigator la cer ca sunt oameni (autointitulati 99%) carora li se strica carnea in frigider, ca au bani si cumpara mai mult decat au nevoie, si apoi o arunca. n-o dau nici unui cersetor amarat, nici unui caine.

    asta e batjocura fata de sacrificarea animalului, asa cum isi bat joc de natura (paduri, ursi, ape, u name it).

    • xnici says:

      Mi-am adus aminte de romanasii din SUA care au sacrificat porcul in strada in acel mod barbar cu care sunt obisnuiti. Si au fost amendati si daca nu ma insel si inchisoare.

  3. midnight says:

    Și eu sunt vegană. Subscriu.

  4. s.h. says:

    redau o parte dintr-un mesaj postat pe alt site:

    “Ahh, si argumentul suprem: te dai crestin si mananci pui (cu bale!), si omori gandaci si sobolani, dar pe caini ii protejezi – ipocrit nenorocit.

    Flacai si fete, sa va explic ceva: fiecare animal cu rostul lui. Cainii nu sunt de haleala (prin unele locuri da, dar noi nu stam acolo). Cainii: apara case, pe stapani si pe familie, salveaza alpinistii rataciti, insotesc orbii, au efect terapeutic asupra autistilor si sunt, prin firea lor, animale predispuse la supunere si gata sa isi protejeze stapanul. Deci nu sunt nici daunatori ca sobolanii, nici buni de mancat ca gainile, si nici nu dau lapte ca vaca. Rolul cainilor: PROTECTIE!”

    ps: nu sunt vegana

  5. Mircea says:

    Eu mananc carne (peste, pui, vita si porc), dar asta nu inseamna ca sunt de acord cu uciderea gratuita a cainilor, care nu degeaba sunt numiti “cei mai buni prieteni ai oamenilor” (categoric mai buni decat sunt oamenii unii fata de ceilalti).

Leave a Reply

