Poate ca totusi exista un Dumnezeu

Mare parte din Romania a fost zguduita de cutremur azi dimineata. In momentul in care familia Ang(hell) a inceput instigarile la uciderea cainilor, Galatiul, reprezentativ de acum pentru cruzimile cu care isi trateaza animalele (desi nu este singurul) a inceput s fie zguduit de cutremure mici si dese. Parca, cumva Dumnezeu ne avertiza ca e timpul sa ne oprim. Si nu am facut-o. Am continuat cu cruzimile cautand tot felul de explicatii care mai de care mi fanteziste pentru aceste cutremure, in loc sa cautam in sufletul nostru negru.

Va spuneam ca pentru tot ce se intampla, simt ca Romania va fi zguduita mai puternic pana se va trezi din somnul de moarte. Si nu au trecut decat doua zile de cand adaposturile de stat au inceput sa-si inchida portile si sa anunte cel mai mare macel. Au facut-o cu satisfactie, au batut oamenii si i-au amenintat cu politia. Un cutremur de 5.5 grade de-abia daca  ridicat cateva semne de intrebare.

Din pacate, oamenii nu se vor opri si asa cum ne avertiza si Arsenie Boca, Bucurestiului, cel care da tonul crimelor intotdeauna, e posibil sa fie ras de pe fata pamantului de un cutremur mare. Credeti ca atata suferinta ramane fara ecou? Chiat credeti ca Ionut este Iisus? Ionut, in numele caruia s-a facut o lege care varsa sangele nevinovat al sute de mii de animale si oameni nevinovati? Chiar credeti ca Andreea Felicia Ang(hell) este Fecioara Maria? O Fecioara pesemne extrem de razbunatoare si sangeroasa.

Totul se plateste, iar crima colectiva, sadismul si cruzimile la care au fost supuse animalele in ultima luna si torturile la care am fost supusi noi, nasc energii negative care ajung pana la Dumnezeu si inotdeauna inapoi.

 

Dragii mei iubitori de animale, veti fi si voi victime a tot ceea ce se va intampla. Ma rog lui Dumnezeu sa va crute viata, sa fiti protejati voi si familiile voastre, copiii vostri buni si iubitori. In ceea ce-i priveste pe ceilalti, praful si pulberea sa se aleaga de ei. In ceea ce ma priveste, cum o fi voia Domnului.

Dar daca nu mi se intampla nimic, promit sa vin sa salvez cat mai multa lume. Va voi intreba inainte daca iubiti animalele, daca aveti animale, daca ati facut vreun rau unui animal de pe strada. Daca ati facut rau, nu numai ca nu va voi salva, dar voi avea grija sa va ingrop mai adanc sub daramaturi, fara niciun regret, cu riscul de a-mi face noi pacate.

 

Fie ca Dumnezeu sa zguduie aceasta tara, pana cand masacrele vor inceta! Poate ne-am adresat cui nu trebuie in toata aceasta suferinta. Ignorati in tara si in UE, am uitat de Dumnezeu. Haideti sa-l regasim cu totii si sa-i cerem sa faca dreptate. Prin orice mijloace!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

21 Responses to Poate ca totusi exista un Dumnezeu

  1. ELENA says:

    Familia ANGHEL-intruchipeaza SATANA,isi vand sufletul si copilul pe cativa arginti!Cei care maltrateaza si fac rau animalelor nu le pot dori decat ca Dumnezeu sa le aduca aceeasi soarta!

  2. GoutteDeReve says:

    Oricare dintre noi care a simţit cu adevărat oroarea a ce se întâmplă, dinainte chiar de a se întâmpla (pentru că nu cuvântului “eutanasie” din dicùionar am spus cu toţii NU, ci implicaţiilor acestui termen şi ce se ascunde de fapt în spatele lui) s-a gândit şi la faptul că există un Dumnezeu care ne va da o palmă bine meritată… Îmi e teamă de cutremure la fel de mult pe cât mă tem de prostie, pentru că, de astea două, nu te poţi ascunde, nu te poţi proteja, nu poţi scăpa… Nu vreau să plătesc pentru crima altora nici prin mâinile mânjite de sângele vărsat de alţii, fără voia mea, nici prin ruşinea de a fi român, nici prin pedeapsa dată de divinitate… Dar crima asta colectivă nu poate rămâne fără urmări… Voi suporta consecinţele alegerilor făcute de alţii cu revoltă, dar cu capul sus, pentru că, în ciuda a tot, nu pot decât să le aprob…
    P.S. Numărul de la Animal Helpline funcţionează? Pot apela la ei în caz că întâlnesc un animal care are nevoie de ajutor?! Te întreb, pentru că le-am scris să-i întreb, dar n-am primit răspuns. Singură n-aş şti încotro să o iau, mă pot baza pe ei, sau îmi spun că nu pot interveni în alt oraş? Ştii ceva despre asta? Sunt din Ploieşti…🙂

    • xnici says:

      daca maine mor intr-un cutremur mare o voi face cu bucurie, stiind ca acest pamant se va curata de ucigasi. pamantul asta nu ne merita. nu-l iubim, nu stim sa-l protejam, sa-l respectam.
      nr. de la helpline a fost suspendat o perioada, dar ce pot sa va spun, dupa ce am vorbit ore in sir cu un voluntar de acolo este ca politia a facut pierdute toate plangerile, inclusiv cele cu date certe, cu martori. asta se intampla la nivelul anului 2011.

      • GoutteDeReve says:

        OF! Tocmai când era atâta nevoie de ei… Avem nevoie de un număr de urgneţa pentru animale… N-am întâlnit încă nici un câine ntr-o stare care să necesite intervenţia mea urgentă dar…. Mă aştept la fiecare pas… Iar atunci, nu ştiu încotro aş lua-o!
        Nu vreau să mor să mor într-un cutremur. E reala mea obsesie, fiind în zonă seismică. Şi mai ales, NU din cauza unora. Ar fi penibil.

      • xnici says:

        v-am raspuns pe e-mail.

      • GoutteDeReve says:

        Mulţumesc mult!🙂

      • GoutteDeReve says:

        Am pe blog fotografia drapelului însângerat…îmi permiteţi să pun ca link o trimitere către postarea din 30 septembrie? Dacă cineva e nelămurit şi curios…

      • xnici says:

        da,va rog

    • INVATATURA DE MINTE says:

      INTOTDEAUNA sa cereti numarul plangerii si sa va faceti timp sa luati o copie.

      si MEREU sa deranjati cu cate un telefon, sa intrebati ce s-a mai intamplat (mereu notati numele celui care va raspunde).

  3. xyz says:

    Si am inteles ca a mai fost unul, de intensitate mai mica, 2,7, in jur de 8 dimineata, tot azi….

  4. emanuela chiriacopol says:

    Da intradevar Dumnezeu nu doarme niciodata si orice fapta rea se platesteste asa cum si binele este resplatit.poate nu voi apuca sa vad asta cine stie dar cred si sper in asta.

  5. Zaragiu Adriana says:

    Lumea ar fi mai frumoasa fara oameni…un singur regret am daca mor in noaptea asta,..nu o sa imi mai pot iubi cutii ascunsi intr-un adapost…Si o grija mare-cine o sa ii hraneasca? cine o sa ii mai pupe? Altfel…stiu ca mama Gaya se va scutura de noi…

    • xnici says:

      Acesta este si regretul meu, dar stiu ca necuvantatorii mei ar fi bine fara mine pentru ca nu ar mai exista nicio amenintare daca niciun om nu ar mai fi. Cateodata ma gandesc ca tot ce trebuie este un virus. Atat. Nici macar un cutremur. Un virus care sa ucida pe loc

  6. roxana says:

    mare adevar!

  7. Ema says:

    eu am o singura intrebare – de ce Dumnezeu, daca intr-adevar e un Dumnezeu “bun, drept si milostiv” nu a impiedicat promulgarea legii masacrului asta decat sa razbune DUPA? nu stiu de ce, dar am impresia ca Dumnezeu e as in razbunari si pedepse si prea putin in prevenirea raului

    • xnici says:

      Din propria experienta, iti da sansa sa gandesti cu propria minte, apoi sa te reabilitezi si in cele din urma permite ca raul pe care l-ai semnanat sa-l culegi. Pentru ca Dumnezeu isi iubeste creatia, ii lasa libertatea de alege un drum sau altul si apoi iti da sansa sa te schimbi in bine. De-abia dupa aceea permite sa ti se intoarca energiile negative. Nici macar nu cred ca El pedepseste, ci cred ca doar iti lasa libertatea alegerii. Este singura libertate pe care o avem. Dar, a mai facut ceva Dumnezeu. A creat animalele, care ne ofera nenumarate lectii, dar nu suntem capabili sa le invatam. Prin ele, noi putem evolua. Nu ucigandu-le, dupa ce ne-am folosit de ele, ci iubindu-le si respectandu-le. Suferinta unui animal este foarte mare si cu toate astea mai are puterea sa dea din coada, cand o mana prietenoasa il mangaie si il ingrijeste. Asta este lucrarea lui Dumnezeu. Asta era lectia de invatat. Imi povestea cineva despre unul care a lovit in cap o pisica pana a ucis-o. A murit calcat pe cap intr-un accident stupid. Nu este singurul caz si nici nu va fi ultimul.

      • xyz says:

        Cu tot respectul si toata sinceritatea, asta nu este un raspuns, e mai degraba o “intoarcere ca la Ploiesti”, nimic coerent. Cu mult timp in urma am renuntat sa mai cred in personaje de poveste si sa gindesc pentru mine. Atita vreme cit exista abuzuri si crime indescriptibile, fie ca e vorba de oameni sau animale – si mai ales animale, caci eu le situez si oricum sint deasupra oamenilor – nu exista nici un prieten imaginar acolo sus sau in alta parte. Daca exista, inseamna ca este un dement sadic, care se delecteaza atunci cind vede copii abuzati, violati, ucisi, animale torturate, ucise, oameni nevinovati si buni avind parte de destine oribile si lista ar putea continua. Cunosc si eu doi dementi prin zona pe unde locuiesc eu care au omorit pisici si nu li s-a intimplat nimic deocamdata, nu din cite stiu eu cel putin. Lui Tiriac i s-a intimplat ceva ca in fiecare an masacreaza porci mistreti? Cretinilor straini si romani care vineaza pe aici, in Delta sau aiurea, fiind invitati speciali li se intimpla ceva? Nici macar nu-i intreaba nimeni de sanatate sa zic asa. I-a prins cineva pe cei care au turnat acid pe nenorocita aia de “fetita”? Ce i se va intimpla oligofrenului de la Galati care a dat intentionat cu masina peste ciine, omorindu-l? N-am nimic cu nimeni, fiecare e liber sa creada in ce sau cine doreste, dar puterea e in miinile noastre, nu “sus” sau “jos”. Sper sa nu te supere punctul meu de vedere….

      • xnici says:

        Nu ma supara dar acum imi place sa cred ca toate aceste ganduri negative vor avea rezultat. Si inca ceva de f multe ori copiii sufera pt pacatele parintilor dar parintii nici nu realizeaza si ii vezi rugandu-se la toate chipurile cioplite si intrebandu-se de ce li se intampla lor asta. Ii loveste pe toti acolo unde ii doare cel mai tare. Unii nu dau doi bani pe o boala sau accident asa ca le da pe masura. Eu cres pt ca am avut parte si de minuni si de plati si suferite de mine si de altii care mi-au facut rau

  8. Ema says:

    si eu imi spun de multe ori ca daca exista un Dumnezeu, e un Dumnezeu slab, pasiv, ba si mai rau, pasiv-agresiv. cum adica intai te lasa sa faci raul si dupa ti-l trimite inapoi??? parintii care isi iubesc copiii ii lasa PASIVI sa se drogheze, sa se bata intre ei, sa isi faca rau lor sau sa faca altora din “iubire” fata de ei, ca apoi sa le trimite un bataus sa ii nenoroceasca la randul lor ca sa-si “invete lectia” si sa le ofere “libertatea de a alege”? ce…dracu, ca sa zic asa… o tipa care comenta pe un forum despre ipotetica existenta a lui Dumnezeu (intr-un sens crestin) ii compara pe crestini cu femeile abuzate de soti, care continua sa ramana cu ei pentru ca ele stiu ca “le iubesc”. libertate de a alege pe spinarea unor auflete nevinovate? sa-ti amintesc ca libertatea de a alege a unui psihopat pe numele lui Hitler a dus la moartea a mii de suflete de nevinovate? acum e holocaustul cainilor, tot din cauza libertatii de a alege a unei maini de dementi. ce dreptate e asta? mi-am batut mult capul sa inteleg religia asta dar prefer sa raman la conceptia mea semi-panteista despre Dumnezeu, in care da, exista un Univers (in principiu natura) care iti trimite inapoi frecventele pe care le emiti la randul tau. atat.

  9. N says:

    Apropo de Dumnezeu… textul urmator a inceput sa circule pe facebook:

    “SCRISOARE CATRE CRESTINII PRO EUTHANASIE

    Scriu acestea pentru ca m-am saturat sa vad adevarul batjocorit. Tot ce pana nu de mult era bun, frumos si drept, acum este inversat ca valoare, in mod satanic. M-am saturat sa vad oameni nevinovati pusi la zid. M-am saturat sa vad crestinul cum devine asemenea “supraomului” lui Nietzsche, orgolios ca este “incununarea creatiei”, primind drepturile dar respingand adevaratele responsabilitati, urandu-si fratii, alegand din Biblie doar ce ii convine si dand la o parte exemplul sfintilor..

    M-am saturat sa vad cum turma lui Hristos, din care fac parte, accepta cruzimea, varsarea de sange, instigarea la ura si violenta, intoleranta fata de semeni. Aici nu mai este de mult un razboi intre oameni si animale, ci intre OAMENI si OAMENI!

    “Mila voiesc, iar nu jertfa!” – Cine spunea asta, oare Cine?…

    De ce automat trebuie sa urasti oamenii daca ti-e mila de animale?
    O Concluzie falsa, exagerata, care creeaza probleme false!

    De ce sunt aparatorii animalelor acuzati si demonizati, cand multi dintre ei au suficient suflet ca sa recunoasca si suferinta unui om si sa-l ajute? Nu ei au ajuns criminali…. Psihologii, psihiatrii si statisticile reale arata cu degetul catre alta categorie. De ce oameni linistiti, sensibili, buni, milosi, empatici sunt aratati cu degetul si improscati cu noroi si cu toate vorbele de ocara, cand ei nici macar nu corespund acelei descrieri pe care cei anti-viata o fac? De ce mame bune, responsabile si grijulii sunt acuzate, fara a fi cunoscuta iubirea lor, ca de fapt nu isi iubesc copiii? O mama crestina mi-a spus: “Daca eram eu acolo cu copilul si il atacau cainii, m-ar fi sfasiat intai pe mine inainte sa ajunga la copil!” Da, astfel gandeste o mama cu adevarat crestina si iubitoare care, culmea, tine si la animale. Nu sta pe Facebook sa trimita mesaje pline de ura la cateva ore dupa ce i-au gasit copilul mort.

    In primul rand, ‘euthanasia’ romaneasca e ceea ce se vede din plin pe retelele de socializare: bate in cap, otrava, cutite infipte in inima, decapitari, incendieri si toate abuzurile si violentele imaginabile. SADISM. Toate se petrec sub ochii copiilor, nascuti cu o sensibilitate pe care HRISTOS a apreciat-o… Oare nu el a fost cel care a zis sa fim precum copii? Cei mici au mila instinctiv de animale. Taranul roman autentic nu-si chinuie animalele din ograda. Le respecta, le ofera o viata buna, apoi le sacrifica pt hrana – nu din placere, din cruzime, sau pentru cauze false.

    Scriu aceasta ca o reactie la articole instigatoare la ura publicate pe site-uri crestine pe care personal le iubesc, dar si ca reactie la dorinta capetelor bisericii de a se pune cat mai bine cu politicienii nostri. Daca sfantul nostru Justin Parvu a stat impotriva ecumenismului si a altor rautati care ne rod Biserica pe dinauntru, noi de ce sa nu ii urmam exemplul? Stiu ca sunt pacatos si toti suntem asa… insa Dumnezeu nu ne cere sa fim PROSTI si PASIVI! S-au satanizat si preoti si credinciosi din sanul Bisericii noastre… si toti deopotriva se arata cu degetul unii pe altii. Adevarul unde este? De ce se selecteaza din Biblie numai ce le convine ucigasilor? Fac intocmai ca ateii, care aleg din Vechiul Testament (ca in cel Nou nu exista) dovezi ca Dumnezeu e crud si uraste oamenii. Fac la fel ca uratorii crestinismului, care scot fraze din context spre a servi orgoliului lor.

    Haideti sa mai spunem unor lucruri pe nume.
    Cei ce simpatizeaza cu animalele:

    – NU le idolatrizeaza
    – NU pun animalele mai presus de oameni
    – NU ISI DORESC CAINI PE STRADA (de ce un om care iubeste animalele si-ar dori sa le vada pe acestea expuse toturor pericolelor si rautatilor?!?)
    – NU refuza sa ajute un om in necaz, pt ca sensibilitatea lor ii face sensibili si la durerea oamenilor
    – NU incep, neprovocati, sa insulte, sa blesteme si sa injure pe cei ce au o alta parere.
    – NU considera ca sufletul animalelor este ca al omului, ca va fi supus judecatii, ca este supus maintuirii sau lipsei de mantuire etc.

    Cei ce s-au purtat nepotrivit sunt extrem de putini la numar, s-au lasat provocati si probabil ca au alte probleme de credinta care ii afecteaza, deci reactia nu se datoreaza “iubirii pt animale”. Apoi, daca un om chiar iubeste animalele mai mult decat oamenii, este pentru ca la semeni nu mai gaseste acea iubire, bunavointa, recunostinta si seninatate pe care o gaseste la animal. Sa nu fie acesta un semnal de alarma? Este semn ca dragostea dintre oameni s-a racit intr-atat incat pana si fiintele inferioare ne intrec in dragoste!

    Nu pot sta cu mana in san cand vad ca oameni buni, cinstiti, milosi, credinciosi, care tanjesc dupa iubire si blandete devin batjocura propriilor “frati crestini”. Pentru ei, nu o sa tac. Am noroc de un duhovnic minunat, si ca el mai exista. Un duhovnic care a spus ca pana si a smulge un fir de iarba e pacat, pentru ca nu l-ai creat tu ci Dumnezeu, iar daca nu-l mananci si nu te folosesti de el intr-un fel inseamna ca nu trebuie sa-l rupi… iar uciderea, atunci cand e absolut necesara, trebuie facuta cu minimum de suferinta din partea victimei.

    Ce ar face un crestin cand:

    – apare un articol in care alt crestin motiveaza ca, de exemplu, Reiki este perfect compatibil cu crestinismul? (au fost cazuri)

    – avortul e sustinut prin idei gen “sarcina aparuta in urma unui viol, copil cu malformatii, viata mamei in pericol etc.”? Cei pro-avort vor crima sa devina REGULA datorita EXCEPTIILOR, SITUATIILOR EXTREME… chiar daca majoritatea avorturilor se petrec din cazua neglijentei, a ‘distractiei’ fara responsabilitate etc.

    Trebuie crestinul sa taca sau sa ia atitudine? Nu ati aparat niciodata atitudinea cu adevarat crestina si adevarul? Ati luat atitudine cand a fost vorba de avort si de homosexuali, dar cand e vorba de sadism de ce va mandriti luciferic ca sunteti “superiori” si ca e justificat? Superioritatea omului trebuie sa se manifeste prin PACE si DISCERNAMANT!

    De ce sa acceptam atunci ca atat de multi crestini care recunosc DRAGOSTEA, BLANDETEA, MILA SI ARMONIA ca repere fundamentale sa fie insultati, dati la o parte, demonizati?

    De ce atunci este permisa publicarea unui articol ca acelea pseudo-crestine, incarcate de ura si critici nejustificate la adresa semenilor? Intocmai ca in presa de scandal, vedem o situatie prezentata denaturat, numai prin exagerari, exagerari extinse asupra unei intregi categorii de animale, care nu se face vinovata de acele devieri. Da, exista persoane care isi duc animalele de companie la coafor si cheltuie bani pe ele fara vreun scop bun si ziditor de suflet. Da, exista oameni care poate au ajuns la asa ratacire incat sa faca rugaciuni sau sa dea impartasanie cainelui sau sa-l cunune. Insa acele persoane aveau deja niste rataciri care nu erau legate de animale… persoane ce nu au nimic in comun cu credinta si nici nu vor… si reprezinta EXTREMELE si sunt putini la numar… DE CE sa se faca vinovati de aceste pacate si restul si sa fie pusi la zid? Marea majoritate fac diferenta intre animal si om, inteleg ca au o altfel de suflare de viata si nu se preteaza la gesturi deplasate. Este trist, foarte trist cand crestinii publica articole in care se generalizeaza astfel si se face o asemenea nedreptate semenilor… Din curiozitate m-am uitat pe profilul de Facebook al unor asemenea autori. Din nefericire, erau pline de articole mustind de ura la adresa intregii creatii. Poate suna urat din partea mea… insa pana si diavolii stiu cum trebuie sa fie un bun crestin. Si ei recunosc cand vad unul, nu degeaba urla demonizatii la mormintele sfintilor.

    Daca intrebati un iubitor de animale de ce admira necuvatatoarele, raspunsul va fi: “Pentru ca IUBESC NECONDITIONAT, nu tradeaza, iti sunt recunoscatoare, traiesc dupa legile Domnului” s.a.m.d. De cand au devenit acestea niste contra-valori, dragi semeni?! Omului ii e sete de iubire, de pace… lucruri pe care nu le mai gaseste in societate…

    De ce asa o demonizare a semenilor? Pentru ca au o sensibilitate diferita de a unora? Pentru ca apara Creatia? De ce nu sunt luati in seama crestinii care striga “Numai Dumnezeu are dreptul sa ia o viata”? Preotul din parohia mea spune mereu sa nu ne mai uitam la TV… Insa multi crestini inca mai au TV-ul drept dumnezeu. Ce se zice acolo e sfant. Sondajele, statisticile sunt luate de bune. Evanghelistii lor nu sunt Matei, Luca, Marcu si Ioan, ci Esca, Mandruta, Maruta, Badea… S-au lasat cuprinsi de isterie. Daca pana ieri nu erau deranjati de caini, azi ii vad pe toti ca bestii ucigase ce trebuie batute la sange si starpite. In niciun caz sa se adune in adaposturi si sa se sterilizeze. Nu conteaza ce se intampla cu adevarat cu banii nostri…

    NU este vorba de “atasament” fata de animale sau de sentimente – este vorba de a sta impotriva batjocoririi creatiei. De ce femeia care s-a apucat sa stranga caini de pe strada in capitala a fost arestata, pe cand cei care i-au ucis bestial sunt laudati? De ce nu se scandalizeaza nimeni la stiri cu pedofilie, batai in carciuma, incest, viol sau crima in plina strada? Este asta o tara crestina normala?
    Asta e realitatea, se stie bine ca banii NU vor fi folositi la cumparerea injectiilor fatale si nedureroase… s-a dorit instigarea populatiei, trezirea demonilor ce dormeau, ca sa faca ei treaba veterinarilor. Se stie bine ca orice criminal si psihopat ajuns in arest a fost gasit vinovat si de cruzime contra animalelor.

    Cunosc maici si calugari care au facut mici gesturi de mila fata de animale gasite pe drum. Sa le dam afara, ca sunt necrestini, nu? Paganii! Sa ii scoatem din calendar pe sfintii Serafim de Sarov, Sf Siluan, Sf Modest, Sf Vasile… cum adica sa se roage pentru animale?! (vedeti la finalul scrisorii) De ce acele articole au luat de la acesti sfinti numai ceea ce a convenit autorilor? Minciuna si denaturarea adevarului sunt crestinesti?
    Am ajuns ca in “Marele Inchizitor”, cand Iisus vine a doua oara pe pamant, dar este scuipat in fata si rastignit iar!

    Mare e lucrarea diavolului aici… multi, slabiti de ura ce le-o arata semenii lor, se vor indeparta de biserica, vazand ei ca se sustine varsarea sangelui si impietrirea inimii si ratiunii. Cum poate fi buna propaganda asta pro crima care starneste discordii intre crestini? Cei milosi si-au vazut mereu de treaba lor, nu au ridicat glasul fara motiv, nu au agresat pe nimeni. Cum ar putea, cu inima lor miloasa? Bineinteles, cei care au verticalitate si discernamant nu vor lasa credinta si biserica pt ca exista in ea cateva madulare uscate, iertat imi fie… Si ar fi bine sa mearga in continuare, sa se impartaseasca, sfidand voia demonilor.

    De cand am devenit noi mai crestini ca sfintii?

    Nu am blestemat pe nimeni, nu doresc raul nimanui, chiar daca ma umplu pacatele. Vreau doar ca toti oamenii, absolut toti, sa se trezeasca si sa se mantuiasca. Asa cum combatem atitudinea pro avort sau perversiunile sexuale, in calitate de crestin vreau sa combat si atitudinea aceasta anti-om, anti-creatie si anti-sfinti. Cine este pro “euthanasie” isi da acordul cu privire la crimele sangeroase ce se petrec, la bestialitate, scandaluri si jigniri, la dezbinare intre oameni.

    Va rog, dragi crestini, drag cler, nu mai instigati la ura si nu mai demonizati. Nu va mai puneti impotriva lui Hristos si a sfintilor lui.

    Cu mare intristare,

    un om cu aceleasi drepturi ca si voi”

Leave a Reply

