Ce am invatat in luna septembrie 2013

Am invatat:

– sa ucid

– sa maltratez

– sa nu-mi respect semenii

– sa tratez cu indiferenta o fiinta aflata in suferinta

– sa-mi bat semenii

– sa-i jignesc

– sa ma razbun cerand moarte pentru moarte

– sa-mi plang mortii pe facebook sau prin spectacole televizate

– sa-mi fac fundatii cand cineva moare pentru a castiga usor banii

– sa-mi demonizez mortii si sa cer in numele acestora sacrificii

– sa urasc toti oamenii, cand un om ucide sau ii face rau cuiva din familia mea si sa cer moartea lor

– ca ingerii mortii si ai razbunarii sunt vazuti bine de biserica ortodoxa, in special de patriarh

– ca sacrificiile animale sunt incurajate de biserica

– ca sacrificiile umane sunt incurajate de biserica

– ca omul ii este superior lui Dumnezeu

Avand in vedere ca am primit aceasta educatie aleasa in numai o luna de zile, educatie care imi anuleaza compasiunea, iubirea, bunul simt, ii rog pe ucigasii de caini sa nu se mai mire de actiunile mele nici de pe facebook, blog, nici din viata de zi cu zi. Sunt produsul lor. Parintii mei m-au invatat sa fiu civilizata, sa nu ma bucur de raul nimanui, sa nu doresc moartea nimanui, sa respect viata oricui, om sau animal. Avand in vedere ca aceste lucruri nu mai conteaza in societatea romaneasca de azi, considerati ca ati reusit sa ma modelati dupa sufletul vostru negru si o sa va rog sa va bucurati de creatia voastra. Daca blestem si urasc, injur si va ridiculizez, aceasta este doar pentru a reflecta ceea ce voi ati dorit si creat. Nimic in plus, nimic in minus.

Felicitari! Avem o tara de satanisti care se inchina la un inger al mortii si al razbunarii si care aduc sacrificii umane sau animale pentru a imblanzi furia parintilor demonici ai lui.

 

P.S. Nu sunt in stare sa omor sau sa maltratez pe cineva, dar sunt in stare sa ma rog pentru moartea cuiva in chinuri, sunt in stare sa blestem din tot sufletul si stiu ca au efect blestemele mele nascute din suferinta si sunt in stare sa ma bucur cand vad ca blestemele functioneaza.  Sunt oglinda voastra. Sunt creatia voastra. Ce ati semanat, acum culegeti!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Ce am invatat in luna septembrie 2013

  1. carmen says:

    da, ai dreptate. Si intr-adevar,blestemele nascute din suferinta ,spuse din inima si cu lacrimi in ochi functioneaza. Precum si invers….daca doresti binele cuiva la fel ,din inima,din adincul fiintei tale, functioneaza. Dumnezeu vede si stie totul. Toti vor plati candva pt faptele facute….de asta eu sunt sigura.

  2. ELENA says:

    Adevarat!Pentru ca ne-am saturat sa asteptam ca o lege sa normalizeze o situatie din societate,sa nu fie data la presiunea strazii si sa creeze macel.Nu poti sa te scuzi si sa spui ca vechea lege nu a dat roade,cand tu prin personalul care incaseaza salarii din banii publici,nu ai controlat daca legea a fost respectata,daca banii destinati au fost utilizati in scopul pentru care au fost alocati.Cine sunt vinovatii ca vechea lege nu a functionat?

  3. GoutteDeReve says:

    Păcat… Mare păcat…

    • xnici says:

      au gasit o sursa de bani. tare. apropos cainii bolnavi ucisi imediat? pai ii vor incadra acolo pe toti. au mai facut-o la Botosani si nu numai

Leave a Reply

