Un Ionut vrea sa-si schimbe numele. Aflati de ce!

Iata ce spune cineva pe petitia anti- Maita de la Asociatia Mame pentru Mame

“Luna trecuta povestea o educatoare ce trairi are un copilas din clasa ei:  numele lui este Ionut, dar nu a mai vrut sa fie strigat asa, a cerut sa fie strigat altfel, ca el nu mai vrea sa il cheme “Ionut”, pentru ca el iubeste cateii si nu vrea sa fie omorati!”

Intelegeti acum pentru cine luptam? Pentru acesti copii buni, nascuti din parinti care nu aleg intre copii si caini, ci aleg viata si respecta intreaga creatie. Numai un psihopat poate sa ne ceara sa alegem. De fapt, numai un politician cu interese obscure ar putea face asta.

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Un Ionut vrea sa-si schimbe numele. Aflati de ce!

  1. ANCA says:

    Bietul copilas! Eu sunt convinsa ca si Ionut (cel care nu mai este) ar fi iubit cateii si nu ar fi vrut ca acestia sa fie omorati.Cei care sunt adeptii mortii sunt parintii lui …Pacat ca nu poate comunica cu ei sa le spuna sa fie mai buni si sa laeaga viata ,nu moartea!

  2. doina says:

    da, am auzit si eu chestia asta. mi se pare impresionanat ca si-a asociat numel cu moartea cateilor si nu-si mai vrea numele….. copii se nasc buni. depinde de noi daca le cultivam aceasta calitate…

  3. doina says:

    aaaah. copiii….

  4. Pascal Daniela says:

    Unde am ajuns!!!!!! ….. si este….. doar un copilas!!!!! In timp ce scriu aceste randuri…..plang……

  5. rodestin says:

    Este incredibil cum un copil poate reactiona in acest fel…din punctul meu de vedere, reactia lui a fost mult superioara in raport cu noi oamenii, presupanand ca matruritatea noastra in gandire, decizii si fapte ne defineste prin intelepciunea pe care am acumulat-o de-a lungul vietii…se pare ca la capitolul intelepciune am ramas repetenti…ma intreb, oare cate vieti ne-ar trebui pentru a recupera viata pe care am risipit-o intr-un mod inconstient…Lectia De Viata data de acest copil este mai mult decat rusinoasa, pentru noi, cei care ne place sa ne numim oameni…

  6. coco says:

    parintii pot sa-i spuna johnny de-acum. oricum, in romania, n-are nici o sansa. mai bine pleaca

Leave a Reply

