Din ciclul: “Barbatii adevarati se poarta frumos cu animalele”

Am cunoscut un ultras dinamovist. Am avut placerea de a cunoaste un ultras dinamovist. La marsul “Fii vocea mea! Spune-le ca si eu am un suflet si vreau sa traiesc” organizat in data de 19.10.2013.

“Fotografiaza si mesajul de pe tricou”, mi-a spus. IMG_1692 “Sector 32, Peluza Sud Dinamo”, completeaza Victor. “A, voi sunteti cei care ati afisat la meci labutele rosii si camerele au trecut rapid peste voi, special pentru a nu fi observati. Caut pozele de atunci. “. Am facut schimb de id-uri de facebook, am vazut pozele si am primit dreptul de a vi le impartasi.

Multumim pentru implicare!

Real men are kind to animals!

 

1374586_10200796498819432_57389650_nP.S. Dupa ce am publicat articolul si i-am multumit pentru fotografii, mi-a raspuns Victor:

“ma bucur pentru ca multa lume nu ne intelege pasiunea care o avem pentru echipa noastra iar cel mai dureros este ca ei nu inteleg ca si noi avem suflete si stim sa iubim si sa oferim dragoste. multi percep ultrasii ca fiind niste infractori sau huligani… nimic mai neadevarat. a fi ultras pentru mine e o mandrie deoarece ultras inseamna intai de toate o mentalitate si mai apoi curaj,dragoste, credinta, incredere si cel mai important devotament pentru culorile pe care le sustii sau pentru ideea sau principiul in care crezi. bineinteles ca nu vom accepta niciodata sa fim umiliti sau injositi de nimeni iar atunci cand suntem provocati apar si violentele…. scuza-ma ca am scris atat dar ieri imi ziceai sa-ti spun cateva cuvinte despre noi.  in incheiere….noi,sector32, ne-am hotarat sa introducem in peluza un banner al celor de la Vier Pfoten (dreptul la viata) chiar in ziua in care la universitate a avut loc acel protest unde am fost ajutati si de cei din Grecia. noi fiind la universitate am comunicat celor de la jandarmerie (celor ce asigurau paza in acea zi peste cateva ore la meciul Dinamo – Petrolul) dar ni s-a spus ca nu se poate deoarece trebuia sa anuntam cu 24 de ore inainte ca pe langa banner-ul nostru de brigada vrem sa introducem si un alt banner…. astfel am ajuns ca pe steagul nostru de brigada sa lipim labutele si sa scandam in peluza “noi suntem vocea lor, vocea maidanezilor”. la inceput celelalte brigazi ne-au privit cu reticenta scandarile, dar explicandu-le ca avem nevoie de ei sa fim si in acel moment o singura voce impotriva mortii a mii de suflete nevinovate SUD-ul a raspuns pozitiv si toti am scandat pentru ei “noi suntem vocea lor, vocea maidanezilor”. dar televiziunea care transmitea meciul nu a avut camere pt. noi.”

 

1239935_10200653251998351_173911953_n 59170_10200655729860296_274842291_n

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Din ciclul: “Barbatii adevarati se poarta frumos cu animalele”

  1. Anca says:

    Categoric. Barbatii adevarati sunt buni cu animalele. Am cunoscut, in perioada asta de mare incercare pentru bietele animale si pentru sufletele noastre distruse, niste namile de oameni care tineau in brate pui de catei, pisici (culturisti, barbati care la prima vedere par fiorosi). Astia sunt barbatii adevarati, barbatii care au sensibilitate in ei. M-ati nimerit cu articolul asta (coincidenta face ca si eu sa fiu o mare dinamovista), dar sa stii ca am cunoscut si stelisti la fel de dedicati aceste nobile cauze, de salvare a prietenilor nostri necuvantatori. Chiar nu mai conteaza culoarea fotbalistica in aceste momente. Uniti vom face o lume mai buna pentru aceste superbe creaturi. Doamne ajuta !!!

  2. xnici says:

    Cum sa nu-i iubesti pe acesti barbati? In mod sigur se poarta la fel de frumos si cu familia lor. Am inteles acum si ce inseamna ultras. Am inteles ca oamenii au o multime de prejudecati si mai mult am inteles aseara de ce ultrasii reactioneaza violent cand vad jandarmi. Jandarmii nu sunt oameni! Imi cer scuze fata de cei putini jandarmi cu suflet. Foarte putini.

  3. biancorossy@yahoo.com says:

    ideea ca victor nu prea vine la meci si eu sunt initiatorul S 32 si cel care merge la fiecare miting .voluntar si la fiecare meci steagul e al meu si o fac din inima ..poate victor sa mai vina la meci si el :))

    • xnici says:

      Buna. Ma bucur sa te cunosc si poate ne cunoastem si la protest. Urmatorul protest este pe 12.12.2014, Piata Victoriei, ora 18.00. Este un protest international sub o noua stea cu un nou presedinte (inca nu e investit, dar a fost recunoscut de CCR, deci e ca si in functie)

Leave a Reply

