Oare stii ca mana care te-a ajutat este mana care a mangaiat un caine inainte?

Am jurat ca in veci nu voi mai ajuta un om cazut pe jos, lesinat etc. Il voi lasa sa moara asa cum si el lasa animalele sa moara, ba chiar ajuta la asta.

Numai ca… Ieri, vad un barbat tarand o femeie lesinata afara din vagonul de metrou. Primul lucru intreb daca s-a sunat la salvare, apoi mama mea (alta care s-a jurat ca nu mai ajuta) imi spune sa iau repede sticla de apa si sa o stropesc pe fata. Imi udam mainile si apoi o umezeam pe toata fata, in asa fel incat sa un se ude si hainele. O cadere de calciu, boala secolului 21, a se traduce stresul, o pusese la pamant.

Dupa ce totul a trecut cu bine si femeia era in drum spre un scaun, cu multumirile de rigoare pentru toti cei, putini e drept, care si-au oferit ajutorul, am plecat si noi spre munca.

Am fost furioasa pe mine si m-am intrebat daca respectiva era iubitoare de animale sau nu, daca stie ca mana care a ajutat-o sa-si revina a mangaiat si a hranit cu putin timp in urma un caine, o pisica. Oare stiu acesti ucigasi de caini ca noi suntem cei care atunci cand vor lesina pe strada, le vom oferi primul ajutor? Pentru ca e in sangele nostru, in gena noastra sa ne dam si viata pentru cei care au nevoie de ajutor, fie ca sunt oameni sau animale? Au idee ca cei ca ei ii vor ignora cu desavarsire?

Multi medici umani, asistente, oameni care iti salveaza viata cand ai nevoie, trecatori simpli care te sprijina cand ti se face rau sunt si  iubitori de animale. Oare stii ca inainte de a-ti pune perfuzia, de a-ti oferi scaunul sau un strop de apa, am mangaiat un caine abandonat pe strada de cei ca tine? Oare ai idee ca atunci cand si aceasta urma de normalitate va disparea din Romania, te vor manca viermii?

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Oare stii ca mana care te-a ajutat este mana care a mangaiat un caine inainte?

  1. un medic din iasi says:

    In curtea spitalului unde lucrez sunt mai multi caini si pisici, pe care le hranesc si le mangai inainte de a ajunge la pacienti. Buna intrebare pentru toti!

  2. În ceea ce priveşte personalitatea, trebuie să spun că ce urasc eu cel mai tare sunt prefăcătoria, falsitatea şi fiţele. Mi-este scârbă de cei ce se prefac ceva ce nu sunt.Şi să mă mai laud cu ceva, poate şi datorită experienţei mele cu oamenii, a studiului psihologiei sau, unii ar spune, datorită zodiei mele (scorpion) pur şi simplu văd cum arată sufletul omului. Nu ştiu dacă este bine să ştii că cineva care îţi zâmbeşte frumos este o javra, dar m-am obişnuit!

Leave a Reply

