O melodie de exceptie si un eveniment pe masura

 

Sambata 07.12.2013, ora 16 suntem invitati in Piata Universitatii, in fata Teatrului National sa-l cunoastem pe italianul care a facut greva foamei pentru salvarea cateilor din Romania in fata Ambasadei Romaniei din Italia. Vom protesta alaturi de Giovanni Porta pentru a opri macelul cateilor.
Mass-media va fi prezenta pentru a ne numara. Haideti sa fim multi pentru a pierde sirul numaratorii.
Doar impreuna putem reusi! Pentru ei, pentru viata lor, merita sa ne unim fortele si sa lasam orgoliile si orice altceva mai avem de facut la o parte.

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to O melodie de exceptie si un eveniment pe masura

  1. Ioana says:

    Dragii mei prieteni necuvantatori ma doare sufletul pentru voi, pentru toti cei amarati, oropsiti, chinuiti. Ce saraci sunt oamenii care nu iubesc fiintele astea minunate. Asta o spune o mamica pro civlizatie, care-si invata copilul sa iubeasca si animalele strazii , pentru ca, in viziunea mea, asta inseamna adevarata civilizatie.

    • xnici says:

      Felicitari! Sunteti o mamica pe sufletul meu. Trebuie sa recunosc ca de cand cu campania ucigasa a mamelor demente ma trezesc uitandu-ma la copii si nu-mi mai sunt dragi. Nu mai vad minunea, vad monstrul de maine. Crescut in spiritul crimei acesti copii fie daca sunt buni vor fi traumatizati, fie daca sunt ai psihopatilor ne vor ucide. Pentri copiii buni merita sa luptam. Pentru copiii psihopatilor ma rog sa se termine neamul cu ei sa nu se mai inmulteasca. Oricine poate face un copil, dar nu toata lumea merita sa aiba un copil. Si din ce am vazut copiii psihopatilir ajung niste drogati sau infractori asta pt ca cei care urasc animalele nu sunt in stare sa ofere afectiune copiilor. Doar ii cresc nu ii iubesc.

      • Anca says:

        Fetita mea iubeste animalele la cei 2 anisori si-un pic ai ei. Am avut o pisica in foster, cand am dat-o, a plans de numa.Imi spune ca iubestee cateii si nu-i bate. Sunt mandra de ea.

      • xnici says:

        Si eu sunt mandra de dvs. si de fetita. Of doamne de as avea o putere as starpi intunericul de pe fata pamantului si as lasa sa infloreasca doar acesti copii buni. Nu ar exista razboaie, crime daca ei ar conduce lumea

  2. Wow, câți oameni răi mai sunt în România, la câte animăluțe chinuite..

Leave a Reply

