Save&Shop, Care&Give – foarte tare! ieftin si bun!

Am ajuns si eu azi pentru prima oara la acest eveniment http://sscg.ro/.  Am gasit lucruri noi, lucruri mai purtate, dar totusi intr-o stare impecabila. 10 lei o bluza nou nouta? Sunteti nebuni? Geanta moderna noua – 5 lei. Nu am rezistat si am cumparat-0. Nu mi-a venit sa cred ca exista asa ceva. Nu mi-a venit sa cred ca poti sa-ti iei haine cu eticheta pe ele cu preturi mici. Sunt oameni cu suflet mare care doneaza ce au prin casa, prin magazinele proprii cu creatii proprii pentru a ajuta animalutele. Mi se pare incredibil ca nu am stiut despre acest eveniment. Oricum, cert este ca la ora la care am ajuns noi mare parte din produse erau vandute, asa ca trebuie sa mergi neaparat cat mai devreme. Toate acele frumuseti si minunatii pe care le vezi pe blog se vand ca painea calda. Si cand te gandesti ca ai sansa sa-ti cumperi ceva de firma (pentru unii conteaza, nu pentru mine) sau pur si simplu ceva care iti trebuie si sa faci si un bine animalutelor e perfect.

Nici nu stiu daca data viitoare va anunt sau ma duc direct sa nu mi-o luati inainte. Ma mai gandesc. Pana una alta, aveti site-ul, asa ca primul castiga, fara suparare si resentimente.

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Save&Shop, Care&Give – foarte tare! ieftin si bun!

  1. Multumim foarte mult pentru vizita si pentru acest articol frumos!

    • xnici says:

      Eu va multumesc. Sper sa aveti din ce in ce mai multi cumparatori. Imi voi anunta toti prietenii si colegii. Multa bafta!

  2. laura says:

    ma bucur! de aproape 1 an particip si eu, donand dar si achizitionand. felicitari pt articol. mi-au placut comentariile/constatarile

  3. Laura Deac says:

    adevarat! si eu am aflat ceva mai tarziu despre tipul acesta de eveniment dar de atunci nu am mai ratat …felicitari pt acuratete!

Leave a Reply

