De 1 Mai, USL le-a dat romanilor cartonasul rosu

O turma de boi rosii (ma iertati boilor, ca pana si voi sunteti mai inteligenti) au iesit la impartit stegulete rosii. Imediat mi-am dat seama de simbolul ascuns al acestor steaguri. Sunt inlocuitoarele cartonaselor rosii. M-am intrebat de ce tot noi primim aceste cartonase rosii si nu ei. Pentru ca nu acceptam sa fim furati, ucisi, batjocoriti? Pentru ca luptam impotriva coruptiei din justitie si politica? Pentru ca murim de foame? Pentru ca nu-i lasam pe hingheri sa ucida cu sadism si sa ne fure animalele? Pentru ca o armata de politicieni dintre fostii securisti comunisti ne calca drepturile in picioare? Pentru ce?

Am banuit ca pentru toate la un loc si poate chiar mai mult. Unii dintre noi avem darul de a le strica afacerile mafiote, prin urmare “meritam” cartonasul rosu.

Reactiile oamenilor au fost, insa, pe masura asteptarilor mele. Cei mai multi ii faceau ucigasi (m-am numarat printre ei), altii le spuneau ca nu tin de foame acele hartii, iar altii, dezamagitor, tremurau cu pupilele dilatate si umeziti toti sa apuce si ei un cartonas rosu. Asta mi s-a parut hilar de-a dreptul. Deci nu numai ca ni se baga pe gat cartonasul rosu, dar mai sunt si prosti care il cer de buna voie.

Turma cara dupa ea si ceva plozi exploatati, pusi la munca sa imparta fluturasi cu fata sadica a lui Ponta (e pentru prima oara cand vad ca un partid se foloseste de copii pentru a imparti mizeriile lor, dar probabil ca e normal intr-o tara care ii face eroi pe parintii neglijenti si abuzatori). Babe cracanate, retardate, cumparate, excitate ne fluturau steagul Romaniei pe la nas. Iti venea sa le respecti cu un scuipat sincer intre ochi.

Daca nu stiati USL traieste, asa cum ne ameninta din bannerele afisate “strategic” langa Monica Macovei, o PDLepra ordinara care il baga pe dracu in casa noastra (vezi bannere pt a intelege). Dar, desi USL traieste, PSD (+UNPR+PC) le dadeau romanilor cartonasele rosii. Ma gandisem eu mai de mult ca asa zisa ruptura e o facatura pentru alegeri.

Acestea fiind zise, le doresc romanasilor cretini care au folosit steguletul rosu pe post de afrodiziac sa ramana dracului sterili, macar sa moara prostia odata cu generatia lor.

Iar USLeprelor, PDLeprelor si tuturor celor care s-au extras din ei pentru a forma miscarea pulii blege si alte asemena grupari, va doresc SA VA ALEAGA MOARTEA SI CAINII MORTI! Nu de alta, dar noi o sa anulam votul sau o sa votam cu unul intreg la minte care a dat de pamant cu parintii neglijenti care isi dau copiii la caini. Cineva trebuie sa va stampuleze si pe voi, acolo unde meritati mai mult, mandrilor ca sunteti romani ucigasi.

P.S. Mi-a fost scarba sa le fac poze, dar o sa-i vedeti in mass-media care ii va linge in cur sau le va da in cap, in functie de cine conduce trustul media.

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to De 1 Mai, USL le-a dat romanilor cartonasul rosu

  1. Viorel says:

    Trec peste limbajul vulgar, cu nimic justificat, si neobisnuit pe acest sait …
    Dar, ca sa stiu cu cine sa votez, pot afla cine a votat pentru, cine contra si cine s-a abtinut la “Legea lui Ionut”? Si, bineinteles, partidele care i-au trimis in Parlament? Stie cineva de unde si cum pot afla aceste dat? Sau votul a fost secret?

    • xnici says:

      Exista lista. Pot sa va spun ca e mai simplu asa: USL, PDL au votat pentru uciderea cainilor. Remus Cernea a votat impotriva uciderii cainilor si cineva a scos o lista cu mai multi deputati PP-DD care au votat impotriva uciderii. eu oricum ANULEZ VOTUL! am avut incredere in unul care a semnat un protocol, a semnat, si-a asumat deci si nu a contat.
      in ceea ce priveste limbajul vulgar, poate nu o sa ma credeti dar eu nu stiam si nu puteam sa spun nici macar o vorba urata. am ajuns aici dupa cativa ani buni in care am crezut in trauma hingheriadelor. limbajul este foarte justificat. oricum nici dracu nu ia in seama ceea ce scriu, ma refer la parlamentarii romani, tocmai de aceea mi-am indreptat atentia spre cei care au putere sa faca mai mult, in exteriorul tarii. daca va deranjeaza limbajul, puteti sa nu mai cititi blogul. eu nici nu mavoi scuza, nici nu ma voi schimba sau mavoi schimba, cand voi reusi sa schimb ceva in tara asta.

  2. Viorel says:

    Interesant: http://www.mediafax.ro/social/cazul-ionut-anghel-oprescu-si-ontanu-nevinovati-dar-sefi-din-pmb-si-aspa-anchetati-pentru-delapidare-12614756#comments

    Bancescu va fi tras la raspundere pentru delapidare etc.!

    A inceput circul ptocesului!

    Dar oare chiar trebuie sa platesca cineva, disproportionat de mult, pentru acest accident nefericit! In locul judecatoruluui, i-as declara pe toti nevinovati (chiar sunt nevinovati, nicimacar cainii nu sunt vinovati, unica vinovata este bunica), si Anghelii sa isi puna pofta de bani nemunciti in cui!

    • xnici says:

      Bancescu/Oprescu/finul lui Oprescu – Treeroiu sunt VINOVATI pentru hotiile de la ASPA si mai ales PENTRU CRIMELE COMISE IN ADAPOSTURI! Eu personal am avu nefericita ocazie sa asist la o cruzime a hingherilor din unul din adaposturile ASPA. Pana acum am vazut doar poze, dar realitatea este cumplita. In plus cainii NU AU APA si NICI MANCARE! cam cat puteti dvs sa rezistati fara apa? imaginati-va ca ei NU AU APA NICI MACAR UN STROP! e o curatenie in adapost de nu-ti poti imagina si nu intelegi cum e asa curat si apoi vezi vasele de apa goale, vezi ca nu au mancare si intelegi.
      Sper din totul sufletul sa vad conducerea ASPA si pe Oprescu la puscarie, la carcera. Oricum DNA-ul cerceteaza toate inregistrarile telefonice. Poate o sa aflam cum si-a aranjat bancescu apele cu Muita ca sunt sigura ca acolo e o mare intelegere. si cine stie poate aflam si cum a fost cu Anghelii

Leave a Reply

