Cand am gasit un copil in parcul Cismigiu

Aveam deja obiceiul sa gasesc catei si pisici cand…
Era o zi placuta tocmai buna de o plimbare cu o prietena. Alesesem de aceasta data parcul Cismigiu. Sau el ne alesese pe noi. Tocmai intrasem pe o alee cand ne-a aparut in cale un copil. Ne-am apropiat am constatat ca este o fetita singura care plangea. Am intrebat-o ce a patit. Se pierduse de tatal ei. Am incercat sa o linistim si sa aflam mai multe detalii despre tata. Eram pregatite sa o ducem la cea mai apropiata sectie de politie. Am iesit de pe aleea laturalnica si am intrat pe aleea principala. I-am spus sa fie atenta daca il vede pe tatal ei sa ne spuna. Zis si facut. La cativa metri in fata noastra, cam 10 si foarte multi metri de locul in care am gasit copilul, un barbat linistit se plimba fara nicio grija. E tata. I-am zis sa stea linistita sa ne apropiem sa avem confirmarea din ambele parti. Cand s-a intors barbatul am vazut o fata acra care a confirmat ca e copilul lui. Fata era fericita. Tatal nici nu ne-a multumit. Ba cred ca ne-a injurat chiar. Acesta a fost un caz de neglijenta cu final fericit. Multumirea noastra a constat in fericirea copilului si doar de asta aveam nevoie.
Imi iesise aceasta intamplare din minte si nu stiu de ce tocmai azi mi-am amintit de ea. Lucrurile normale pentru noi, sa ajuti, sa salvezi, sa nu treci nepasator sunt anormale pentru unii.
Ma intreb si acum daca as fi vazut 2 copii singuri in Parcul Tei i-as fi lasat sa patrunda intr-o zona interzisa? Oare Ionut ar fi fost in viata acum daca oamenilor le-ar pasa de un copil ratacit? Oare bunica lui Ionut i-ar fi aruncat aceeasi privire sictirita celui care l-ar fi salvat? Si totusi am o vina in cazul de mai sus. Ca nu am alertat politia si nu am facut plangere penala. Poate daca neglijenta fata de copii ar fi fost aspru sanctionata, Ionut ar fi trait. Poate… dar cum ii stim noi pe romani ei zic mereu ca lor nu li se poate intampla nimic rau, iar cand li se intampla dau repede vina pe altii. Asa e romanul. Asta e justitia romana. Asta e mass-media. Asa e politica.
Asta nu inseamna ca e normal si ca vom accepta asa ceva. Atunci eram tanara si nestiutoare. Acum legea imi permite sa reactionez cand vad un copil neglijat. Si tie iti permite. Suna la 112, anunta si nu uita sa faci plangere. Niciun Ionut nu trebuie sa mai moara din cauza neglijentei adultilor care au datoria sa-l supravegheze. Iar dvs. domnilor politicieni aveti mainile patate nu doar de sangele cainilor, dar si de sangele copiilor neglijati. Ma rog sa platiti pentru toate. Sa simtiti suferinta pana nimic nu va mai ramane din voi.
Ionut ar fi implinit 5 ani. Daca bunica lui il supraveghea asa cum toti ceilalti adulti din parc si-au supravegheat copiii si nepotii. Doar asa ar fi trait. Altfel era condamnat la moarte de mult. De niste adulti iresponsabili. Si de politicieni perversi care incurajeaza neglijenta sustinand aceste familii. Rusine!

 

P.S. As vrea sa-l intreb pe tatal acestui copil daca si el sustine eutanasia cainilor. Nu m-ar soca un raspuns afirmativ. Doar ar confirma ceea ce stim cu totii. Poate daca mamele care fata in fata minorilor obligandu-i sa asiste la acest spectacol socant chiar si pentru un adult ar primi pedeapsa care li se cuvine pentru abuz asupra minorului, acum eram o tara civilizata fara Ionuti morti si fara caini masacrati. Daca…

 

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Cand am gasit un copil in parcul Cismigiu

  1. Christinne Radu says:

    Poate vroia sa scape de copil, ca nu e primu’ si ultimu’ care face asa si nu trebuie sa fii tigan pt. asta. Si mizeriile astea au pretentia sa fie numite “parinti” si copiii sa-i pupe in coor toata viata….

    • xnici says:

      nu ma mai mira nimic. orice parinte responsabil ar fi fost disperat daca copilul disparea din ochii lui si i-ar fi sarit in brate celui care il recupera de fericire. numai un adult care vrea sa scape de un copil il scapa din ochi.

Leave a Reply

