SOC! Familia Anghel a petrecut la mare ziua lui Ionut – 18.08.2014

In timp ce cineva anunta cu mare “durere” un eveniment care are ca scop amintirea mortii lui Ionut cel nesupravegheat, familia lui Ionut petrecea de zor la mare pe data de 18.08.2014, ziua in care Ionut ar fi implinit 5 ani. Aceste fotografii au reusit sa ne reaminteasca intrebarea care era pe buzele tuturor in 2013: este sau nu Ionut cel mort? Incapabili sa planga, incapabili sa mimeze suferinta, reci si detasati, parintii lui Ionut pareau niste actori prosti pus sa joace un rol macabru intr-o piesa de teatru regizata de sus, de foarte de sus. Socant este ca in timp ce ei se distrau la plaja, asociatia familiei indurerate posta filmulete pe pagina de facebook a asociatiei. Daca voi vedeti un laptop pe plaja, inseamna ca de acolo postau. Daca nu, inseamna ca altcineva posta pentru ei. Oare cine? Si de ce? Acum plang altii pentru ei?

Va las sa va uitati la fotografii si la print screen-uri, dar tin sa va spun ca NIMENI nu-l va uita niciodata pe Ionut, acel copil neglijat de familia lui, familie care a declansat un masacru in masa si un lant de violente fara precedent impotriva oamenilor responsabili. NU UITAM si NU IERTAM!

Fie ca ceea ce ati semanat sa culegeti toti cei care ati sustinut aceasta familie!

Picture12 Picture1

P.S. Nu ati mai gasit caini in Bucuresti si ati plecat la mare in speranta ca ii gasiti acolo? Doar mai aveti un copil. Apropos, unde este Andrei? Se balaceste in mare SINGUR? Prietenii mei vor sa va spuna ca rechini nu exista in Marea Neagra si nici hingheri de rechini.

P.S.2 Multa sanatate celor care documenteaza adevarul! Multumim mult ca ne deschideti ochii si ne ajutati sa aflam adevarul.

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to SOC! Familia Anghel a petrecut la mare ziua lui Ionut – 18.08.2014

  1. Christinne Radu says:

    Si inca tot nu am ajuns la concluzia daca acest Ionut a existat vreodata. Pentru mine, repet, ramine un personaj fictiv, are toate datele, ca sa zic asa….

    • xnici says:

      a existat sau nu a existat, e mort sau nu, cert este ca orice parinte si-ar fi pierdut copilul nu ar fi fost in stare sa stea toata ziua pe facebook sa instige la macel, sa ucida, sa faca rau. in general,dupa o pierdere atat de cumplita, cei mai multi parinti, mai ales mamele care sunt mult mai legate de copii isi pierd mintile. unii devin mai buni, mai iertatori. dar in niciun caz nu fac circul pe care l-au facut ei. eu zic ca pozele astea spun totul. au comis un pacat de moarte. vor plati atat de rau, cand se vor astepta mai putin, de niciun sfant nu-i va ajuta. nici diavolul la care se inchina. numai niste satanisti ar putea face ceea ce au facut ei. si nici macar aia. au si ei un cod.

  2. xnici says:

    se plangea o sustinatoare a lor, macelar de caini ca cica sunt urmariti. nu ii face nimanui placere sa urmareasca niste bestii, numai ca sunt iubitori de animale in toata tara, mai ales in lumea intreaga. avand in vedere ca ei sunt cei care declansat macelul, cei care si-au neglijat copilul, era si normal sa ajunga VIP-uri. stati linistiti, in afara de cei 10 lingai si psihopatii care ucid cu placere caini asa cum ucid si oameni, nimeni nu va iubeste si nu va sustine. si mai stati linistiti, nimeni nu va urmareste, dar tot iesiti in calea oamenilor si e imposibil sa nu va recunoasca. dupa petele de sange de pe maini! iar cand de ziua copilului, tu iesi la plaja senin, e clar ca toata aceasta mascarada ascunde ceva. ce? Dumnezeu va aranja lucrurile in asa fel incat vor iesi la iveala. intr-un fel sau altul

  3. S-au dus la mare sa se “relaxeze” si sa-si cheltuie banii incasati de la televiziunile tembele care i-au invitat la emisiuni cretinoide pentru publicul retardat.
    “Normal” ca nu si-au luat celalalt copil cu ei, acela trebuia supravegheat si i-ar fi deranjat.

  4. PRO ANIMALE says:

    SA FIM SERIOSI CINE II URMARESTE?PARANOIA/SE SIMT CU MUSCA PE CACIULA PT TOT MASACRUL SI TOATE SUFERINTELE..VINE EA SI PEDEAPSA DIVINA

    • xnici says:

      Culmea, persoana care i-a fotografiat a avut un soc sa-i vada pe plaja mai ales in ziua cand Ionut ar fi implinit 5 ani. Mai ales ca tocmai citise articolul lacrimogen cu bunicuta proaspata si intinerita care tot cu lacrimi de crocodil plangea.

  5. Viorel says:

    S-au dus sa sarbatoreasca si sa isi savureze victoria. In orasul in care sunt eu nu mai exista labuta de caine comunitar pe strazi – si este foarte trist si urat!!!

    • xnici says:

      nu va faceti griji. apare acum colectia de toamna si in curand cea de primavara. rata abandonului e imensa. asta se numeste frauda. nu opresti robinetul, lasi cainii safie abandonati si apoi iar ii prinzi si tot asa la infinit

  6. liv says:

    iuliana says:
    14 Septembrie 2013 at 20:01
    SPECIAL PT. TOTI CEI CARE CRED CA PROBLEMA PRINCIPALA A TARII NOASTRE SUNT CAINII VAGABONZI!!!!

    Recunosc, cu teama, n-am fost niciodata muscata de un ciine. Si ma intreb de ce.
    Am fost si mica. Sint si mare. Am mers pe aceeasi strada ca si tine. In acelasi oras ca si tine. Am stat in aceeasi statie de tramvai ca si tine, mi-am cumparat piine ca si tine.
    M-am jucat in parc si m-am plimbat cu bicicleta. Mi-am parcat masina, am intrat in scara blocului – exact ca si tine.
    Si totusi nu m-a muscat nici un ciine niciodata. Si ma intreb de ce.

    Sa iti spun insa ce nu am facut ca si tine.
    N-am aruncat niciodata cu pietre intr-un ciine. Nu le-am pus otrava. Nu le-am pus sticla in mincare. N-am dat cu bocancul intr-un ciine. Nu mi-am indemnat copilul sa fie viteaz si sa arunce el cu pietre intr-un ciine. N-am scuipat vreodata un ciine. Nu am calcat niciodata un ciine. Nu ies la plimbare cu un bat la mine.

    E la fel de adevarat ca pe vremea cind eram roman, nu ma uitam la spectacole cu gladiatori. In evul mediu evitam spinzuratorile in piata publica. Nu m-am uitat niciodata la jurnalul de la ora cinci. Pe tine insa te-am vazut acolo. Aplaudai minerii si de abia asteptai un accident, sa stai timp pe margine si sa te uiti. Cadea vreo ghilotina? Hop si tu. Era careva tras in teapa? Mureai daca nu te uitai.

    Ciinele s-a cacat pe strada. Tu ai scuipat alaturi. Ti-ai aruncat semintele si ti-ai golit scrumiera pe jos. Ai aruncat sticla de plastic unde ti s-a golit. Ai mototolit pachetul de tigari si i-ai dat drumul. Ba chiar ai facut pipi la gard. Si ai scuipat iar. Ti-ai lipit chewing gum-ul de peretele liftului. Unde ai scrijelit ceva, sa nu-ti ratez trecerea pe acolo.
    Ti-a fatat pisica si i-ai aruncat puii la ghena. Ti-ai aruncat punga de gunoi pe geam. Ti-ai stins tigarea in ghiveciul de pe holul blocului. Intre a stringe dupa un ciine si a stringe dupa tine…ce crezi ca aleg?

    Exista accidente, si exista ciini rai. Exista ciini ucigasi, exista si oameni ucigasi. Ursi, lupi, albine si rechini ucigasi. Exista foame si frica si durere. Exista insa – teoretic – si discernamint, si dreapta judecata, si omenie, si civilizatie, si bunatate. Exista si creier cu care la fel de teoretic ar trebui sa gindesti. Si sa iti aduci aminte ca maidanezul ala de care ti-e tie frica nu e o ciuperca crescuta acolo peste noapte. Este, in buna parte, rodul mintii tale putine, care crede ca la nesfirsit poate scuipa pe toti si pe toate fara sa plateasca vreodata. Hai, scuipa. Asa. Civilizatule.

Leave a Reply

