Am o veste minunata!!!

Am aflat chiar acum ca dl. Stefan Eck europarlamentar german care lupta in Parlamentul European pentru a impune civilizatia in Romania barbara vine pe data de 27.09.2014 in Bucuresti pentru a protesta alaturi de noi.

Sunt fericita pentru ca este un politician valoros care face munca romanilor care mananca banii degeaba in Parlamentul European. Dl. Eck militeaza activ impotriva uciderii cainilor si o face la cel mai inalt nivel. Este foarte bine informat despre situatia din Romania. A avut delegati trimisi pe teren care au vazut cu ochii lor ce se intampla in adaposturile de stat, au asistat la scene de cruzime fata de animale si au stat de vorba cu oamenii abuzati. Dl. Eck a prezentat in PE si situatia manipularii din mass-media romaneasca.

Nu aveti scuze acum sa lipsiti la protestul de pe 27.09.2014 care are loc in Piata Victoriei la ora 18. Ne vedem acolo. Tacerea te face complice la crima. Juri cu mana pe biblie ca iubesti animalele? Vino la protest, altfel juri stramb😉

https://www.facebook.com/video.php?v=925154477512493

P.S. L-am intrebat pe dl. Eck daca ar dori sa fie presedintele nostru. Astept inca raspunsul🙂

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Am o veste minunata!!!

  1. Mircea Circa says:

    Voi veni si eu ,de la Sighet , special pt. a mă alatura protestului cu speranța ca va voi cunoaște personal. Mii de multumiri pt. toate mesajele primite de la Dvs.

    Trimis de pe iPhone-ul meu

    Pe 19 Sep 2014, la 22:14, “Voluntar pentru iubire, dreptate si adevar” a scris:

    > >

Leave a Reply

